MuscleMeat

Chips & Cola

Als je over 1 hele week een zak chips eet en een pak koffiekoeken in 2 weken zeg ik oke je bent 16 niks ernstig. Als je echter er de rest van de week nog meer "slechte tussendoortjes" eet en een niet uitgebalanseerde avondmaal eet zou het me meer zorgen baten. De meeste jongeren lijden tegenwoordig aan tanderosie wat veroorzaakt wordt door ja ja onder ander frisdranken. Wil je op je 60e nog niet aan de kukident, zou ik minderen met de frisdrank en de koek. Daarnaast moet je rekening houden dat het vet wat je nu weg eet niet zo zeer cosmetische nadelen heeft maar je wel later kan benadelen op medisch gebied. Ook kan ik je verzekeren als je zou minderen met suikerhoudende tussendoortjes en verzadigde vetten dat het je training alleen maar zou goed doen.

Als je over 1 hele week een zak chips eet en een pak koffiekoeken in 2 weken zeg ik oke je bent 16 niks ernstig. Als je echter er de rest van de week nog meer "slechte tussendoortjes" eet en een niet uitgebalanseerde avondmaal eet zou het me meer zorgen baten. De meeste jongeren lijden tegenwoordig aan tanderosie wat veroorzaakt wordt door ja ja onder ander frisdranken. Wil je op je 60e nog niet aan de kukident, zou ik minderen met de frisdrank en de koek. Daarnaast moet je rekening houden dat het vet wat je nu weg eet niet zo zeer cosmetische nadelen heeft maar je wel later kan benadelen op medisch gebied. Ook kan ik je verzekeren als je zou minderen met suikerhoudende tussendoortjes en verzadigde vetten dat het je training alleen maar zou goed doen.

Wa is kukident?

Heej ik was ook zoiets. Ik was 1.85 en 58kg. En ik vrat en ik vrat, en iedere keer dat gezeur, je zal wel te weinig eten en niet je best doen om aan te komen. Tja wat het is. In ieder geval rustig doortrainen, in de loop van de jaren komt er vanzelf gewicht aan, en als je nu sport komt dat gewicht er op de goede plaats aan.

at dat vroeger ook vaak toen ik op die leeftijd was ook graatmager en kwam niks, maar zorg er wel voor dat dit niet je vervanger van je andere maaltijden is.

Kukident is kleefpasta voor je kunstgebitje :)

Hallo,

Ik ben 16jaar en ik eet 'normaal' als alle 16jarigen. Ik ben 1meter 80 en weeg 60 kilo (is dat goed?). Ik drink 2flessen cola per 2-3dagen. En 1keer per week eet ik een zak chips op. Ik ben ook zot van koffiekoeken (10per twee weken).

Word je van cola, chips en koffiekoeken dik?

Leren jullie niets meer op school tegenwoordig?

Voor je lengte ben je mager, maar als je zo door gaat zul je vast ook een keer dik worden.

Eet gezond, drink gezond, ga sporten. Doe wat.

Als je er niet dik van wordt is er niks aan de hand....

misschien wel voor je conditie, hart en bloedvaten?

Welnee, gewoon hard trainen. Of je moet er al enorme aanleg voor hebben. Heb laatst laten prikken op cholesterol en er was niks aan de hand. En ik had me lichaam toen al 2,5 mishandeld met enorme hoeveelheden junkvoer.

Welnee, gewoon hard trainen. Of je moet er al enorme aanleg voor hebben. Heb laatst laten prikken op cholesterol en er was niks aan de hand. En ik had me lichaam toen al 2,5 mishandeld met enorme hoeveelheden junkvoer.

Hoho..

Junkfood = Good food..

Het is tijd dat de haat stopt.
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Of het gezond is om zoveel chips te eten weet ik niet. Nu je eet inderdaad normaal voor en 16-jarige.
Nu ik at in het begin ook veel van die chips, maar ben gezonder beginnen eten. Als ik nu nog chips eet krijg ik het gevoel dat ik 'garbage' eet. Zeker als je stevig begint door te trainen gaat je lichaam niet meer tevreden zijn met een zakje chips. Zo voelt het toch bij mij.
Verder vind ik dat je niet te veel cola drinkt. 1 fles op 3 dagen is een half literke per dag. Je bent nog jong en moet nu niet radicaal je cola laten vallen. Hou je niet vol, probeer eerder andere gezondere dranken te vinden die je ook lekker vindt.

Terug
Naar boven