MuscleMeat

Chuck (Tv Serie)

• Topic Starter Topic Starter
Jammer dat je dat denkt, zijn genoeg anderen die wel een seizoen 5 willen :)

Idd, ik wil wel een seizoen 5

Moet zeggen dat ik deze aflevering wel mee vond vallen, was een prima aflevering. Vooral dat einde was wel nice.

Beter gaat ze niet dood, dat zou echt een k*t einde zijn. Zelfde als prison break (Naar mijn mening beste serie ooit) slaap er nog steeds slecht van dat scofield dood is. Kon wel janken toen :p

Betreft seizoen 5, kan er niks over vinden. Zijn beetje wisselende kijkcijfers, ene keer vrij goed en de andere keer slechts 4,8 miljoen in amerika.

Als ik NBC mag geloven:
NBC is set to announce their Fall 2011 lineup in the morning of Monday, May 16, 2011! Here's hoping that "Chuck" is going to be featured in that lineup!

Weten we als het goed is dinsdag ochtend of er een seizoen 5 komt of niet.

Moet zeggen dat ik deze aflevering wel mee vond vallen, was een prima aflevering. Vooral dat einde was wel nice.

Beter gaat ze niet dood, dat zou echt een k*t einde zijn. Zelfde als prison break (Naar mijn mening beste serie ooit) slaap er nog steeds slecht van dat scofield dood is. Kon wel janken toen :p

Ze gaat niet dood zag ik al in de trailer van de volgende aflevering :P

Ze gaat niet dood zag ik al in de trailer van de volgende aflevering :P

Ze mag niet dood of ik heb geen reden meer om te kijken :(

ben bij ep 11 van season 2, maar heb niet echt een verslaving, wat ik meestal wel heb met andere series. Ik moet wel zeggen dat ik eerst alleen ging kijken voor die blonde chick en sceptisch was, maar het is echt een goede serie

http://www.youtube.com/watch?v=oiKxIPMk6HI

edit: embedden van filmpjes lukt ook niet meer opeens

Laatst bewerkt:
Guess, plugins zijn uitgeschakeld.

bumb,

Zit nu halverwege seizoen 2. Leuke serie. Moet wel zeggen dat seizoen 2 tot nu toe beter is als 1......

21 oktober is het dan eindelijk zover, het nieuwe seizoen van chuck tevens de laatste zeggen ze.

nieuwe season bitchezzzzzzzzzzzzz

[Link niet meer beschikbaar][eztv].6779856.TPB.torrent

Ik heb hem net binnen gehaald :), alleen via nieuwsservers. Ik ga hem straks kijken. Ze hadden het jammer genoeg uiteindelijk weer een week uitgesteld

lijkt me de grootste onzin ter wereld

morgan met the intersect... uitmelking ten top:rolleyes:

Ga zo even kijken, ben zeer benieuwd!

Laatst bewerkt:
Ze hadden het allang moeten afkappen ja, morgan de intersect :rolleyes: Wie is uberhaupt die decker van de cia, helemaal gemist vorig jaar.

een a**hole vd overheid die roet in het eten kwam gooien door volkoff terug normaal te maken en the intersect uit chuck te nemen toen sarah stervende was

een a**hole vd overheid die roet in het eten kwam gooien door volkoff terug normaal te maken en the intersect uit chuck te nemen toen sarah stervende was

Oh, dat stuk gemist dan. Is dat de laatste aflevering waarin dat gebeurt als het goed is wel toch?

Sarah met korter haar staat ook voor geen meter en volgens mij weegt ze nu minder dan joranr, ze was eerst veel mooier. Seizoen 1 en 2 waren nice, maar dit begint gewoon bagger te worden.

Terug
Naar boven