- Waardering
- 1.623
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorige week de serie ontdekt en ben met seizoen 1 bezig nu
hier in belgie kreeg het het zondagavond slot van 19 uur, heb het dus ook compleet genegeerd.
Misstap?
misschien eens een paar afleveringen downloaden om te zien als het was is. Mn huidige series zijn toch weer (bijna) afgelopen tot volgend jaar![]()
wanneer komen de afleveringen met jill? dan moet je het effe zeggen![]()
Seizoen 4 is tot nu toe het best van allemaal, en er zijn nog 13 afleveringen te gaanIk vond alleen de character Shaw in seizoen 3 zo ontzettend bagger
![]()
Hoop dat die voorgoed wegblijft 
Het is meer gewoon dat ik Shaw echt een character vind om te haten, hij deed altijd shit die ik als kijker gewoon niet leuk vond.Chuck zen vriendin proberen te stelen, daarna ook nog proberen haar te vermoorden. En toen die dood was, wordt ie geressurect en gaat ie de CIA infiltreren.Hoop dat die voorgoed wegblijft

Vond de aflevering met de huurmoordenaar, dat chuck die moest naspelen geniaal. Dat was 1 van de betere!
ff opzoeken welke dat was.

ik kijk vooral voor Yvonne Strahovski :fapfap:
maar nu begint het afgezaagd te worden
hij is de intersect kwijt en hoo plots komt daar een laptop te voorschijn met toevallig nog een intersect
Hier valt het opzich wel mee, en blijft geniaal om te kijken 
ik heb ep 1 gekeke weet niet wat ik er van moet vinden
hmmm