MuscleMeat

Clean Bulk

bitfreak

Cool Novice
Waardering
0
Goede middag mannen,

Ik ben van plan over een paar weken mijn 3e kuur te starten.
Het moet een cleanbulk worden en wil graag ook stuk sterker worden.
Momenteel ben ik nog bezig met beetje cutten. Zit nu op 107kg met ong. 15% en wil dit naar de 12% brengen.

Ik kies voor een cleanbulk deze keer omdat ik in het verleden vet% tevaak tehoog heb laten oplopen.
Dit wil ik niet nog een x en vandaar de cleanbulk. Ik zal dan ook iets boven onderhoud gaan eten en niet maximaal bulken zoals voorheen.

Mijn doel is het vetpercentage gedurende de kuur moet het zelfde blijven/dalen, paar kilo winnen en flink wat kracht winnen.

Ik zat aan het volgende te denken.
1-10 Test-C 500mg pw
1-10 Tren-E 400 mg pw
1-10 Mast-E 400 mg pw
13-16 Nolva, 30 mg ed

Test-C kies ik voor omdat deze hetzelfde is als Test-E, alleen zit er een extra vertakking op die de kracht bevordert.
Verder Tren-E tot week 10 omdat ik dit in het verleden ook gedaan heb en geen problemen mee heb gehad.

Graag wil ik jullie mening weten over deze kuur en of er nog op of aanmerkingen zijn. Verder twijfel ik nog over een kickstart ergens mee. Jullie hier nog ideetjes voor?

Alvast bedankt,

Gr Bitfreak

Laatst bewerkt:
test ALTIJD 2 weken langer door laten lopen als tren/deca (19nor spul).

verder nakuren met arofixen, veel beter als nakuur in een kuur met tren. Tevens HCG erbij doen om je herstel aanzienlijk te verbeteren.

dus

1-12 Test-C 500mg pw
1-10 Tren-E 400 mg pw
1-10 Mast-E 400 mg pw
4-16 500 iu HCG p/w
13-16 arofixen, 1 tab ed

hier ga je zeker wat schone kilo's op pakken mischien zelf wat vet verliezen.

suc6

Laatst bewerkt:
mast eruit, of veel hoger, maar dan nog

Goede middag mannen,

Ik ben van plan over een paar weken mijn 3e kuur te starten.
Het moet een cleanbulk worden en wil graag ook stuk sterker worden.
Momenteel ben ik nog bezig met beetje cutten. Zit nu op 107kg met ong. 15% en wil dit naar de 12% brengen.

Ik kies voor een cleanbulk deze keer omdat ik in het verleden vet% tevaak tehoog heb laten oplopen.
Dit wil ik niet nog een x en vandaar de cleanbulk. Ik zal dan ook iets boven onderhoud gaan eten en niet maximaal bulken zoals voorheen.

Mijn doel is het vetpercentage gedurende de kuur moet het zelfde blijven/dalen, paar kilo winnen en flink wat kracht winnen.

Ik zat aan het volgende te denken.
1-10 Test-C 500mg pw
1-10 Tren-E 400 mg pw
1-10 Mast-E 400 mg pw
13-16 Nolva, 30 mg ed

Test-C kies ik voor omdat deze hetzelfde is als Test-E, alleen zit er een extra vertakking op die de kracht bevordert.
Verder Tren-E tot week 10 omdat ik dit in het verleden ook gedaan heb en geen problemen mee heb gehad.

Graag wil ik jullie mening weten over deze kuur en of er nog op of aanmerkingen zijn. Verder twijfel ik nog over een kickstart ergens mee. Jullie hier nog ideetjes voor?

Alvast bedankt,

Gr Bitfreak

ik zou hem zo doen

wk1-12 test e 500mg p/w
wk1-10 tren e 400mg p/w
wk1-10 mast e 400mg p/w
wk1-6 winstrol 40mg p/d
wk1-13 hcg 2x250iu p/w
wk14-17 arofixen 1 tab p/d

en als je niet op je centen hoeft te letten zou ik alle inject tot week 10 doen en dan nog 4 weken overstappen op testp/mastp/tren a

hier ga je keiharde massa mee pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Zit aantal bruikbare tips tussen en ook een hoop waar ik alleen maar meer vragen van krijg.
A. Waarom Tres langer als Tren. Het argument dat het beter voor de balzak/testo productie is kan ik wel, maar zoals aangegeven heb ik dit eerder op de zelfde dag stop gezet, dit ook met test-e en deca en hij daarna geen klagen gehad van me vriendin dus waarom dan toch eerder stoppen?

