MuscleMeat

Chips & Cola

Ik zou voor de komende 2 weken mijn poep binnenhouden om zwaarder te worden.

Ik snap dat niet :S Toen ik 16 was vrat ik een stuk worst of ging ik lekker eierenbakken, ik vondt het niet eens te vreten dat vieze chips. Ga is lekker wat vlees eten ofzo groeit je lul ook van zei me vader altijd.

Probeer het beetje bij beetje te minderen. Ik was ook zo'n addict en kwam totaal niet aan. Ik doe ook pas een 8 maanden aan fitness, maar vorige zomer dronk ik nog zo'n 5 blikjes cola en at veel junkfood en had tóch een wasbord.

Nu ik fitness en bulk is er het één en ander veranderd in mijn lichaam. Als ik nu 5 blikjes per dag zou drinken zou ik een ballonnenbuik hebben.

Ik drink alleen in het weekend cola (1 blik op zaterdag, 1 op zondag) en voel me veel gezonder, actiever en zie het ook aan mijn lichaam.

Probeer jij nou maar te minderen naar 1 blik per dag. 1 zak chips per week op je 16e is helemaal niets mis mee! Die koffiekoeken zou ik ook langzaam minderen.

dude topic is een beetje oud ???

Drie weken, valt mee. Topic over cola, waar ik graag mijn bijdrage aan wilde leveren aan de hand van mijn eigen ervaring. Als dat niet is toegestaan hoor ik het graag.

Terug
Naar boven