XXL Nutrition

Nieuws Christelijke sharia 5. Rouvoet schuift portefeuille homo-emanicipatie af

Vanuit christelijk oogpunt is de natuur een stuk meer dan dat jij schetst. Gezien alles vanuit dit oogpunt naar een bepaald beeld ipv het toeval is ontstaan kan de bouw van het menselijk lichaam ons wel degelijk duidelijk maken wat natuurlijk is en wat niet. Bidden voor genezing is natuurlijk weer de andere kant van de schaal, maar de wetenschap is ook nog niet ver genoeg om hier duidelijkheid over te geven. De relatie tussen aanleg en omgeving is niet zwart-wit en homoseksueelis niet altijd homoseksueel.
maar christelijke oogpunten zijn idioot, ze vinden insect daar namelijk normaal:)

Onderzoek toonde zelfs uit dat er statistisch meer kontepompers te vinden zijn onder "vrome" gelovigen dan ongelovigen of niet prakticerenden. Even zien of ik dat pubmed artikeltje nog kan terug vinden.

Laatst bewerkt:
wat zou er eigenlijk gebeuren als je een hoop kinderen zou afsluiten van de maatschappij en laat opgroeien in een soort Truman show waar homocoïtusualiteit de norm is?

---------- Toegevoegd om 16:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:41 ----------

Ik vind een insect ook vrij normaal eigenlijk.

ziek:eek:

@Johnny: "belachelijk hoe we op tv constant met nichten geconfronteerd worden". Als je een coïtusscène tss twee vrouwen ziet, vind je de homocoïtusualiteit wss opeens een pak leuker :rolleyes: Trouwens, homocoïtusuelen hebben meer reden tot klagen wat tv betreft hoor, in soaps, programma's, films, doen statistisch gezien toch iéts meer heterokoppels dan holebikoppels mee ;)

Bottom line, het valt nu eenmaal voor dat mannen op mannen en vrouwen op vrouwen vallen en die mensen hebben nu eenmaal evenveel recht om hun liefde openlijk te tonen als jij en ik. Als je het niet aankan, sluit dan gewoon de oogjes...

Ik moet bekennen dat het meten met twee maten is als het gaat over bi-coïtusuele vrouwen. Homocoïtusuele vrouwen daarentegen zijn (voor mij) niet aantrekkelijk.

Maar wat mij werkelijk stoort zijn de homocoïtusuelen die zo overdreven met hun coïtusualiteit te koop moeten lopen.
Ik werk zelf in de Hilversumse mediawereld en van de mannelijk presentatoren is het absolute merendeel homo. "Oogjes sluiten" zou betekenen geen tv meer kijken (wat ik overigens ook bijna niet doe).

Ik heb eens in een club een discussie gehad dat een lesbienne zich beklaagde dat iedereen zo keek en opmerkingen maakte als ze haar vriendin aan de bar zwaar aan het aflebberen was. Toen ik haar vroeg hoeveel heterocoïtusuelen hetzelfde overdreven gedrag in het volle licht van de bar vertoonden had ze geen antwoord...

Laatst bewerkt:
My point exactly, geilen op twee vrouwen die het met elkaar doen, maar dan wel mekkeren over "die nichterige cultuur" en de "reetroeiers".

@Johnny: "belachelijk hoe we op tv constant met nichten geconfronteerd worden". Als je een coïtusscène tss twee vrouwen ziet, vind je de homocoïtusualiteit wss opeens een pak leuker :rolleyes: Trouwens, homocoïtusuelen hebben meer reden tot klagen wat tv betreft hoor, in soaps, programma's, films, doen statistisch gezien toch iéts meer heterokoppels dan holebikoppels mee ;)

Bottom line, het valt nu eenmaal voor dat mannen op mannen en vrouwen op vrouwen vallen en die mensen hebben nu eenmaal evenveel recht om hun liefde openlijk te tonen als jij en ik. Als je het niet aankan, sluit dan gewoon de oogjes...

Je moet wel eerlijk toegeven dat het er gewoon goed uitziet als twee lekkere dames zoenen. Twee kerels...naja dat is gewoon...ik heb er geen woorden voor.

Niet verkeerd begrijpen, ik heb echt helemaal niks tegen homo's en ik ben niet bang en voel me ook niet geintimideerd ofzo maar ik vind het gewoon een zeer onsmakelijk gezicht in het geval van twee kerels, ik hoef dat echt niet op TV te zien.

Laatst bewerkt:
Je moet wel eerlijk toegeven dat het er gewoon goed uitziet als twee lekkere dames zoenen. Twee kerels...naja dat is gewoon...ik heb er geen woorden voor.

