MuscleMeat

Clarence De Vis doet mee met de NY PRO!

dank je haar heel veel voor mij maar 30 jaar j hebben nog zoveel tijd voor me en het is tijd om mijn zak te vullen wat minder dacht e wedstrijd

huh ??? (vertaal machine)

bruute fysiek heeft die kerel wel...

dank je haar heel veel voor mij maar 30 jaar j hebben nog zoveel tijd voor me en het is tijd om mijn zak te vullen wat minder dacht e wedstrijd

huh ??? (vertaal machine)

thank you his touches me a lot but is 30 years old I have again bcp of time in front of me and it is time to fill a little my pocket e of less thought competition

Bedankt, dit ontroert me zeer maar ik ben pas 30 jaar oud en heb nog zat tijd voor me. En dus is het tijd om me wat minder op competitie te focussen en mijn tijd te vullen met wat andere dingen.

...:o?

Clarence heeft zich zonet teruggetrokken uit de NY Pro.
Zijn moeder en grootmoeder zijn betrokken geraakt in een auto ongeval, grootmoeder gestorven en moeder in coma...

Zijn moeder en grootmoeder zijn betrokken geraakt in een auto ongeval, grootmoeder gestorven en moeder in coma...
Bron?
En heel erg zuur voor hem sterkte naar hem en zijn familie.

Ziet er echt goed uit !
leuk dat ie mee doet

Vreselijk vooral zo voor die show heel zuur voor Clarence.

Aah shit en wilde ik net posten dat zijn fysiek er zo monsterlijk uitziet zonde dat dit moet gebeuren.

Zag het idd ook op het filmpje van MD. Sterkte gewenst aan clarence.

Ziet er echt goed uit !
leuk dat ie mee doet

Lees jij wel? :rolleyes:

Sterkte gewenst aan Clarence en de familie!

Die reactie was later geplaatst , slimme jongen ;)
echt balen wel

Wie is de slimme jongen?

Terug
Naar boven