Fitness Seller

China op ten top WTF

Hadden ze maar geen schildpadden moeten worden

t*ring communisten. Smerig volkje is het, ook al onze grondstoffen jatten. :fuu:

Heb net 144 gebeld. Kunnen ze niets mee.

Zeggen de mensen die kilos kip eten die op 1 a4tje hebben geleefd. Hou toch op met dat hypocriete gedoe.

Je hebt wel een punt.
Het is alleen nu zo dat je met de neus op de feiten gedrukt wordt. Als ik dagelijks die halve kilo kip naar binnen schuif denk ik niet na over wat voor een k*t leven dat beest gehad heeft.

Maar goed, toch gaat het te ver. Dit is puur voor het vermaak waar zo'n beestje van moet leiden. Eten moet je toch. 'Tuurlijk bestaan er andere alternatieven, maar nu heeft het tenminste nog een fatsoenlijk ''doel''.

Gek volkje die DBBers

Nie mokken maar wokken

Chinezen? Die zijn toch klein?

Importkosten? Kan ik hier geld uit slaan als we ze in een zakje stoppen voor de sleutelhanger? Vreten volgens mij wel conimex met water? Iemand interesse?

En al die kippen die jij hebt verorberd in je leven, dat is niet zielig? Blijkbaar zijn dingen alleen zielig of ziek zodra er op de toonbank zichtbaar wordt hoe beesten behandeld worden.

BeerChickenFAIL_FoolishGadgets.jpg

coolface_trollface_problem_officer_.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En al die kippen die jij hebt verorberd in je leven, dat is niet zielig? Blijkbaar zijn dingen alleen zielig of ziek zodra er op de toonbank zichtbaar wordt hoe beesten behandeld worden.

Wat een flauwe kul.

Alsof kippen halfdood op de toonbank liggen voor een paar uur lang voordat deze verkocht worden.

Natuurlijk zullen er slachterijen bij zijn die de beesten op een pijnlijke manier behandelen. Maar de meeste doen het op zo'n manier dat die beesten meteen dood zijn.

Terug
Naar boven