Fitness Seller

Chuck (Tv Serie)

+1 die chick is wel hot gek nom nom nom

Ik zal deze serie ook 'n kans geven, ff 'n paar afleveringen downloaden.

Ieder zijn smaak natuurlijk, maar inprincipe heeft deze serie alles. En telkens krijgt het weer een andere draai. Ik wil niet teveel verklappen, dus mer zeg ik niet. Maar na medio seizoen 1 heb je wel een beetje een idee.

Volg deze al geruime tijd, wel geinig. :) Vind die stukjes in de buy more altijd wel leuk.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ellie ( chucks zus :) )

sarah

Goeie serie, ik zie het al... :)

dit is toch wel een van de beste series ooit
waarschijnlijk naast bevoorbeeld prison break of the O.C. of lost bevoorbeeld

• Topic Starter Topic Starter
@TheMistery, 1 dat is haar zus niet zei is van de O.C
2, er komt dinsdag geen nieuwe aflevering pas 17 januari weer!

En omdat geen enkele dwarrel de OP leest, zal ik maar even alle piccas laten zien. Denk dat niemand dat erg vind :D
Sarah:

Lou:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ellie:

Jill:

Carina:

CIA Agent Alex Forrest

Hannah

Zal nog wel paar vergeten, dit zijn iig de gene die in meer dan 1 afl aanwezig zijn.

ja deze , daar smelt ik ook voor

Edit:
Heb ie het plaatje veranderd :mad:

Laatst bewerkt:
17januari pas :O, damm en dan loopt het hopelijk wel elke week door tot epi 24?. Waar kan je de exacte datums vinden want deze week kon ik die namelijk nog niet vinden. Ik had eerst de datums van wikipedia maar die liepen maar tot epi 10

17januari pas :O, damm en dan loopt het hopelijk wel elke week door tot epi 24?. Waar kan je de exacte datums vinden want deze week kon ik die namelijk nog niet vinden. Ik had eerst de datums van wikipedia maar die liepen maar tot epi 10

http://www.nbc.com/chuck/

Returns with all-new episodes January 17th! Watch full episodes, highlights, and exclusive videos online now

It was announced on May 14, 2010 that NBC has renewed Chuck for a fourth season of 13 episodes.[9] It was announced on October 19, 2010 that NBC had ordered an additional 11 episodes of Chuck, rather than the original option of a back 9. The additional episodes brings the episode total for Season 4 to 24, the largest so far for the series

Waren eerst 9 afleveringen gemaakt, omdat er maar 13 stonden gepland. Omdat het een groter succes was dan verwacht zijn er 24 gepland. Alleen die moeten nog gemaakt worden :o

Bump.

17 Januari begint afl 11 van seizoen 4, ben benieuwd! :D

Heb nu t/m s03e16 gekeken. I don't have a life. :(

Haha heb ondertussen heel wat series erbij. Ik ben idd nog steeds aan het wachten op de volgende episode :)

Terug
Naar boven