XXL Nutrition

Clen Buterol?!

DBC01 zei:
...ik heb haar een keer een zakje Hollandse bloembollen gegeven, Spaanse vrouwen zijn dol op bloemen.

Bollen ruilen tegen bollen. Klinkt als een goeie deal. Maar je weet dat het exporteren van bloembollen een illegale activiteit is he? :p

DBC01 zei:
Mijn bestaansrecht is gestoeld op één grote illegale activiteit dussss..... :cool:

En daar voel jij je goed bij, toch?

Hee, als ik jou daar een plezier mee kan doen, wil ik best wat van die homebrew-Tren van jou kopen. Voegt voor jou weer een nieuw hoofdstuk toe aan je illegale activiteiten. :D

Nee ik ga eerst mijn diploma 'zelf Trennen' halen. Doe ik volgende week ergens als alles binnen is.

O ja. Nou dan wacht ik sowieso wel even tot jij gecertificeerd bent. Ik hou wel van steriele producten.

DBC01 zei:
Leuk he Own, copieren van een andere site! :D

Maar inmiddels zijn we er wel achter dat het vetverbrandende effect van Clen niet optimaal is. Zeker niet als je de bijwerkingen hebt meegemaakt en die ken ik.

Al eens ge-Clenned Own?

heel leuk !!!!!

?

Dus heren als ik het goed begrijp van de mensen die Clen gebruik hebben zouden het niet nog een keer doen, of vinden het de moeite waard?

afblijven ..is rotzooi!

Ik heb het meer dan 5 keer als onderdeel van een kuur gebruikt (ervoor, erna) maar ik zou het alleen als hulp bij vasthouden van gains gebruiken. Echt missen zou ik het niet.

In Amerika 'kuren' vrouwen er veel mee trouwens.

Terug
Naar boven