Fitness Seller

Christian Bale mogelijk in vierde Terminator-film

Dus je denk dat hij meer at?

Heb je die film al gezien? Hij staat er echt afschuwlijk bij, ik wil best geloven dat dat zijn dieet was.

Even ontopic ik vind het jammer dat Bale wil meewerken aan die film volgens mij word het gene vette.

Is er uberhaupt wel ooit een film gemaakt die in part 4 nog wat scoorde? Het zullen er iig niet veel zijn, het is gewoon te moeilijk om dan nog met iets unieks/leuks te komen. Hoewel de fans natuurlijk altijd wel zin hebben in meer Terminator footage.

Ben een Bale fan, dus het zou leuk zijn !

Bale Rules....:thumbs:

Is er uberhaupt wel ooit een film gemaakt die in part 4 nog wat scoorde? Het zullen er iig niet veel zijn, het is gewoon te moeilijk om dan nog met iets unieks/leuks te komen. Hoewel de fans natuurlijk altijd wel zin hebben in meer Terminator footage.

Star Wars begon toch bij deel 4? :D

harry potter :roflol:

Die Hard, Rambo, Rocky (hoewel de kwaliteit van de laatste delen te wensen overliet deden deze het wel goed qua opbrengst).

Heb zowiezo nooit begrepen wat er zo geweldig is aan James Bond

Ik ook niet, en ze blijven er maar maken :roflol:

En wat een heisa omdat de nieuwe bond blond is :roflol:

Heb zowiezo nooit begrepen wat er zo geweldig is aan James Bond

James bond is gewoon een hype onder de ouderen...nostalgie noemen ze dat ook wel....ik persoonlijk vindt er ook niet veel aan. :dunno:

Ja als kleuter toen vondt ik het wel spannend...maar ja toen vond ik freddy kruger ook cool.

die laatste james bond film was echt egwoon TE gay (met die gast die hele tijd op zn ballen mepte)..en was ook nog lelijk wijf...waar gaat het toch heen in de wereld.. :(

ik begrijp niet dat er zoveel van gemaakt zijn, verdienen ze daar echt nog zoveel geld aan?

Wesley Snipes > Christian Bale.

Nee, maar even serieus..

Christian Bale als de 'goede' terminator.. en Wesley Snipes als de badguy..

Dat zou geen slechte combo zijn.

Snipes is een scumbag, dankzij hem is mijn vriendin (Halle Berry) doof aan één zijde. :(

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven