XXL Nutrition

Chuck (Tv Serie)

• Topic Starter Topic Starter
ahhahahh epic , wist niet eens dat het chuck was maar ik vond hem egt niks aan , mischien ep 2 beteR?

Haha, ja epsiode 2 is wel beter. Seizoen 1 vind ik goed, maar seizoen 2 en 3 zijn zoveel beter. Daar zit echt een verhaal in, wat bij seizoen 1 beetje ver te zoeken is.

Blijven kijken pat, is echt 'n coole serie.

Haha, ja epsiode 2 is wel beter. Seizoen 1 vind ik goed, maar seizoen 2 en 3 zijn zoveel beter. Daar zit echt een verhaal in, wat bij seizoen 1 beetje ver te zoeken is.

Er zit vanaf het begin al wel verhaal in maar dat besef je pas de seizoenen er na :)

h**ren t*fus k*t t*ring sarah. Eindelijk keer alles koek en ei, gaat zei weg. Die trut!

edit: Heb hem net gezien, damm xD weer zon onverwachtse wending :P

Laatst bewerkt:
Vond Casey ook weer sterk deze aflevering :)

Slaat ook nergens op, Volkoff weet dat Sarah samen met Chuck is en dat ze beiden bij de CIA werken gaat ze 'rogue'. Geloofwaardigheid op zijn best. :roflol:

Slaat ook nergens op, Volkoff weet dat Sarah samen met Chuck is en dat ze beiden bij de CIA werken gaat ze 'rogue'. Geloofwaardigheid op zijn best. :roflol:

Ze gaat nu toch undercover in volkoff, maar dan is ze neem ik aan ook gearresteerd door volkoff zelf. Anders zou het niet realistisch zijn?

Maar hoezo dat ze dan in de bunker zitten?

Ze gaat nu toch undercover in volkoff, maar dan is ze neem ik aan ook gearresteerd door volkoff zelf. Anders zou het niet realistisch zijn?

Maar hoezo dat ze dan in de bunker zitten?
Ja dat bedoel ik toch juist, het slaat helemaal nergens op wat er nu gebeurt.

Kijk nou maar eerste de volgende afleveringen, want het verhaal legt zichzelf wel uit de volgende afleveringen dat is altijd nog zo geweest het eindigt vaag en de volgende keer leggen ze het uit

Had hier ook een seizoen van gedownload, maar kon het echt niet kijken hoor :P

Ik heb hem gezien vette aflevering. Het ziet er naar uit dat het na seizoen 4 ophoud

Ben nu met seizoen 4 begonnen. Je moet idd ff inkomen maar daarna word het steeds leuker.

season 1 heb ik overgeslagen ben nu begonnen met season 2 zit bij ep 4 best vermakelijk

en gvd die sarah wat een wijf gek

Terug
Naar boven