MuscleMeat

Chuck (Tv Serie)

season 1 heb ik overgeslagen ben nu begonnen met season 2 zit bij ep 4 best vermakelijk

en gvd die sarah wat een wijf gek

Ik zou gewoon alles kijken dat maakt de andere seizoenen beter begrijpbaar ook al slaan ze om de aflevering wel weer een ander pad in.

ellie > sarah just sayin

en die morgan fuarkk hijs egt de beste character

Aflevering van deze week was ook weer awesome haha. Nu gaan we kwa situatie weer terug naar eerdere seizoenen met sarah en chuck

• Topic Starter Topic Starter
Awesome, ik vond het maar een k*t aflevering. Dat einde sloeg helemaal nergens op een dwerg met een bazooka even groot als haar, en special effects die me neefje van 4 ook kan maken.

Seizoen 2 en 3 waren zoveel beter.

ben bij season 3 erg genieten dit

is season 4 laatste?

Nog niet bekend. En chuck fans kennende, als season 4 de laatste lijkt te zijn, dan starten ze gewoon weer een enorm campagne offensief om toch een seizoen 5 te krijgen. Het is al 2 keer eerder zo verder gegaan.

Echt?

haha tof! :roflol:

Linkje van dat offensief?

Bazen serie.

Begin was beetje inkomen maar daarna ging ik t steeds weer waarderen

vooral morgan is een baas XD

wat vinden jullie van de dochter van casey? ook een mooie verschijning dacht ik z otog

lucky morgan

Laatst bewerkt:
heb een paar x een stukje gezien en vond het niet zo
naar aanleiding van dit topic toch nog maar een xtje proberen :)

heb een paar x een stukje gezien en vond het niet zo
naar aanleiding van dit topic toch nog maar een xtje proberen :)

Gewoon even de eerste 2 a 3 afleveringen kijken. Ze worden steeds leuker! Ik ben best kritisch maar deze serie is echt fun!

Als ik een paar stukjes van een serie kijk vind ik het ook niet direct leuk en zap ik ook wel verder :p

jawel hoor sommigen grijpen me gewoon (moet er soms wel inkomen maar ik geef het dan echt wel een kansje hoor) maar bij deze heb ik dat niet zo
even doorbijten...

Bump,

We zijn inmiddels bij episode 23, die gisteren gereleased is. De laatste paar episodes waren gewoon epic, vooral met het laatste stukje van episode 23.

Vind er geen k*t meer aan, kijk het nog af maar mag hopen dat er geen seizoen 5 komt. Of anders die totaal anders is dan dit seizoen.

Enkel een nude scene van sarah zou een goed einde zijn.

Vind er geen k*t meer aan, kijk het nog af maar mag hopen dat er geen seizoen 5 komt. Of anders die totaal anders is dan dit seizoen.

Enkel een nude scene van sarah zou een goed einde zijn.

Wat is er zo anders dan de vorige seizoenen dan volgens jou? opzich is het hetzelfde alleen er komen steeds andere ontwikkelingen, en daar draaien ze steeds omheen

Terug
Naar boven