Fitness Seller

Clean bulking schema

zowster

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
12%
Ik heb mijn originele schema wat aangepast, omdat ik toch nog niet helemaal tevreden was. In de bijlage heb ik alles even in een excel bestandje gezet.

Ik op de trainingsdagen een groter aantal kcal aanhouden als op de rustdagen. Dus ik wil op de trainingsdagen ongeveer 3200 kcal innemen en op de rustdagen rond de 2800 kcal. Op dit moment heb ik een 3 daagse split (borst-biceps, schouders-benen, rug-triceps, werkt heel goed voor mij).

In het excel bestandje kan je mijn schema vinden voor de trainingsdagen. Het verschil met de rustdagen is als volgt:
- op de trainingsdagen eet ik 200g rijst en 130 gram tonijn
--> Deze worden op de rustdagen vervangen door 100g rijst en 3 eieren. Ik heb hier niet bewust voor gekozen, maar meer uit financieel oogpunt (ik ben maar een arm studentje)

In mijn schema zit ik voor de:
trainingsdagen op een verhouding van: 33% eiwitten, 53 % koolhydrt (erg veel), 14 % eiwitten (lage kant?)
Voor de niet-trainingsdagen is dit respectievelijk: 33%, 47% en 19%.

Tips zijn meer dan welkom!

Bijlagen

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die er wat op aan te merken heeft??

Mag wat hoger in zowel eiwitten als vetten.
2600 kcal icm jouw lengte lijkt me weinig om te bulken. Hoe gaat je gewicht vooruit hierop?

Mag wat hoger in zowel eiwitten als vetten.
2600 kcal icm jouw lengte lijkt me weinig om te bulken. Hoe gaat je gewicht vooruit hierop?

Wat zou ik hier bijvoorbeeld aan toe kunnen voegen? Om aan mijn extra eiwitten en vetten te komen? Ik had ook het idee dat mijn carbs wat hoog lagen? Mijn gewicht blijft al heel lang steken op 78, dus daarom heb ik voor een nieuw schema gekozen. Ik heb alleen het idee dat ik altijd redelijk wat vet aanzet op mijn buik, dus ik ben heel voorzichtig als het op kcal aankomt. Ik wil namelijk wel bulken, maar de rest wel strak houden.