AndroidHealthClinic

Voor de Arnold Schwarzenegger fans

De enige reden waarom ze Arnold in die film gaan plaatsen is zodat meer mensen erheen gaan, net zoals dat ze de geweldige Vin Diesel etc, weer terug gooiden in FaF, omdat de delen ervoor k*t waren dus denken ze dat een film meer aan slaat met duurdere acteurs die het succes in de eerste instantie maakten. Wat logisch is, maar ik trap daar niet in, en ik ga er zeker ook geen bioscoopje voor pakken :D

Alsof acteurs wat uitmaken, als ie goed is is ie goed en is 't een k*tfilm dan is 't een k*tfilm ;)

Ik spoel gewoon verder naar het moment waar ik arnold zie en dan zet ik de film weer uit.

Ik denk dat het een vette film word ga hem zeker zien.
Vind Bale wel goed acteur.
Goed dat ze Arnolds kop er ergens gaan bij tussen plakken :cool:

Schwarzenegger gaat ook nog in een film van Sylvester Stallone spelen,
the Expendables. Met een top-cast van o.a.

Jason Statham, MIckey Rourke, Stallone, Schwarzenegger, Brittany
Murphy, Jet Li, Dolph Lundgren, Danny Trejo, Terry Crews,
(StoneCold) Steve Austin en Randy Couture.

Dit is het voorlopige verhaal:

After years of coruption , murder of american hostages and betrayal of foreign policies, The US with the help of other Nations secretly put together a squad of its most trained millitary personal to finaly over throw the dictator who has caused devastation in South America for over 20 years. The team sets out on its mission to complete the assasination but with little help from the nations as they try to keep the mission secret. After they realize that there will be no outside help they rely on their own sources to fight not only the dictator's army but also the Governments that set them up.

Hij gaat in Amerika op 23 april in premiere.

Terminator zonder Arnold = epic fail.

hoofdrolspeler Bale als de nieuwe Terminator wordt voorgesteld.

Bale speelt toch John Connor??? En de Terminator wordt een gespierde bodybuilder.. Ik denk wel dat de film goed zal worden, is leuk om eens te zien hoe het er in de toekomst aan toe gaat met die machines, en met bale heeft de film veel kans om een topper te worden.

Bale speelt toch John Connor??? En de Terminator wordt een gespierde bodybuilder.. Ik denk wel dat de film goed zal worden, is leuk om eens te zien hoe het er in de toekomst aan toe gaat met die machines, en met bale heeft de film veel kans om een topper te worden.

:orly:

heb ik nog nooit van gehoord

yep zeker..het verhaal is nu wel niet perfect zoals in de animatiereeks,maar zit er toch dicht bij..is ook niet makkelijk om er film van te maken..film was wat kort maar voor een dragonball z fan zoals mij zeer goede film,vervolg gaat zeker goed worden.

Terug
Naar boven