Niet verkeerd begrijpen, ik heb echt helemaal niks tegen homo's en ik ben niet bang en voel me ook niet geintimideerd ofzo maar ik vindt het gewoon een zeer onsmakelijk gezicht in het geval van twee kerels, ik hoef dat echt niet op TV te zien.

een ander misschien wel, des gouts et des couleurs on ne dispute pas. Het meeste wat op tv verschijnt hoef ik sowieso niet te zien, twee lebberende gays gaan daar echt geen verschil in maken.

Dude...

insect incest...

Niet verkeerd begrijpen, ik heb echt helemaal niks tegen homo's en ik ben niet bang en voel me ook niet geintimideerd ofzo maar ik vind het gewoon een zeer onsmakelijk gezicht in het geval van twee kerels, ik hoef dat echt niet op TV te zien.

Dat is dus mijn punt.. ik ben zelf een vrouw, dus mij boeit het eigenlijk niet als twee vrouwen elkaar kussen ;) Maar zeg ik daarom "ik hoef dat niet op tv te zien hoor". Tjah, de samenleving is nu eenmaal zo, man/man, vrouw/vrouw, man/vrouw :rolleyes:

@Johny: overdreven te koop lopen met coïtusualiteit is niet iets wat eigen is aan homocoïtusuelen hoor. Denk dat het gewoon van persoon tot persoon afhangt. Ik heb acht maand in Benidorm gewerkt, je wil niet weten wat ik daar allemaal gezien heb wat het heterogedeelte betreft ;) En dat is dan ook gewoon in het uitgaansleven. En zo heb je overal wel iets, denk ik. Nu ja, ik erger mij daar ook aan, maar of dat nu homocoïtusuelen zijn of hetero's, bij beiden denk ik gewoon "omfg get a room" ;) Maar ja, kijk ik gewoon ff de andere kant op.

Nou ik heb van genoeg dames mogen horen dat ze twee kerels ook niet bezig hoeven zien.

Je hebt gewoon geen idee hoe het is om twee kerels bezig te zien als gezonde hetero man. Het is gewoon geen pretje.

Dude...

angelus luppie...

---------- Toegevoegd om 17:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

Nou ik heb van genoeg dames mogen horen dat ze twee kerels ook niet bezig hoeven zien.

Je hebt gewoon geen idee hoe het is om twee kerels bezig te zien als gezonde hetero man. Het is gewoon geen pretje.

vond het toch wel geil toen Omar met zn b*ch zat te tongen in seizoen 1 van The Wire

Volgens mij bestaat er geen ontstaansvisie waarbij incest (ik neem aan dat je dat bedoeld) abnormaal was; ik bedoel, nood breekt wet.

'En god schiep 1000 mannen en haalde de ribben eruit en maakte er 1000 vrouwen bij; and he saw that it was good'.
moeilijk hé?;)

Goede lap tekst;)

Maar hier tegenover staat het afwingen/opdringen van de norm (proactief bevorderen van homocoïtusulaliteit) bijvoorbeeld van de overheid (subsidies enz.)

Andersdenkenden die niet met de massa meegaan, worden voor ouderwets en achterlijk versleten.

Deze mogen ook een eigen mening/geloof hebben en dit ook uitdragen.

Want de vraag blijft nog steeds.. welke norm is juist
Deze worden naar mijn mening gevormd door meningen of geloof..

Ja. Je mening is dus ook oud, achterhaald en achterlijk. 'Proactief bevorderen van homocoïtusualiteit'. It doesn't get any dumber than that.

Vanuit christelijk oogpunt is de natuur een stuk meer dan dat jij schetst.

Als je uitgaat wat jij daar vanaf weet waarschijnlijk wel ja. Maar dat is dan ook wat labbekakkerig te noemen.

Gezien alles vanuit dit oogpunt naar een bepaald beeld ipv het toeval is ontstaan kan de bouw van het menselijk lichaam ons wel degelijk duidelijk maken wat natuurlijk is en wat niet.

Wel VERDOMD TOEVALLIG dat god er dan als een mens uitziet. 4 miljard jaar evolutie om uit te komen op iets dat op god lijkt. Of zijn we er nog niet? Is er over een miljoen jaar een nog goddelijker menschwezen?

Bidden voor genezing is natuurlijk weer de andere kant van de schaal, maar de wetenschap is ook nog niet ver genoeg om hier duidelijkheid over te geven.

Wrong. De wetenschap is ver genoeg. Meer dan. So far the evidence sez: bogus bullcrap.

De relatie tussen aanleg en omgeving is niet zwart-wit en homoseksueelis niet altijd homoseksueel.

Zucht. Lees je wel eens wat fappy?

Of je hebt me niet begrepen, of je bent echt heel slecht in het maken van een punt. Iets onderuit halen zonder enige onderbouwing is sowieso kenmerkend voor mensen die enkel kunnen herhalen.

builderB is een vegetarische rel-atheïst. Daar kan je nooit een discussie van winnen :D

Terug
Naar boven