AndroidHealthClinic

Chocomel drinkende gluur oma die iedereen in de sauna disst

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol: marienusz is een grap, zogenaamd de serieuse 14 jarige

Wtf ik reageer normaal op dit topic dan begint iemand
mij aftezeiken daar reageer ik op en dan ben IK degene die dit topic verpest

Jij had toch een topic gemaakt waar je in gezegd had niet meer te posten?

Doe dat dan ook niet meer potverdomme:mad:

----------------------------------------------------

Quote van JoranR

Yo dbb.

Ik heb de afgelopen tijd genoeg getrolled en ik moet zeggen. Jullie kunnen niet echt goed overwerg met de negeerlijst :P aangezien ik nu een beetje gehaat word, en niet steeds met sniperX in verband wil worden gebracht heb ik besloten deze vakantie alleen nog maar mee te lezen en als ik weer ga posten te stoppen met trollen. Deze vakantie heb ik niks te doen dus wil ik de grenzen van dicipline opzoeken. Ik ga daarom proberen zo hard te trainen dat mijn lichaam het net aankan. Ook ga ik zoveel mogelijk vreten, en ga ik alles tot in de details bijhouden, en aan het einde uitrekenen hoeveel ik in het totaal heb betaald voor de spieren die ik gegained ben. Verder wens ik iedereen een fijne vakantie. Ik wilde nog even wat zeggen. BigT apples zijn cool, EricR objectieven zijn prachtig en centaur ik houd van lampen in hoekjes.
Verder ga ik als ik op vakantie ben(en geen ijzer tot beschikking heb) ga ik opdrukken en squatten met mijn broertje en aangezien dit niet zwaar is zal ik ook meer mijn conditie aanpakken neem ik aan. Maar dat is ook nodig voor mij:P

Laatst bewerkt:
Ik probeer alleen jorans gedrag hier een beetje te veranderen, aangezien ik mezelf er ook een beetje aan erger :rolleyes:

Bedankt ik ben blij dat je mij helpt ik probeer namelijk van mijn gedrag af te komen en jouw bijdrage word zeer gewaardeerd thx man ;)

Joran denkt nu dat hij psychologische problemen heeft dankzij dbb :roflol:

Jij had toch een topic gemaakt waar je in gezegd had niet meer te posten?

Doe dat dan ook niet meer potverdomme:mad:

----------------------------------------------------

lap teks waarvan 1 zin gequote kon worden
pik dat gaat vanaf maandag in als ik ga beginnen met trainen en vanwaar al dat gevloek?

En nog een topic dat over JoranX gaat :rolleyes: Lekker dan

Pik?

Je wordt wat brutaal joranr.

Gedraag je maar gewoon

Mijn excuses ik zie pik als gast

Ik zal m'n best doen normaal te doen

en ik zal niet meer brutaal zijn tegen iemand die wel 2 jaar ouder is

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

En nog een topic dat over JoranX gaat :rolleyes: Lekker dan

Geef toe dat is niet volledig mijn schuld

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven