leon87
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke zou in mijn geval dan niet winstrol met,clen gewoon het beste zijn??
Oke zou in mijn geval dan niet winstrol met,clen gewoon het beste zijn??
Ik ga,er vanavond even goed voor zitten,om de deca te vervangen voor boldenone even google en info winnen als ik dit daadwerkelijk ook gaat doen wat advieseren jullie mij hoeveel mg per week??
ja bedankt gasten nogmaals ik wil geen testo zetten vandaar dat ik boldenone gaat zetten ik wil gewoon geen testo en blijf daarbij wil me kuur zo licht mogelijk houden.
Ik was van plan deze ergens halverwegn te gaan zetten na een week of 8 omdat ik dan nog evenetjes heb wat droger te worden met een goed dieet.Iemand nog tips voor een goede nakuur
Voor deze 2Producten
4 weken nolvadex is goed als nakuur,ik zou de winny aan het begin zetten want de bold heeft veeeel tijd nodig voordat je erwat van merkt.Jongens allemaal hartelijk bedankt het wordt 14 weken bold met 5 weken winstrol.De hoeveelheid bold ben ik nog niet helemaal uit ik zat te denken aan over 750 mg.Het betreft hier om een eerste kuur.NU was mijn vraag wanneer moet ik die winstrol gaan zettenIk was van plan deze ergens halverwegn te gaan zetten na een week of 8 omdat ik dan nog evenetjes heb wat droger te worden met een goed dieet.Iemand nog tips voor een goede nakuur
Voor deze 2Producten
![]()