AndroidHealthClinic

Clen Buterol?!

Elduderino

Cool Novice
Waardering
0
Heeft iemand hier ook ervaring met clen buterol. Ik krijg binnen kort een paar doosjes. Is het heel heftig, of valt het mee want ik heb al veel verschillende verhalen gehoord.
Weet iemand ook hoe lang je het beste clen kan gebruiken en hoeveel je ervan afvalt (ongeveer)?
:D

Clenbuterol is geen steroide en je valt er niet echt van af.

Bij dieren werkt Clebuterol wel heel goed, bij mensen wás het populair maar is gebleken dat de bijwerkingen (trillende handen, kramp in de kuiten) heftiger zijn dan de bedoelde werking. Wél zou Clenbuterol de gewonnen massa na een kuur veiligstellen en kan de atleet op die manier makkelijker cutten zonder z'n gains te verliezen.

Al met al dus geen ideaal afval-product!

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan het dan dat ik zoveel artikelen op internet heb gevonden waarin ook staat wat jij zegt, maar ook dat je er heel veel vet mee verbrand. Niet dat ik je niet geloof ofzo, maar het viel me gewoon op... :rolleyes:

Heb het nog gebruikt in wedstrijdvoorbereiding. Verloor er mijn laatste krachten door!

het geen ik gezien heb bij clenbuterol is veel daver en bijwerking maar vetverlies niet.
misschien 1 of 2 %tjes tijdelijk.
Heb wel iets gehoord over clenbuterol plaatselijk injecteren en dat was goed bevallen maar het niemand het zien gebruiken enkel horen vertellen.
Misschien zijn er hier mensen met ervaringen ermee

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dan wel een goed werkend product om snel af te vallen?
En nu natuurlijk niet aankomen met gezond eten enzo, want dat weet ik wel. :D

Veel cardio. En nou ophouden over 'snel afvallen' en 'snel breed worden'! :mad:

Wat er snel afgaat komt er des te sneller bij.

Typisch weer een geval van 'shit, daar is de zon weer, en de zomer komt eraan! :eek!:

Ik heb zojuist 100 tabs clen (GS) opgehaald, ik ga over 2 wkn beginnen met cutten, maar das ook meer vanuit het oogpunt dat het antikatabool werkt zodat ik flink kan cardio-en en mn krachttraining niet zozeer hoef aan te passen.

DBC toon wat begrip voor die bink joh je snapt het toch wel allemaal die treads over roids e.d. ? :eyebrow:

Of ga jij lekker met een pens de zomer in ? 8) ;)

DBC01 zei:
Clenbuterol is geen steroide en je valt er niet echt van af.

Bij dieren werkt Clebuterol wel heel goed, bij mensen wás het populair maar is gebleken dat de bijwerkingen (trillende handen, kramp in de kuiten) heftiger zijn dan de bedoelde werking. Wél zou Clenbuterol de gewonnen massa na een kuur veiligstellen en kan de atleet op die manier makkelijker cutten zonder z'n gains te verliezen.

Al met al dus geen ideaal afval-product!

Clenbuterol is een beta-2-agonist, net als efedrine en salbutamol. Beta-2-agonisten verhogen de lichaamstemperatuur en stimuleren zo de verbranding van vet. Daarnaast verminderen ze de spierafbraak.

Leuk he Own, copieren van een andere site! :D

Maar inmiddels zijn we er wel achter dat het vetverbrandende effect van Clen niet optimaal is. Zeker niet als je de bijwerkingen hebt meegemaakt en die ken ik.

Al eens ge-Clenned Own?

Bijwerkingen schijnen toch maar van tijdelijke aard te zijn aangezien het lichaam vrij snel aan de stof went??

Ik heb eerder clen gebruikt en had alleen de 1e dag wat last van de bijwerkingen, maar ik heb ook niet superhoog gedoseerd.

Dat is het fijne van Clen. Omdat je van de resultaten niets merkt (dus ook geen afname) weet je dat je de dosering moet opvoeren als de bijwerkingen afnemen.

"K*t, ik werd vanochtend wakker zonder trillende handen! En ik zit al op 10 tabs!" ;)

Thorwulf zei:
Dat is het fijne van Clen. Omdat je van de resultaten niets merkt (dus ook geen afname) weet je dat je de dosering moet opvoeren als de bijwerkingen afnemen.

