AndroidHealthClinic

Chuck (Tv Serie)

Oh, dat stuk gemist dan. Is dat de laatste aflevering waarin dat gebeurt als het goed is wel toch?

Sarah met korter haar staat ook voor geen meter en volgens mij weegt ze nu minder dan joranr, ze was eerst veel mooier. Seizoen 1 en 2 waren nice, maar dit begint gewoon bagger te worden.

idd in laatste episode:)

Ik vond het nog wel een leuke aflevering, ik snap alleen niet waarom die CIA agent het op chuck voorzien heeft, maar dat komt wel ...

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet ook niet meer waarom die CIA agent het op chuck heeft gemunt :o

Even laatste aflevering beetje bekijken.

Ik weet ook niet meer waarom die CIA agent het op chuck heeft gemunt :o

Even laatste aflevering beetje bekijken.

Haha, nou chuck moest allang dood. Maar dat was niet gebeurd door al dat gedoe met volkoff. Maar nu is deze agent dus aangesteld tot het vermoorden van chuck

Dat was hem inderdaad.

Zo, bump!

Net aflevering 4 afgekeken, hehe eindelijk een goed einde.
Ideaal dat morgan de intersect weer uit zijn hoofd is, sloeg totaal nergens op en vond het maar dom. Buiten dat, vond ik het einde voor het eerst een keer spannend en realistisch. Decker heeft john casey gewoon in de val gelokt, alleen wat die nu met John casey wilt doen vraag ik mij af. Waarschijnlijk gewoon een middel om de andere 3 te pakken of slechts Morgan.

Laatst bewerkt:
Nee morgan was helemaal niet het hoofddoel, het ging hem al die tijd al om chuck. Zelfs toen ze wisten dat hij de intersect niet meer in zijn hoofd had.

Is alweer tijdje bezig. Net afl 5 gezien.

Begon net beetje leuk te worden, nu
morgan geen intersect meer heeft.
Komt die ex vriend van sarah weer op tv.
Hij is al 8x dood gegaan, en 9x terug gekomen. Komt die weer terug, wat saai zeg. :o

Wel echt t*ring jammer, dat ze sarah censorde.
Godver is ze een keer naakt, was het censord :fuu:

Waar heb jij die ex-friend gezien dan? Miss heb ik dat wel gemist :o

ahah ik ben benieuwd, ik vind het wel vet. Maar jammer dat chuck the intersect niet meer heeft, daar draaide de serie om

ahah ik ben benieuwd, ik vind het wel vet. Maar jammer dat chuck the intersect niet meer heeft, daar draaide de serie om

Ach het zijn nog maar 8 afleveringen en dan stopt de serie. Ben benieuwd of ze het goed kunnen krijgen. S1 t/m 3 was leuk, s4 en s5 was gewoon goed verdoet.

Zal wel uiteindelijk goed komen op het einde en ze leven nog lang en gelukkig, of zijn gescheiden en gaat weer verder werken bij de buy more zoals het begonnen was. Hoop 1ste, sounds gay maar lijkt me toffer om te zien en dat verwacht ik ook eerder.

WTF @ Shaw weer terug? Een van de meest unlikeable characters ooit. Ik snap echt niet waarom ze hem terugbrengen vlak voor het eind van de serie...

Achteraf gezien was het de verkeerde trailer

Overmorgen is het weer zover :), kan niet wachten

Jammer genoeg zijn vorige week de laatste episodes geweest, voor mijn gevoel hebben ze het gauw afgeraffeld. Ik had een beter einde verwacht.

Was een bagger einde.

Ik vond de serie tot het einde nog steeds leuk, spijtig genoeg verknallen ze het in de laatste 2 episodes. Ze hadden de draad nu weer kunnen oppakken.

Terug
Naar boven