zowster
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb mijn originele schema wat aangepast, omdat ik toch nog niet helemaal tevreden was. In de bijlage heb ik alles even in een excel bestandje gezet.
Ik op de trainingsdagen een groter aantal kcal aanhouden als op de rustdagen. Dus ik wil op de trainingsdagen ongeveer 3200 kcal innemen en op de rustdagen rond de 2800 kcal. Op dit moment heb ik een 3 daagse split (borst-biceps, schouders-benen, rug-triceps, werkt heel goed voor mij).
In het excel bestandje kan je mijn schema vinden voor de trainingsdagen. Het verschil met de rustdagen is als volgt:
- op de trainingsdagen eet ik 200g rijst en 130 gram tonijn
--> Deze worden op de rustdagen vervangen door 100g rijst en 3 eieren. Ik heb hier niet bewust voor gekozen, maar meer uit financieel oogpunt (ik ben maar een arm studentje)
In mijn schema zit ik voor de:
trainingsdagen op een verhouding van: 33% eiwitten, 53 % koolhydrt (erg veel), 14 % eiwitten (lage kant?)
Voor de niet-trainingsdagen is dit respectievelijk: 33%, 47% en 19%.
Tips zijn meer dan welkom!
Ik op de trainingsdagen een groter aantal kcal aanhouden als op de rustdagen. Dus ik wil op de trainingsdagen ongeveer 3200 kcal innemen en op de rustdagen rond de 2800 kcal. Op dit moment heb ik een 3 daagse split (borst-biceps, schouders-benen, rug-triceps, werkt heel goed voor mij).
In het excel bestandje kan je mijn schema vinden voor de trainingsdagen. Het verschil met de rustdagen is als volgt:
- op de trainingsdagen eet ik 200g rijst en 130 gram tonijn
--> Deze worden op de rustdagen vervangen door 100g rijst en 3 eieren. Ik heb hier niet bewust voor gekozen, maar meer uit financieel oogpunt (ik ben maar een arm studentje)
In mijn schema zit ik voor de:
trainingsdagen op een verhouding van: 33% eiwitten, 53 % koolhydrt (erg veel), 14 % eiwitten (lage kant?)
Voor de niet-trainingsdagen is dit respectievelijk: 33%, 47% en 19%.
Tips zijn meer dan welkom!

. Gelukkig maar, want sommige mensen op dit forum denken echt dat je soms wel tot 4g je lichaamsgewicht aan eiwitten nodig hebt..