- Waardering
- 2.745
Dat wens ik onze ChickenKip ookik wens jou veel succes met je doelstellingen en veel geluk en plezier in het bereiken van deze

Doe U best maat !
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat wens ik onze ChickenKip ookik wens jou veel succes met je doelstellingen en veel geluk en plezier in het bereiken van deze

cardio gaat goed, ik heb stationary bicycle eruit gehaald en extra touwspringen erbij gedaan. sinds ik touwspring maak ik de antigains van mn leven. + voeding gaat goed verder, moet alleen sommige dagen alternatieven vinden voor de 200 gr kip. meestal is dat dan gegrillde kalkoenfilet + extra cashewnoten.
. misschien na wat zonnen/cutten want het ziet er nu vreselijk uit, vooral absfront foto's komen nog, nu alleen niet. misschien na wat zonnen/cutten want het ziet er nu vreselijk uit, vooral abs

Ik had je minder buff verwacht man, zal wel door dat getroll van je komenMaar ziet er goed uit, lats hebben ook goede definitie.
![]()
dat is dan ook het enigste wat ik nog een beetje mee heb. borst was eerst heel mooi gedefinieerd, toen ging ik veel suiker (oa cola, shitloads kitkats) vreten/drinken en heb ik veel vet op mijn buik/borst/heupen gekregen. maar even wegwerken dan ^^ en zonnen, veel zonnenik lees net dat je uit pekel komt?
grappig ik woon er vlakbij haha
& succes met cutten
haha bedanktdat is dan ook het enigste wat ik nog een beetje mee heb. borst was eerst heel mooi gedefinieerd, toen ging ik veel suiker (oa cola, shitloads kitkats) vreten/drinken en heb ik veel vet op mijn buik/borst/heupen gekregen. maar even wegwerken dan ^^ en zonnen, veel zonnen
Geen last van striae? Ik zit er vol mee.. Maar als ik het zo beoordeel ben je op een lager vp% wel goed ripped, heb je een mooie basis om er massa tegenaan te knallen! Zon kan ik ook wel gebruiken met mijn witte pens 
Bij mij gaan lats dus erg slecht, maar borst ook. Ik heb ook een epic bulk gehad, sta nu behoorlijk fatsig dus weet wat het is.Geen last van striae? Ik zit er vol mee.. Maar als ik het zo beoordeel ben je op een lager vp% wel goed ripped, heb je een mooie basis om er massa tegenaan te knallen! Zon kan ik ook wel gebruiken met mijn witte pens
![]()
7 juli ga ik naar frankrijk, hoeveel % zou er nog af kunnen denk je? en tot zover geen striaes ^^haha wederom bedankt, ik begin helemaal te blozen7 juli ga ik naar frankrijk, hoeveel % zou er nog af kunnen denk je? en tot zover geen striaes ^^
ik test mijn PUA skills op jou
(no homo). Ik schat je bf rond 17/18%, ik zou tot de 13% ongeveer gaan, dan doorgaan met clean bulk. In die tijd haal ja hooguit 3% denk ik? (ligt er maar net aan). Wees blij dat je geen striae hebt 
Dat is ook mijn bedoelingik test mijn PUA skills op jou
(no homo). Ik schat je bf rond 17/18%, ik zou tot de 13% ongeveer gaan, dan doorgaan met clean bulk. In die tijd haal ja hooguit 3% denk ik? (ligt er maar net aan). Wees blij dat je geen striae hebt
![]()
17% oeff.. naja weer wat motivatie om 13% te halen, ben net weer uit een sleur dus woensdag weer knaal'n