MuscleMeat

Chocomel drinkende gluur oma die iedereen in de sauna disst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn excuses ik zie pik als gast

Ik zal m'n best doen normaal te doen

en ik zal niet meer brutaal zijn tegen iemand die wel 2 jaar ouder is

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

Geef toe dat is niet volledig mijn schuld
Hou gewoon op met reageren. Iedereen is je onderhand wel zat dus als ik jou was zou ik je vanaf nu maar gedeist (of hoe je dat ook schrijft) houden i.p.v van maandag.

Hou gewoon op met reageren. Iedereen is je onderhand wel zat dus als ik jou was zou ik je vanaf nu maar gedeist (of hoe je dat ook schrijft) houden i.p.v van maandag.
als ik aan jouw beschrijving zal voldoen is dit enkel en alleen voor andermans tegoeddoening dus ik zie geen reden om de desbetreffende actie uit te voeren aangezien dit voor mij niets positiefs oplevert, of is er toch een voordeel wat ik over het hoofd heb gezien waar jij mij op kan wijzen?

als ik aan jouw beschrijving zal voldoen is dit enkel en alleen voor andermans tegoeddoening dus ik zie geen reden om de desbetreffende actie uit te voeren aangezien dit voor mij niets positiefs oplevert, of is er toch een voordeel wat ik over het hoofd heb gezien waar jij mij op kan wijzen?

Aan je sTfouten te zien ben je moe joran, bedje toe?

Dat is hij niet, elke keer als ik de topics bij nieuwe posts op dbb bekijk, dan denk ik...wtf, bb forum ?

En zo'n topic gaat dan ook gewoon 6 pagina's door... :duh:

Ik denk altijd wtf allerlei? Hoezo valt daar meer over te lullen dan over bb?

Oh shit ik moet m'n laptop uit doen van de bewakers anders word ie in beslag genomen dus ik ga maar slapen weltrusten dbb

oh shit kmoet m'n laptop uitdoen van de bewakers anders word hij in beslag genomen dus ik ga maar slapen weltrusten dbb

Laatst bewerkt:
Eerst niet altijd, maar het word steeds slimmer.....even voor de duidelijkheid, ik stoor me nergens aan. Anders bleef ik wel weg, maar heel veel kennis zit hier niet/meer.

Topics zijn vrijwel allemaal repeats van eerdere topics, voegt vrijwel niets meer toe.
Soms wel vermakelijk, dat dan weer wel.

Eerst niet altijd, maar het word steeds slimmer.....even voor de duidelijkheid, ik stoor me nergens aan. Anders bleef ik wel weg, maar heel veel kennis zit hier niet/meer.

Topics zijn vrijwel allemaal repeats van eerdere topics, voegt vrijwel niets meer toe.
Soms wel vermakelijk, dat dan weer wel.

Gelukkig dat het nog wel vermakelijk is
en volgens mij zijn hier al zoveel Posts dat alle bb vragen al beantwoord Zijn dus word er nog weinig gevraagd

Ga slapen, blaag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven