AndroidHealthClinic

Nieuws Christelijke sharia 5. Rouvoet schuift portefeuille homo-emanicipatie af

Hu, ik dacht dat die gozer dat over AIDS/HIV had gezegd.. Maar het is allemaal even triest.

Of je hebt me niet begrepen, of je bent echt heel slecht in het maken van een punt. Iets onderuit halen zonder enige onderbouwing is sowieso kenmerkend voor mensen die enkel kunnen herhalen.

Ohw god. Help hem.

Was jij het niet die stelde dat 'de wetenschap niet ver genoeg is blabla gebedsgenezing blabla'? Of dat 'homocoïtusualiteit 'proactief' bevorderd wordt/kán worden'? En: dat de nature/nurture discussie op dit vlak nog niet duidelijk genoeg is?

Zwak bartjuh5, beetje jammer om dergelijke stellingen onderuit gehaald te zien worden (de wetenschap ís nl. ver genoeg, homocoïtusualiteit wórdt niet proactief 'bevorderd' en van de 'nurture aanpak' van homocoïtusualiteit worden mensen dood ongelukkig. De APA heeft vorig jaar nog eens de evidence op dat vlak bekeken en een uitgebreide review én aanbevelingen uitgebracht) en om dan te reageren met een iets dat nog het meest op een ad hominem argument lijkt.

Je slaat op holle vaten. Bijzonder kwalijke holle vaten, die alleen gevoed worden vanuit een (neo)archaïsch beeld. 'Iets beweren zonder onderbouwing; echt iets voor religieuzen'... Je stelling dat de wetenschap niet ver genoeg is om (het effect van) gebedsgenezing aan te tonen is er echt een van het kaliber 'ik weet niet weer ik het over heb, maar laat ik ook eens roepen'.

Laatst bewerkt:
Dieptriest dit. En dat heeft dan meeregeert. Ik vind homocoïtusuelen op straat geen gezicht met alle respect. Maar anno 2010 moet het wel kunnen.

was jij geen marokkaan? props:thumbs: zoals jou lopen der niet veel rond:) (bij mijn weten)

Nee, een Turk. Er lopen genoeg die mijn mening zullen delen, no homo :D .
Mensen onthouden eerder de capuchonjeugd omdat die wel de aandacht krijgen.

Nee, een Turk. Er lopen genoeg die mijn mening zullen delen, no homo :D .
Mensen onthouden eerder de capuchonjeugd omdat die wel de aandacht krijgen.

kweet ook wel dat er genoeg goeie tussen zitten:) maar hier moet je gewoon af en toe de e-warrior uithangen om erbij te horen jwz:cool:

Dieptriest dit. En dat heeft dan meeregeert. Ik vind homocoïtusuelen op straat geen gezicht met alle respect. Maar anno 2010 moet het wel kunnen.
Bij de meeste zie je dat niet eens hoor ;)

Er kan zomaar een homocoïtusuele dokter je prostaat controleren :eek:

Of een hetero dokter zal de k*t van je lekkere vriendin onderzoeken :eek:

True story!

Bij de meeste zie je dat niet eens hoor ;)

Er kan zomaar een homocoïtusuele dokter je prostaat controleren :eek:

Als ik het niet merk dat hij homo is zoals je zegt, en als hij geen gekke handelingen doet,is het oke :D . Maar prostaat controle meestal op vanaf 35+ .

Terug
Naar boven