Fitness Seller

Chocola, female competitive bodybuilder

Oh ja tuurlijk, sorry! Bil gaat goed!
image.jpg
Mooi hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Thanks meissie!

Echt supermooi!

volg je natuurlijk al via IG, maar goed bezig en prima shape.

nice legs!

Goed bezig choco.

Thanks babes!!! <3

Zeker mooi!!!!

Dankjewel meid!!

nice ass;)

Hoe gaat 't met de voorbereiding? :)

Ga je volgen op insta. Succes beide!

Als je qua massa niet met de rest mee kan, is het dan niet juist beter ze te verslaan op hardheid/shrednezz?

Moet de jury toch wel punten voor geven als je iedereen op hardheid verslaat?

Je moet doen waar jij je goed bij voelt, heerlijk met zijn tweeen trainen en alles preppen zekers:). Doen wij ook nog steeds hoor:thumbs:. succes en ga je ook volgen op insta.

Wauw, wat een toewijding, enthousiasme en energie heb jij. Ik ga je dan ook zeker volgen! Heel veel succes nog :thumb::bow2:

Picture overkill... 5 weken uit nu, even een snelle shoot tussendoor gedaan met m'n lief & Ruben. Was een geweldige dag. De rest van de foto's zal nog komen. Vooral de foto's met z'n drieen zijn fucking epic.

DSC0595_2.jpg

DSC0379resized.jpg

DSC0530_2resized.jpg

DSC0636_2resized.jpg

Prep gaat erg traag deze keer. Geen idee waarom, doe alles 't zelfde als vorige keer. Soms heb je dat. Maar het doel is deze keer niet zo fucking hard en droog te staan maar wat voller te blijven, dus ik mag deze prep ook niet met de vorige vergelijken. Zit nu wel al aardig laag in m'n kcals, verhouding met carbs al vorige maand wat naar beneden gegaan (en ik heb nog niemand vermoord, so far so good). Uur cardio per dag. Train nu 4x per week ipv 5x, dat is wel extra lange gymsessies dan, maar zo houden we wat tijd over om te poseren.

We gaan samen de klasse Mixed Pairs pakken (voor stellen). Da's wel echt iets voor ons, we zitten goed in proportie met elkaar. Het is wel echt heel fijn om dit samen te kunnen doen. Ik kan het toch nooit winnen van een man, hij gaat zo snel, nu al bijna wedstrijdklaar. En ik heb nog enorm veel werk aan de winkel. Maar zo rustig en beheerst hij in z'n prep is en geen enkele keer klaagt of zeurt, dat draagt weer op mij over. Qua gevoel overtreft deze prep alles, zit echt goed in m'n vel. Maar nu nog ff extra hard op het gas drukken om dat vet eraf te halen.

Terug
Naar boven