XXL Nutrition

Clen + Anavar?

Yigit0

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m82
Massa
104kg
Vetpercentage
14%
Hallo Leden,

Ik zit te twijfelen tussen deze 2 , mijn doel is om mijn body fat omlaag te halen.

Zou eigenlijk beginnen met Clen , maar nu ook gehoord dat ik het kan combineren met Anavar of eventueel Winstrol.

Wat raden jullie aan? Zit nu op de 15-16%.

182 CM en 92 KG.

Voeding is prima in orde , trainingen ook. Post wel straks mijn schema als mensen er om vragen.

Na kuur gewoon nolv.

Wat raden jullie aan? Combineren of Clen Only?

Iemand met goeie tips en/of ervaringen?

Hartstikke bedankt! Als ik eenmaal ga beginnen hou ik ook een log bij !

Stats:

Bench press : 4 x 150

Squat : 4 x 160

Deadlift : 4 x 160

Groet!

How about natty cutten naar 12 % en een normale kuur doen? Clen is rotzooi man, Anavar kun je ook op cutten maar ben k geen fan van, zwakke prut en ik kreeg er last van m'n maag van.

Filmpje hiervan?

• Topic Starter Topic Starter

Filmpje hiervan?

Nee doe niet aan filmpjes , maar kan een keer voor je opnemen!

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

How about natty cutten naar 12 % en een normale kuur doen? Clen is rotzooi man, Anavar kun je ook op cutten maar ben k geen fan van, zwakke prut en ik kreeg er last van m'n maag van.

Dus gewoon 400-500 cl onder onderhoud zitten en volhouden tot 12%?

Binnen een jaar ben ik 35 Kg afgevallen en van 37% naar 16% dus die laatste 4 5 zonder kuur kan ook wel!

Maar gaat het niet wat sneller met een kuur? En wat voor een kuur raad jij aan voor cutten?

Bedankt!

Nee doe niet aan filmpjes , maar kan een keer voor je opnemen!

---------- Toegevoegd om 23:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:06 ----------

Dus gewoon 400-500 cl onder onderhoud zitten en volhouden tot 12%?

Binnen een jaar ben ik 35 Kg afgevallen en van 37% naar 16% dus die laatste 4 5 zonder kuur kan ook wel!

Maar gaat het niet wat sneller met een kuur? En wat voor een kuur raad jij aan voor cutten?

Bedankt!

Het kan best sneller gaan met een kuur maar dan ga je richting Tren +T3, niet echt iets voor een beginner. Anavar verhoogt volgens mij niet merkbaar de verbranding. Ik zou nooit als 1e kuur gaan cutten. Simpelweg omdat ik altijd 500 mg TestE EW als 1e kuur zou aanraden en je daar normaal niet op gaat cutten en ten 2e omdat je de 1e kuur bijna altijd de meeste gains behaald.

• Topic Starter Topic Starter
Het kan best sneller gaan met een kuur maar dan ga je richting Tren +T3, niet echt iets voor een beginner. Anavar verhoogt volgens mij niet merkbaar de verbranding. Ik zou nooit als 1e kuur gaan cutten. Simpelweg omdat ik altijd 500 mg TestE EW als 1e kuur zou aanraden en je daar normaal niet op gaat cutten en ten 2e omdat je de 1e kuur bijna altijd de meeste gains behaald.

Bedankt! Als ik wel begin met kuren voor spiermassa maar wel aan het cutten ben dan veranderd er toch niks of wel? Ik kan wel dus spiermassa aanleggen en vet kwijtraken ?

Bijvoorbeeld , winny? Maar wel gewoon cutten met voeding zeg maar.

Laat ik gewoon tot de 12% normaal cutten en dan zie ik wel verder.

Hartstikke bedankt , als je nog tips hebt ..welkom!

Terug
Naar boven