XXL Nutrition

Chickenkip gaat cutten!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag eerste fatsoenlijke training gehad. Heb alleen niet veel kunnen eten, ik moest nablijven op school en was om half 6 pas klaar met trainen. ik heb alles gegeten behalve 1 gebakken ei op brood en 200 gram kipfilet. dit was mijn training:

CGBP 3x8x72,5
Pull ups 3x8xbw
Weighted dips: 5kg + bw:

1e set: 19 reps
2e set: 11 reps
3e set: 8 reps

T-bar rows 3x8x45
Overhead tricep extension/tri cable pushdown 3x superset, gewicht was pittig hoog
Seated cable rows 3x8x75

Als afsluiting wilde ik 10 min. op stationary bicycle, maar ik was kapot dus heb maar 8 minuten gedaan.
Daarna nog 5/8 minuten op de speedbag geramd. Thuis niet meer touwtje gesprongen, het regende buiten en binnen heb ik niet echt veel ruimte. Hopen dat morgen beter gaat, dan ga ik benen/schouders + cardio doen :)

al een kilo afgevallen :D cardio gaat goed, ik heb stationary bicycle eruit gehaald en extra touwspringen erbij gedaan. sinds ik touwspring maak ik de antigains van mn leven. + voeding gaat goed verder, moet alleen sommige dagen alternatieven vinden voor de 200 gr kip. meestal is dat dan gegrillde kalkoenfilet + extra cashewnoten.

doe eens foto's plaatsen dan

toch maar eens foto's plaatsen: poging tot lat spread. sorry voor de afgezakte broek, had het pas door toen de foto's gemaakt waren en had geen zin om ze opnieuw te doen. m'n sunburn na 1 dag buiten zijn in de zon valt ook goed te bezien. niet veel bijzonders; afgelopen 4/5 maand slecht getraind/gegeten + kan niet deadliften. maar alsnog bij deze, rug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rechter schouderblad steekt ook best wel uit, komt waarschijnlijk door scoliose ofzo. wat denken jullie dat vetpercentage momenteel is?

Ik had je minder buff verwacht man, zal wel door dat getroll van je komen :p Maar ziet er goed uit, lats hebben ook goede definitie. :)

ik lees net dat je uit pekel komt :P?
grappig ik woon er vlakbij haha
& succes met cutten

Ik had je minder buff verwacht man, zal wel door dat getroll van je komen :p Maar ziet er goed uit, lats hebben ook goede definitie. :)

haha bedankt :) dat is dan ook het enigste wat ik nog een beetje mee heb. borst was eerst heel mooi gedefinieerd, toen ging ik veel suiker (oa cola, shitloads kitkats) vreten/drinken en heb ik veel vet op mijn buik/borst/heupen gekregen. maar even wegwerken dan ^^ en zonnen, veel zonnen

---------- Post toegevoegd 17 June 2013 om 21:21 ----------

ik lees net dat je uit pekel komt :P?
grappig ik woon er vlakbij haha
& succes met cutten

dankjewel, waar woon je dan? misschien zit je bij mij op school?

haha bedankt :) dat is dan ook het enigste wat ik nog een beetje mee heb. borst was eerst heel mooi gedefinieerd, toen ging ik veel suiker (oa cola, shitloads kitkats) vreten/drinken en heb ik veel vet op mijn buik/borst/heupen gekregen. maar even wegwerken dan ^^ en zonnen, veel zonnen

Bij mij gaan lats dus erg slecht, maar borst ook. Ik heb ook een epic bulk gehad, sta nu behoorlijk fatsig dus weet wat het is. :D Geen last van striae? Ik zit er vol mee.. Maar als ik het zo beoordeel ben je op een lager vp% wel goed ripped, heb je een mooie basis om er massa tegenaan te knallen! Zon kan ik ook wel gebruiken met mijn witte pens :p

Bij mij gaan lats dus erg slecht, maar borst ook. Ik heb ook een epic bulk gehad, sta nu behoorlijk fatsig dus weet wat het is. :D Geen last van striae? Ik zit er vol mee.. Maar als ik het zo beoordeel ben je op een lager vp% wel goed ripped, heb je een mooie basis om er massa tegenaan te knallen! Zon kan ik ook wel gebruiken met mijn witte pens :p

haha wederom bedankt, ik begin helemaal te blozen :p 7 juli ga ik naar frankrijk, hoeveel % zou er nog af kunnen denk je? en tot zover geen striaes ^^

haha wederom bedankt, ik begin helemaal te blozen :p 7 juli ga ik naar frankrijk, hoeveel % zou er nog af kunnen denk je? en tot zover geen striaes ^^

Dat is ook mijn bedoeling :eyebrow: ik test mijn PUA skills op jou :eyebrow: (no homo). Ik schat je bf rond 17/18%, ik zou tot de 13% ongeveer gaan, dan doorgaan met clean bulk. In die tijd haal ja hooguit 3% denk ik? (ligt er maar net aan). Wees blij dat je geen striae hebt :p

Dat is ook mijn bedoeling :eyebrow: ik test mijn PUA skills op jou :eyebrow: (no homo). Ik schat je bf rond 17/18%, ik zou tot de 13% ongeveer gaan, dan doorgaan met clean bulk. In die tijd haal ja hooguit 3% denk ik? (ligt er maar net aan). Wees blij dat je geen striae hebt :p

17% oeff.. naja weer wat motivatie om 13% te halen, ben net weer uit een sleur dus woensdag weer knaal'n

Moeilijk om te schatten hoor, op alleen een rug.

Mee eens, ook erg afhankelijk van het totaal plaatje. Maar oogt nog wel redelijk lean zoals ik die foto's beoordeel. Anders een goedkoop vetmetertje scoren bij éen van de boardsponsors.

Zie nu pas dat je een log hebt. In! good luck!

Terug
Naar boven