MuscleMeat

Chuck (Tv Serie)

Vorige week de serie ontdekt en ben met seizoen 1 bezig nu

hier in belgie kreeg het het zondagavond slot van 19 uur, heb het dus ook compleet genegeerd.
Misstap?

• Topic Starter Topic Starter
misschien eens een paar afleveringen downloaden om te zien als het was is. Mn huidige series zijn toch weer (bijna) afgelopen tot volgend jaar:P

wanneer komen de afleveringen met jill? dan moet je het effe zeggen ;)

Seizoen 4 is tot nu toe het best van allemaal, en er zijn nog 13 afleveringen te gaan :D Ik vond alleen de character Shaw in seizoen 3 zo ontzettend bagger :mad:

Nog een best leuke serie, heb de eerste twee afleveringen gezien op comedy central en maar meteen seizoen 1 gedownload

misschien eens een paar afleveringen downloaden om te zien als het was is. Mn huidige series zijn toch weer (bijna) afgelopen tot volgend jaar:P

Astu:
http://watch-series.com/serie/chuck

- Klik op de aflevering
- Dan op watch this link
- Dan boven download Click here to play

Voila kijken maar!

wanneer komen de afleveringen met jill? dan moet je het effe zeggen ;)

Begin seizoen 2 komen die
Seizoen 4 is tot nu toe het best van allemaal, en er zijn nog 13 afleveringen te gaan :D Ik vond alleen de character Shaw in seizoen 3 zo ontzettend bagger :mad:

Mwah vond seizoen 3 denk wel het beste.
Veel lauwer als hij de intersect 2 in ze hoofd heeft, hij eindelijk een spy is en eeeeeeindelijk dat ze samen zijn.

Het is meer gewoon dat ik Shaw echt een character vind om te haten, hij deed altijd shit die ik als kijker gewoon niet leuk vond.
Chuck zen vriendin proberen te stelen, daarna ook nog proberen haar te vermoorden. En toen die dood was, wordt ie geressurect en gaat ie de CIA infiltreren. :mad: Hoop dat die voorgoed wegblijft :D

ga nu season 1 afl 1 kijke dennis als het me niet bevalt kom ik hier uithuilen

groeten
zekeria

Het is meer gewoon dat ik Shaw echt een character vind om te haten, hij deed altijd shit die ik als kijker gewoon niet leuk vond.
Chuck zen vriendin proberen te stelen, daarna ook nog proberen haar te vermoorden. En toen die dood was, wordt ie geressurect en gaat ie de CIA infiltreren. :mad: Hoop dat die voorgoed wegblijft :D

Haha ja klopt, het was wel een lul :D
In het begin was die te netjes, te aardig en dan nog proberen sarah te hosselen.

Vond de aflevering met de huurmoordenaar, dat chuck die moest naspelen geniaal. Dat was 1 van de betere! :D
ff opzoeken welke dat was.

@Patje, have fun
gr, bartowski

ik kijk vooral voor Yvonne Strahovski :fapfap:

maar nu begint het afgezaagd te worden

hij is de intersect kwijt en hoo plots komt daar een laptop te voorschijn met toevallig nog een intersect

Dat was seizoen 3 epsiode 8, dat hij die huurmoordenaar ging naspelen

Check foto's van laatse 2 actrice's die ik heb toegevoegd, die hannah is wel liev. Maar damn die alex :heart:

Zitten echt achterlijk veel lekkere wijven in deze serie

---------- Toegevoegd om 18:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:25 ----------

ik kijk vooral voor Yvonne Strahovski :fapfap:

maar nu begint het afgezaagd te worden

hij is de intersect kwijt en hoo plots komt daar een laptop te voorschijn met toevallig nog een intersect

Klopt
Maar damn wat is die moeder een pl**ris wijf :p
Eigenlijk net zoals prison break en dexter, concept is er al vanaf seizoen 1 het wordt alleen beetje uitgemolken. Al had ik dat gevoel heel erg bij prison break, 3x uitbreken :o Hier valt het opzich wel mee, en blijft geniaal om te kijken :D

ik heb ep 1 gekeke weet niet wat ik er van moet vinden

hmmm

Afl 8 van seizoen 3 is echt baas! Beste aflevering so far :D

@Pat, kijk nog afl.

Ik ben bij seizoen 4 epi 10, ik moet weer wachten tot dinsdag voor de nieuwe :(. Naar mate de seizoenen vorderen word het steeds leuker naar mijn mening, soms keek ik wel 5-6afleveringen op een dag omdat ik niet kon stoppen

Ik zal deze serie ook 'n kans geven, ff 'n paar afleveringen downloaden.

Terug
Naar boven