AndroidHealthClinic

Chocomel

1 of 2 glazen smorgens bij het ontbijt of PWO zijn acceptabel. Anders doet het niets in je schema tenzij je een echte ecto bent.

Ervan uitgaande dat iemand bulkt op 4000kcal, dan beweer jij dus dat 4000kcal chocomelk per dag die persoon in kwestie niet vetter gaat maken dan 4000kcal clean voedsel?

Je zal je misschien niet zo lekker voelen na een dag of wat maar volgens mij maakt het geen zak uit wat je naar binnen werkt "vetsgewijs" als je hetzelfde aantal kcals naar binnen werkt.

Correct me if im wrong maar een calorie is een calorie toch?

Btw: give 'm hell dr P! (en het chocomelgeheim in lekentaal als je toch bezig bent)

hoor dat elke keer weer "een calorie is een calorie"

dus benzine is ook hetzelfde als kerosine

Laatst bewerkt door een moderator:
Dr. P is GOD.

hoe denk jij eigenlijk over Ketose dieten?

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je DR P opnieuw punten kan geven.

Als je onder bulken verstaat een calorieoverschot naar binnen werken met als doel extra spiermassa an te zetten en daarnaast wat extra vet op de koop toe te nemen dan maakt, zolang de macronutrienten in dezelfde verhouding voorkomen, idd niet uit waar die calorien vadaan komen.

+1, dat zeg ik, maar dan minder mooi. :D

Ik ga voor half vol met enkele schepjes cankao.

hoor dat elke keer weer "een calorie is een calorie"

dus benzine is ook hetzelfde als kerosine

Voor een hybridemotor die beide soorten brandstof aan kan is dat idd hetzelfde.

Net zogoed als dat sommige motoren en op gas en op benzine kunnen draaien.

Voor een hybridemotor die beide soorten brandstof aan kan is dat idd hetzelfde.

Net zogoed als dat sommige motoren en op gas en op benzine kunnen draaien.
en welke van de 2 zou de meeste slijtage veroorzaken? en dus de minst verstandige keuze zijn?

Daar is de motor op gemaakt, net als dat je lichaam gemaakt is om op alle soorten brandstof te werken.

waarom train je dan lekkerder op snelle suikers dan op vet?

Omdat vet eerst omgezet moet worden naar bruikbare brandstof.

Mensen die wat langer op een keto dieet zitten trainen daar net zo goed op als mensen op een Kh dieet.

Terug
Naar boven