- Waardering
- 796
+1
En iedereen blijft maar reageren op die attentionwhore![]()
je zoekt het zelf op, volgens mij ben je stiekem fan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1
En iedereen blijft maar reageren op die attentionwhore![]()
je zoekt het zelf op, volgens mij ben je stiekem fan
Hou gewoon op met reageren. Iedereen is je onderhand wel zat dus als ik jou was zou ik je vanaf nu maar gedeist (of hoe je dat ook schrijft) houden i.p.v van maandag.Mijn excuses ik zie pik als gast
Ik zal m'n best doen normaal te doen
en ik zal niet meer brutaal zijn tegen iemand die wel 2 jaar ouder is
---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------
Geef toe dat is niet volledig mijn schuld
Iedereen is je onderhand wel zat dus als ik jou was zou ik je vanaf nu maar gedeist (of hoe je dat ook schrijft)

als ik aan jouw beschrijving zal voldoen is dit enkel en alleen voor andermans tegoeddoening dus ik zie geen reden om de desbetreffende actie uit te voeren aangezien dit voor mij niets positiefs oplevert, of is er toch een voordeel wat ik over het hoofd heb gezien waar jij mij op kan wijzen?Hou gewoon op met reageren. Iedereen is je onderhand wel zat dus als ik jou was zou ik je vanaf nu maar gedeist (of hoe je dat ook schrijft) houden i.p.v van maandag.
als ik aan jouw beschrijving zal voldoen is dit enkel en alleen voor andermans tegoeddoening dus ik zie geen reden om de desbetreffende actie uit te voeren aangezien dit voor mij niets positiefs oplevert, of is er toch een voordeel wat ik over het hoofd heb gezien waar jij mij op kan wijzen?
Aan je sTfouten te zien ben je moe joran, bedje toe?

Dat is hij niet, elke keer als ik de topics bij nieuwe posts op dbb bekijk, dan denk ik...wtf, bb forum ?
En zo'n topic gaat dan ook gewoon 6 pagina's door...![]()
Eerst niet altijd, maar het word steeds slimmer.....even voor de duidelijkheid, ik stoor me nergens aan. Anders bleef ik wel weg, maar heel veel kennis zit hier niet/meer.
Topics zijn vrijwel allemaal repeats van eerdere topics, voegt vrijwel niets meer toe.
Soms wel vermakelijk, dat dan weer wel.