- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Inderdaad, tenslotte bestaat de politie niet om de veiligheid van de burgers te garanderen. When in doubt, execute.
kijk het probleem is dat degene die neergeschoten is. In aanraking is geweest met criminaliteit en waarschijnlijk behoorlijk, anders doet de politie niet zo'n inval met zoveel man. Hij had gewoon een potentiele bedreiging kunnen wezen en op zo'n moment is een snelle reactie nou eenmaal verreist. Ze hebben absoluut een fout begaan maar ik zie geen sporen van opzet.
daargelaten is sommige politie inderdaad echt tuig. En ik zou liever mensen zien die wat beter van hart zijn. En niet hun macht willen misbruiken. maar het is ongetwijfeld geen makkelijk beroep met veel dreiging. Verreist sterke mensen om dan veerkrachtig te blijven.
http://www.youtube.com/watch?v=Q-Gx_wu1X7w&NR=1&feature=fvwp
we hebben hier niet te maken met normale onschuldige burgers. Dat moeten we niet vergeten. Dat is een hele andere wereld.
En ga nu niet zeggen. Care het is hun baan ze wisten dat dit ze kon overkomen. Want voor criminelen geld precies hetzelfde. Zij kiezen om crimineel te zijn en brengen mensen die hun baan proberen te doen in gevaar. De meeste politie probeert ons echt wel te beschermen.
Laatst bewerkt:

Kom op zeg.. het gaat hier om een volwassen kerel. En denk je echt dat hij zich dan wel normaal zou gedragen, als je hem 1 min na zijn aanhouding weer uit de auto zou halen en hem helemaal naar een wc zou begeleiden? Iets zegt mij dat hij gewoon een aanleiding zocht om te rellen...