Fitness Seller

Christelijke ex-hoer wenst homo's een geestelijke dood

Bezoekers in dit topic

religie ramt ratio.

en niet zo'n klein beetje ook.

Vuile schijt fundamentalistische overtuigingen.
Abrahamistische geloven kennen een schijnbaar vroom en vreedzam bovenlaagje, maar onder de oppervlakte is het een walgelijk geheel. Van begin tot eind.

We leven in de éénentwintigste eeuw en we zien mensen in de politiek die er openlijk voor uitkomen te geloven in een geheel van toverspreuken, magische nummers, éénhoorns, een getal Pi dat drie is, grotesk opgezette en frequent voorkomende volkerenmoorden, marteling en eeuwige verdoemmenis.

Hoe ga je zoiets in ****snaam serieus nemen? Anti-psychotica, dát heeft ze nodig. Ik heb mensen ze voor minder zien krijgen...
 
:roflol:

Gast heb je ooit een hoer gezien?Nee, goedzo!Denk je dat het allemaal zulke wijfen zijn die je op bangbros.com ziet?
Bovendien zij is volgens mij 45+, wat verwacht je van een vrouw op die leeftijd.

Ik hoop het niet, want op bangbros is het meeste ook niet om aan te zien.
 
iemand er op afrekenen omdat ze hoer is geweest is nu niet meteen wat ik van iemand met jou intelligentie had verwacht..:rolleyes:

deze is nu wel een k*tpersoon maar je mag wel wat genuanceerder zijn, zijn door de band gewoon meiden die veel pech hebben gehad.

Is het niet zo dan? Een hoer is er om uit te wonen, tegen betaling. Deze snol is dan ook nog eens mega irritant nu ze bekeerd is. Moet ik eerst alle gevoeligheden testen voordat ik een harde uitspraak doe over 1 ex-hoer? Lijkt me toch niet.
 
Is het niet zo dan? Een hoer is er om uit te wonen, tegen betaling. Deze snol is dan ook nog eens mega irritant nu ze bekeerd is. Moet ik eerst alle gevoeligheden testen voordat ik een harde uitspraak doe over 1 ex-hoer? Lijkt me toch niet.
je scheert ze met je uitspraken over 1 kam, en is niet bepaald respectvol hoeren zo te bekijken, het blijven ook mensen
 
je scheert ze met je uitspraken over 1 kam, en is niet bepaald respectvol hoeren zo te bekijken, het blijven ook mensen

Hoe denk je dat het gros van de mensen naar hoeren kijkt dan? Natuurlijk zijn het ook maar mensen maar het is geen beroepsgroep die in hoog aanzien staat. Geloof ook niet dat de gemiddelde klant vol respect een hoertje gaat afwerken.
 
en dat zegt meer over de klant dan over de hoer ....
edit: en of ff bij te lichten: zoals je mss ooit wel eens gelezen hebt heb ik gedurende een periode een relatie gehad met een prostituee, de reden was omdat ze haar kinderen een goede toekomst wou geven omdat ze uit een arme familie kwam, ander meisje dat ik kende was er in geholpen door de verkeerde figuren en doet het nog even voort om zich uit de miserie te kunnen helpen en dan een fresh start te kunnen maken, imo verdienen zulke mensen wel respect,
 
Natuurlijk belachelijk wat ze zegt, maar als zij dat vindt moet ze dat zelf weten en zeker geen blad voor de mond nemen.
Maar ik vind het ook wel belachelijk dat sommige mensen haar hier even bashen omdat ze prostituee is geweest, dat feit heeft toch helemaal niets met het nieuwsbericht te maken.
 
Back
Naar boven