AndroidHealthClinic

clen/deca/winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga,er vanavond even goed voor zitten,om de deca te vervangen voor boldenone even google en info winnen als ik dit daadwerkelijk ook gaat doen wat advieseren jullie mij hoeveel mg per week??

Ik ga ook test en bold doen,de bold op 900mg.

minder bold zet geen zoden aan de dijk,meer bold is overbodig :thumbs: asjeblief

Laatst bewerkt door een moderator:
eerst naturel in 4 maanden 10% eraf krijgen en dan lekker een bulk kuur de oplossing voor jou.

Ik ga,er vanavond even goed voor zitten,om de deca te vervangen voor boldenone even google en info winnen als ik dit daadwerkelijk ook gaat doen wat advieseren jullie mij hoeveel mg per week??

Boldenone op zes weken gaat helemaal niks doen. Vervangen voor test p 100mg eod

Bold min op 14weken

Oke 10 weken.boldenone geen effect??? Lijkt me.erg sterk

Ja duurt heel erg lang voordat je er wat van gaat merken,
het beste in jou geval is test prop en dan een goed dieet daar zal je je vet goed mee kunnen verbranden terwijl je dankzij de test prop je spiermassa zult beschermen

---------- Post toegevoegd Fri 17 Feb 2012 om 19:22 ----------

ik ben even te snel gegaan zie dat je 22% bent, beter cut je even naturel naar minimaal 15% dat moet een makkie zijn... daarna test prop + winny ofzo voor 8 weken met een zeer scherp dieet en je vet gaat eraf vliegen zal zeer mooi resultaat worden

ja bedankt gasten nogmaals ik wil geen testo zetten vandaar dat ik boldenone gaat zetten ik wil gewoon geen testo en blijf daarbij wil me kuur zo licht mogelijk houden.

Inderdaad, deca echt meer vocht dan test, dus die kan je dan sowieso ook laten liggen als je per se geen test wilt,

test en een goed dieet valt bloat reuze mee, maar dan moet je wel eerst naar 15% voor echt beter effect

als je per se geen test wilt tja.. neem dan winstrol 8 weken ofzo.. zou echt niet voor de bold gaan hoor..

1-12 test e 250mg/w
1-12 primo 600mg/w
1-4 winny 50mg/d

Eventueel clen.

ja bedankt gasten nogmaals ik wil geen testo zetten vandaar dat ik boldenone gaat zetten ik wil gewoon geen testo en blijf daarbij wil me kuur zo licht mogelijk houden.

Kuren zonder test kan denk ik alleen met hoog gedoseerde primo als in 700-1000mg. Elke andere AAS zou ik met test zetten. Schrik niet van de prijs!

En een zo licht mogelijke kuur is test e op 250 of 375 mg per week (laatste heeft veel meerwaarde) of als je bang bent voor vocht om de dag test p 75-100mg of test e met wat masteron

En een lichte kuur en deca gaat gewoon niet samen, herstel van deca durabolin is het langste van alle steroiden. De metabolieten van deca zijn ook tot wel 18 maanden zichtbaar in je bloed. Deca met een lange ester stond heel lang geleden bekend al mild maar deca is het tegenovergestelde en dat weten we inmiddels al jaren. Slecht hele oude bronnen hebben het over deca en mild.

En algemeen als je advies vraagt moet je open staan daarvoor.

Laatst bewerkt:
Jongens allemaal hartelijk bedankt het wordt 14 weken bold met 5 weken winstrol.De hoeveelheid bold ben ik nog niet helemaal uit ik zat te denken aan over 750 mg.Het betreft hier om een eerste kuur.NU was mijn vraag wanneer moet ik die winstrol gaan zetten???Ik was van plan deze ergens halverwegn te gaan zetten na een week of 8 omdat ik dan nog evenetjes heb wat droger te worden met een goed dieet.Iemand nog tips voor een goede nakuur???Voor deze 2Producten???

Jongens allemaal hartelijk bedankt het wordt 14 weken bold met 5 weken winstrol.De hoeveelheid bold ben ik nog niet helemaal uit ik zat te denken aan over 750 mg.Het betreft hier om een eerste kuur.NU was mijn vraag wanneer moet ik die winstrol gaan zetten???Ik was van plan deze ergens halverwegn te gaan zetten na een week of 8 omdat ik dan nog evenetjes heb wat droger te worden met een goed dieet.Iemand nog tips voor een goede nakuur???Voor deze 2Producten???
4 weken nolvadex is goed als nakuur,ik zou de winny aan het begin zetten want de bold heeft veeeel tijd nodig voordat je erwat van merkt.
ik zou er toch minimaal 250mg test naast zetten,waar maak je je druk om man?het is een lichaamseigen stof en je zal je kuur veel lekkerder ervaren.

De reden dat ik er geen test bij wilt is omdat ik bang bent dat ik er te agressief van wordt de bijwerkingen zijn me te hoog.Voor mijn doel is testo ook helemaal niet nodig ik heb geen kilo's bij te komen het enige wat ik wil is harder en droger worden me volume in me lichaam is meer dan zat en dat zal van dit licht kuurtje tog wel iets gaan toenemen.Ik ben in het verleden de fout in gegaan bij mijn ex vriendin kwa agressie het is het 1 en ander gebeurd en het lijkt erop dat het weer goed komt ik hb geen zin dat mijn lontje dan weer korter wordt omdat ik er een persee een beetje testo bij wilt hebben.Ik hoop dat jullie me keuze begrijpen en accepteren dat ik geen test wilt.Ik weet helemaal niet hoe mijn lichaam erop gaat reageren.

Van boldenon kan je ook raar worden hoor. Meeste mensen hebben nergens last van bij boldenon, maar je kan er erg zenuwachtig van worden.
Ik heb het met bold en winstrol. Ik zet liever 2 gram test dan 300mg bold per week.

oke dan bedankt voor je ervaring ik heb 6 maanden terug een begin gemaakt aan een kuur dat was de bedoeling 10 weken test plus clen erbij na 4 weken merkte ik nog niet heel veel en werd er agressief van dat zenuwachtige gevoel had ik ook dat kwam door de clen die ik er bj nam dat voelde ik gelijk de eerste dag.Dat gevoel vind ik wel lekker na een week of 3 begon ik te merken dat ik agressief werd en dee ook maar 250 mg zetten per week.Vandaar ook mijn keuze ik weet gewoon dat het fout gaat bij me met dat spul ik ben van mening dat mijn lichaam al geneog testo vanzichzelf aanmaakt.Er zijn dagen bij dan loop ik heel de dag met een stijve whehehehe.Ik heb deze kuur afgebroken na week 4 omdat mijn enkelbanden scheurden.Dus ja 4 weekjes testo is alles wat ik in het verleden op heb gek geneog werd ik niet sterker ervan ook en ik zei tegen die kerel ik word niet sterker nu is dat natuurlijk niet reeel om dat na 4 weken al te merken maar je zal dan tog wel een beetje vooruit gang moeten gaan zien.

Er kan een slot op bedankt allemaal voor de adviesen.Ik weet voldoende

Terug
Naar boven