AndroidHealthClinic

(Clean)Bulk Schema Check

Borstkas

Competitive Bodybuilder
Waardering
541
Lengte
1m88
Massa
96kg
Ben nog een noob op het gebied van voedingsschema's, dus wellicht zit ik er wel helemaal langs, maar heb m'n best gedaan er iets van te maken.

Ontbijt:

250 ml kwark
30 gr 4 noten musli
1 scheutje roosvicee
1 Whey Perfection Shake op halfvolle melk basis

Training

1 Whey Perfection Shake direct na training

2 uur later na het 1e ontbijt:

3 volkoren boterhammen, 1 met stroop, 1 met filet american, 1 met pindakaas

Tussendoor:

Appel

Avondeten (rond 5 uur, half 6)

Woon (nog:D) bij m'n ouders, dus eten wat de pot schaft. Gelukkig kookt m'n moeder altijd gezond, en laat ze het vet altijd uit het vlees d.m.v. het op papier te leggen etc. En vaak ook magere kipfilet of mager stuk vlees.

3 uur na het avondeten:

200 ml kwark met roosvicee

Zoals ik al zei weet ik écht niet of ik in de goede richting zit of dat ik veel meer kcal nodig heb.

Ik hoor graag van jullie! :meal:

heb je je onderhoud al berekent? daar ga je gewoon flink boven zitten. Ik ben nu ook bezig met voedingsschemaen heb al wat tips gekregen, topic staat hier ergens tussen misschien heb je er wat aan.

• Topic Starter Topic Starter
heb je je onderhoud al berekent? daar ga je gewoon flink boven zitten. Ik ben nu ook bezig met voedingsschemaen heb al wat tips gekregen, topic staat hier ergens tussen misschien heb je er wat aan.

Ja heb je topic al gelezen net ;)

Mijn KCal behoefte volgens de H&B methode is 1838.11, ofcourse veel te weinig, volgens andere berekeningen die de intensiteit meewegen kom ik op zo'n 3000

Stats:

70 kg
19 jaar
186 cm
5 á 6 dagen workout

Laatst bewerkt:
Ik zou om te bulken inderdaad zo'n 3250kcal tot 3500kcal proberen binnen te krijgen.

Als jij 5 tot 6 keer naar de gym gaat per week moet je onderhoud wel richting de 3000 aan liggen ja zoals Prestigio zegt ;)

Terug
Naar boven