Fitness Seller

Shocking Christelijke indoctrinatie op Nederlandse basisschool.

psychische kindermishandeling valt ook onder de noemer kindermishandeling. Bij kindermishandeling moet de staat tussenkomen:)
en in dit geval is dit soort kindermishandeling preventief "op te lossen" door zulke private scholen te verbieden.
Wat mij betreft mogen privéscholen dit blijven doen, dat hoort bij de vrijheid in een democratie. Waar ik een probleem mee heb zijn openbare scholen die dus met belastinggeld betaald worden en deze 'leerstof' onderwijzen. Dat is de staat die actief bepaald 'wij staan achter deze specifieke religie, en wij willen dat uw kinderen dit voorgeschoteld krijgen, of u dat nu leuk vindt of niet'. We hebben in België en Nederland helaas geen goede scheiding van kerk en staat, op dat vlak hebben de VS ondanks dat er veel meer Christenen leven een betere wetgeving. Hoopgevend is dan weer het feit dat steeds minder Europeanen gelovig zijn.

Wat mij betreft mogen privéscholen dit blijven doen, dat hoort bij de vrijheid in een democratie. Waar ik een probleem mee heb zijn openbare scholen die dus met belastinggeld betaald worden en deze 'leerstof' onderwijzen. Dat is de staat die actief bepaald 'wij staan achter deze specifieke religie, en wij willen dat uw kinderen dit voorgeschoteld krijgen, of u dat nu leuk vindt of niet'. We hebben in België en Nederland helaas geen goede scheiding van kerk en staat, op dat vlak hebben de VS ondanks dat er veel meer Christenen leven een betere wetgeving. Hoopgevend is dan weer het feit dat steeds minder Europeanen gelovig zijn.

Ik snap wat je zegt T, maar dit schiet dus niet op omdat de minst geintegreerde groep, dezelfde groep die in onze beide landen voor problemen zorgen gewoon gebruik blijven maken van de vrijheid van ons systeem. Weet je nog die Moskee in Amsterdam? Wie betaald bepaald, en je zal maar een zooitje prive scholen hebben die geld van uit de AE krijgen. slecht idee.

Ik heb het nog niet gezien. Ik ga hem straks kijken, maar aan de reacties te zien is het weer een ziek filmpje waar ik weer helemaal lijp van ga worden. Misschien wachten met kijken en het als een pre-workout boost doen gelden;) Stelletje idioten. Hoe meer ik me in dit soort dingen aan het verdiepen ben hoe meer atheïstisch en feller ik er van word.

Ik heb het nog niet gezien. Ik ga hem straks kijken, maar aan de reacties te zien is het weer een ziek filmpje waar ik weer helemaal lijp van ga worden. Misschien wachten met kijken en het als een pre-workout boost doen gelden;) Stelletje idioten. Hoe meer ik me in dit soort dingen aan het verdiepen ben hoe meer atheïstisch en feller ik er van word.

atheisme is niet toegankelijk voor gradering
/:mier:

• Topic Starter Topic Starter
Wist dat ie dat ging zeggen :roflol:

God god, wat is dit voor een mislukkeling.

Neeeeee dit KAN gewoon niet. Kijk is vanaf 9:38. Die kl***zak maakt evolutie nog belachelijk ook. Ik heb echt medelijden met die kinderen. Kon er maar iets aan gedaan worden. Kan je dit niet naar de tweede kamer sturen of zo. Dit kan toch gewoon niet?!?

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:46 ----------

atheisme is niet toegankelijk voor gradering
/:mier:
Lul:p

• Topic Starter Topic Starter
betwijfel het ten zeerste dat je wist dat ik dat ging zeggen.

wellicht las je wat ik zei en dacht "hmm dat is zo typisch angelus", je ego kan je af en toe weleens overtuigen dat dingen anders gingen dan dat ze werkelijk zijn gegaan:)

Nee, eigenlijk was wat jij zei het eerste wat ik dacht. Toen dacht ik hoelang zou het duren voordat iemand zoiets zegt. Bij 'iemand' dacht ik niet bewust aan jou, maar onbewust was jij de enige mogelijkheid, aangezien Big-T dat niet zo lomp zou zeggen en Klaaswitz gebanned is.:)

Edit: Moraalridder heeft geen ego nodig, hij heeft de absolute moraal. :cool:

17:10 Die kneus leert die kinderen ook dat de aarde 6000 jaar oud is en dat mensen tegelijkertijd samen geleefd hebben met dinosauriërs. Dit is werkelijk om te huilen.

19:48 Kinderen stellen een paar vragen, weet hij geen antwoord op dus lult hij er maar overheen. Die arme kinderen toch, verdoen hun tijd echt terwijl ze lekker hadden kunnen buitenspelen.

Laatst bewerkt:
Nee, eigenlijk was wat jij zei het eerste wat ik dacht. Toen dacht ik hoelang zou het duren voordat iemand zoiets zegt. Bij 'iemand' dacht ik niet bewust aan jou, maar onbewust was jij de enige mogelijkheid, aangezien Big-T dat niet zo lomp zou zeggen en Klaaswitz gebanned is.:)

Edit: Moraalridder heeft geen ego nodig, hij heeft de absolute moraal. :cool:

zal je maar geloven zeker:eyes:

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

17:10 Die kneus leert die kinderen ook dat de aarde 6000 jaar oud is en dat mensen tegelijkertijd samen geleefd hebben met dinosauriërs. Dit is werkelijk om te huilen.

is dat niet zo dan?:trollface:

grappig dat hij het tegen kindjes van 10/11/12 jaar over hypotheses heeft. Die kinderen zijn nog niet eens in het formeel operationeel stadium dat ze abstract kunnen denken of mentale representaties kunnen maken van bijvoorbeeld hemel. Dan zijn vergelijkingen met hitler, en angstinboezemingen van de hel...mesjogge!
Ik kan niets anders concluderen dat die gozer compleet dissociatief van deze wereld aan het verkeren is.

23:49 Hij maakt die kinderen bang door te zeggen dat god boos op ze wordt als ze niet meer in schepping geloven:|

---------- Toegevoegd om 15:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

zal je maar geloven zeker:eyes:

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:08 ----------

is dat niet zo dan?:trollface:
Nee, of heb jij een T-Rex als huisdier:roflol:

is het eigenlijk wel zo erg, zulke indoctrinatie?

zouden mensen met lage intelligentie het wel aankunnen om volledige "vrijheid" te genieten, weg van hun allesoverheersende god?
want let's face it, 50% vd bevolking heeft een IQ van onder de 105 (lager nog, als ik me niet vergis)

zulke mensen zijn nu niet echt het toonbeeld van zelfbeheersing en met de realisatie dat ze hun eigen regels kunnen maken, zouden ze imo nogal snel toegeven aan hun primale driften:)

Educatie leidt tot hogere IQ's op den duur, Anus. Dus dit soort indoctrinatie en domhouderij is gewoon ongewenst. Of je moet van mening zijn dat IQ een volledig genetische kwestie is.

Deze kerel gaat echt branden in de hel dat is wel duidelijk. 'Gij zult geen valse getuigenissen afleggen'.

Terug
Naar boven