XXL Nutrition

Christenen weer eens zeer vredelievend!

en de mens is een zielige kl***zak die zichzelf en anderen makkelijk kan helpen, maar gewoon te lui en te gemakzuchtig is om de daad bij het woord te voegen........
De mens is te egoistisch.

Maar aan de andere kant als je kijkt naar de natuur.
Daar helpen ze elkaar ook niet echt, het blijft immers survival of the fittest.

• Topic Starter Topic Starter
en de mens is een zielige kl***zak die zichzelf en anderen makkelijk kan helpen, maar gewoon te lui en te gemakzuchtig is om de daad bij het woord te voegen........
;)

daarom heeft hij 'God' uit gefantaseerd.. dan kan hij lekker doordoen met lui en egocentrisch te zijn..

praat niet alsof hij bestaat !

shit man!! dat je nog steeds zo achterlijk kunt zijn in 2008

:mad::mad:

op klusmier ga ik zelf niet meer reageren

Zo'n 95% van de hele wereld gelooft iig dat er iets hogers/een god bestaat, dat jij toevallig bij de 5 % hoort die dat niet gelooft, zegt misschien meer over jou dan over de andere partij :p

Laatst bewerkt:
There is a difference between opinion of the majority of people,
and the truth.

paar honderd jaar geleden dacht quasi 100% dat de aarde plat was..

Als ik op een plaats kom met veel vrouwelijk volk hoor ik alléén maar 'OOOOHH MIJN GOD!' .. dus god bestaat wel degelijk!

Zo'n 95% van de hele wereld gelooft iig dat er iets hogers/een god bestaat, dat jij toevallig bij de 5 % hoort die dat niet gelooft, zegt misschien meer over jou dan over de andere partij :p

Als 6 miljard mensen zeggen dat er transparante, 6 benige koeien op mars leven, is het nog steeds niet zo.

There is a difference between opinion of the majority of people,
and the truth.

paar honderd jaar geleden dacht quasi 100% dat de aarde plat was..

Inderdaad. De notie dat of iets wel of niet waar is afhangt van hoeveel mensen er in geloven is achterlijk en onjuist.

Iemand aanvallen om een rationeel denkvermogen :roflol:. Gelukkig is de waarheid nog steeds geen democratie inderdaad.

Terug
Naar boven