B. Verder Mast eruit... Waarom? Geen effect op die dosering?

C. Waarom arofixen i.p.v. nolva. Ik dacht dat Nolva HET nakuur middel is?!

Laatst bewerkt:
Zit aantal bruikbare tips tussen en ook een hoop waar ik alleen maar meer vragen van krijg.
A. Waarom Tren langer als Test. Het argument dat het beter voor de balzak/testo productie is kan ik wel, maar zoals aangegeven heb ik dit eerder op de zelfde dag stop gezet, dit ook met test-e en deca en hij daarna geen klagen gehad van me vriendin dus waarom dan toch eerder stoppen?

Arofixen is Nolva + Aromasin.

A. Waarom Tren langer als Test. Het argument dat het beter voor de balzak/testo productie is kan ik wel, maar zoals aangegeven heb ik dit eerder op de zelfde dag stop gezet, dit ook met test-e en deca en hij daarna geen klagen gehad van me vriendin dus waarom dan toch eerder stoppen?

Hij zegt Test langer als tren dat is nogal verschil!

Aangepast, zelfde vragen nog steeds zonder onderbouwt antwoord...

A: Omdat dit je herstel aanzienlijk beinvloed in positieve zin. Dit is bewezen. Wil niet zeggen dat als je tegelijk stop je niet hersteld alleen minder snel.

B: Ik heb been ervaring met deze kuur met lange esters wel met korte dat is (voor mij) een knal kuur.

C: Arofixen is 20mg aromasin en 20 mg nolva combo nakuur dus die beter is in een kuur met tren .

beetje googlen en je vind de scheikundige uitleg geen zin om dat allemaal neer te zetten.

A: Omdat dit je herstel aanzienlijk beinvloed in positieve zin. Dit is bewezen. Wil niet zeggen dat als je tegelijk stop je niet hersteld alleen minder snel.

B: Ik heb been ervaring met deze kuur met lange esters wel met korte dat is (voor mij) een knal kuur.

C: Arofixen is 20mg aromasin en 20 mg nolva combo nakuur dus die beter is in een kuur met tren .

beetje googlen en je vind de scheikundige uitleg geen zin om dat allemaal neer te zetten.

Dankje, hier heb ik wat aan!

Het antwoord op C had je ook al een tijdje. Of had ik je ook al moeten uitleggen wat aromasin is en doet. Een minimum aan moeite had je zelf toch ook wel kunnen doen, niet?

Tja het is altijd wat het.
Zit de kuur redelijk in elkaar, dan moet er wel over wat anders geouwehoerd worden.
Verder weet ik zat over grotendeels van de producten af en mijn excuus dat aromasin er niet tussen zit.

Tja het is altijd wat het.
Zit de kuur redelijk in elkaar, dan moet er wel over wat anders geouwehoerd worden.
Verder weet ik zat over grotendeels van de producten af en mijn excuus dat aromasin er niet tussen zit.

Komaan zeg...zo kan ik ook beginnen...het is altijd wat. Ik antwoord maar in plaats van een dank u ga je effe arrogant reageren dat je nog geen antwoord hebt
Btw, een dank u moest zelfs niet.
En geloof me, ik vind zelf ook dat velen hier te snel gaan flamen. Maar je moet wel tegen klein 'prikje' kunnen hé....

Had ik een antwoord dan?
Mijn vraag was "Waarom" arofixen en niet wat het is...
Dus ik had wel degelijk nog geen antwoord op mijn vragen.

Verder wel bedankt voor de moeite van het reageren natuurlijk.
Mijn excuus dat ik niet iedereen bedankt hebt en dat ik arrogant over komt:P

Topkuur zo man, gain ze! Tren vroeger er uit, Arofixen en HCG zijn opties die je kan overwegen maar zijn niet noodzakelijk.

Succes

Had ik een antwoord dan?
Mijn vraag was "Waarom" arofixen en niet wat het is...
Dus ik had wel degelijk nog geen antwoord op mijn vragen.

Verder wel bedankt voor de moeite van het reageren natuurlijk.
Mijn excuus dat ik niet iedereen bedankt hebt en dat ik arrogant over komt:P

Het gaat niet om bedanken...goed...genoeg daarover

Succes met je kuur.

Niet zo snel op je pik getrapt nightside, is niet de 1e keer geloof ik.

Niet zo snel op je pik getrapt nightside, is niet de 1e keer geloof ik.

Moet ik dan toestemming vragen voor een 2de keer?
Ik probeer te helpen en krijg stank voor dank.
Lees de discussie nog eens, zonder naar namen te kijken.
Genoeg off topic. Ik kom hier niet meer op terug. PM maar als je u wil laten gaan.

En nee, ik ben niet on. ;)

Terug
Naar boven