"K*t, ik werd vanochtend wakker zonder trillende handen! En ik zit al op 10 tabs!" ;)

:roflol:

Inderdaad. Lekker spulletje dus. En wie ze elke dag neemt, bouwt een Clen-spiegel op waar menig paard jaloers op zou zijn; Clen heeft een halfwaardetijd van +36 uur dus wie dagelijks slikt...

@bocca....
Heb n x wat helios gebruikt.. kan je vertellen dat dat echt klote spul is! het is een leuk idee om door plaatselijk wat yoyimbe/clenbuterol te injecteren vet te verliesen.. maar kan je vertellen dat je van een koude kermis thuis zal komen..
De bijwekingen, zoals harde bobbels in je vet zijn enorm. Je lichaam gaat op een gegevenmoment deze ''onbekende'' stof inkapselen. Ik gebruikte zelf 0,2ml per plek.. maar dat was al voldoende om dit te laten gebeuren...
Nu zijn we enkele maanden verder... en is het langzaam weg aant gaan..
Echt bizar, als ik mijn buik spande, dan zag je een maanlandschap van knikkers in mijn buik... niet aan te raden dus..
de reden dat mijn leverancier de helios niet meer wil verkopen en de reden waarom GS er mee stopt/gaat stoppen. te veel nare bijwerkingen.

jw

nic zei:
Heb het nog gebruikt in wedstrijdvoorbereiding. Verloor er mijn laatste krachten door!

Heb het ook eens gebruikt Spiropent uit spanje ik werd er juist heel sterk van (maar dat van die trillnde handen en hoofdpijn en krampen is wel heftig had vet last van en zelfs rust hartslag van bijna 100 :)

Toen Spiropent in Spanje op 'het lijstje'kwam te staan dacht iedereen dat het uit was met de bestel-pret...ik ontdekte per toeval een ander merk dat dezelfde inhoud heeft, en aangezien de apothekers uitgingen van de merknamen die niet meer verkocht mochten worden en dus niet de werkzame stoffen, kreeg ik dat gewoon mee. :banana:

DBC01 zei:
Toen Spiropent in Spanje op 'het lijstje'kwam te staan dacht iedereen dat het uit was met de bestel-pret...ik ontdekte per toeval een ander merk dat dezelfde inhoud heeft, en aangezien de apothekers uitgingen van de merknamen die niet meer verkocht mochten worden en dus niet de werkzame stoffen, kreeg ik dat gewoon mee. :banana:

You lucky HO hehe jij krijgt ook alles voor mekaar met dat soort shit man. Ik zweer het als jij nog om Sustanon zou vragen zouden ze je dat nog voorschrijfen ook.. Of je hebt veel geluk of zijn die mensen daar gewoon dom..

Maar welke merk krijg je dan mee hoe heet het? Als ik het mag weten?Je mag ook prive stuuren.

Clenbuterol heeft een licht vetverbrandende werking omdat het de lichaamstemp iets verhoogd. Het gaat het vet gebruiken als brandstof. De bijwerkingen als trillende handen koppijn ed verdwijnen altijd na een dag of 10. Verder wordt clen vaak door de iets gevorderde atleten gebruikt als overbrugging tussen twee kuren in omdat het zorgt voor een max aan behouden spiermassa en voor een deels aan kracht. Clen alleen is wel een redelijke fatburner maar wordt vaak in combi met T3 gebruikt om tot een groter efect te leiden. Met het gebruik van T3 moet echter niet gekloot worden want je kan er zo je schildklier mee verzieken. en dan kun je het de rest van je leven blijven slikken.

Bosnjic zei:
You lucky HO hehe jij krijgt ook alles voor mekaar met dat soort shit man. Ik zweer het als jij nog om Sustanon zou vragen zouden ze je dat nog voorschrijfen ook.. Of je hebt veel geluk of zijn die mensen daar gewoon dom..

Maar welke merk krijg je dan mee hoe heet het? Als ik het mag weten?Je mag ook prive stuuren.

Ik trek een leuk hoofdje als ik binnen kom.
Daarnaast was er een Spaans apothekersmeisje dat mij wel leuk vond, haar mooie diepbruine ogen betoverden me als zij me aankeek en ze de bestelling opnam...ik heb haar een keer een zakje Hollandse bloembollen gegeven, Spaanse vrouwen zijn dol op bloemen.

Maar ook bij andere apotheken hoor, al vang je weleens bot.

@Jerry: Inderdaad mag er met T3 niet gekloot worden.
Ik heb eens wat pakjes gekregen om uit te proberen maar al wat het mij bezorgde was een hoop koppijn, meer niet...:(

Terug
Naar boven