tumm1e
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 43
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Want? Suiker en vet scheiden is iets van de vorige eeuw.
Chocomel is de shit, zeker post workout, daar kan geen wheyshakie tegenop.
@Chase: Jij vind 94cent voor 845kcals en 35gr eiwitten (de enige echte) duur?![]()
Ik moet nog ff vakantiewerk zoekenHey ik ben een werkloze student !Ik moet nog ff vakantiewerk zoeken

Want? Suiker en vet scheiden is iets van de vorige eeuw./QUOTE]
is dat zo? naar mijn weten vermijden mensen juist suikers omdat het gewoon snel vet aanzet mits je ze niet vernrand.. maar voor in een bulk zou het goed zijn.. maar waarom denk je dat mensen in een cut geen liter chocomel drinken per dag?
cutten hoef ik NU nog niet maar veel boven onderhoud zitten is ook weer niet nodig, ben benieudw of chocomel nog in mn rijtje past..
nou ik drink het niet teveel. magere melk is stukken beter en cleaner. tijdens de training zou het kunnen, maar alleen dan gezien de suikers.

Chocomelk is top ik koop cecemel 6 liter voor een goede 8 euro![]()

Bij de Aldi heb je 12 pakken voor 8 euro. Oftewel het dubbele.
ja das wel , maar men ouders brengen ze mee . Dusja voorlopig maak ik er mij niet druk om , ze hebben wel de beste smaak vind ik .
840 kcal trouwens

Chocomelk is top ik koop cecemel 6 liter voor een goede 8 euro
Als ik ermee begin toch gemakkelijk 1 liter per dag , dit 3-4 dagen in de week![]()

Want? Suiker en vet scheiden is iets van de vorige eeuw.![]()
Toch niet.
Heel simpel gesteld, insuline stimuleert vetcellen vet op te nemen. Veel snelle koolhydraten samen met vet creeert dus de ideale omstandigheden voor vetopslag.
Waar het om draait is de verhouding
= fail
@Bennozzzz: Cutten of bulken is gewoon een negatieve of positieve kcal balans. Sneller vet worden door meer vet of suiker in je dieet bij zelfde hoeveelheid kcals bestaat niet.
Zie verder: http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/truth-about-chocomelk-211655/ Vooral de posts van dr P en Wazzup.
120gr koolhydraten is:
- 8 boterhammen of;
- 6 aardappels of;
- 150gr rijst
Schrik je daar ook zo van als je dat moet eten? Dan ben je nog niet rijp voor Chocomel.
ff snel een vraagje. Zoals jesaja al zei kan puistjes van chocomelk krijgen.Ik krijg iig van melk puistjes![]()
Maar ligt dat dan aan de vetten of aan de suikers(KH) ? Karma voor answers.