AndroidHealthClinic

clen tijdens kuur

Tijdens een cutkuur (3 weken op en 3 weken af, of constant in combi met ketotifen) en eventueel na een kuur tijdens de nakuur als cortisolblokker.

Elmo zei:
Tijdens een cutkuur (3 weken op en 3 weken af, of constant in combi met ketotifen) en eventueel na een kuur tijdens de nakuur als cortisolblokker.

Waarom alleen tijdens een cutkuur?

ken ook mensen die het doen in een bulk.....en er goede ervaringen mee hebben

Waarom zou je het doen tijdens een bulkkuur? Bulken is zoveel eten (flink meer dan onderhoud) dat je voldoende voedingsstoffen hebt om je spieren te voeden met eiwitten en energie. Wat is dan de toegevoegde waarde van Clen?

Die Lange zei:
Waarom alleen tijdens een cutkuur?

ken ook mensen die het doen in een bulk.....en er goede ervaringen mee hebben

Elmo zei:
Waarom zou je het doen tijdens een bulkkuur? Bulken is zoveel eten (flink meer dan onderhoud) dat je voldoende voedingsstoffen hebt om je spieren te voeden met eiwitten en energie. Wat is dan de toegevoegde waarde van Clen?

Ja je kan m'n vraag ook omdraaien ja.....;)

clen na de bulkkuur omdat je na afloop van de bulkkuur vaak vet aanzet?
Ik bedoel dus zeg maar 8 weken cyclen, en daarna clen erachteraan......?

Nogmaals; goeie ervaringen volgens velen bij ons op de sportschool!

Er is geen enkel argument om het tijdens een bulkkuur te doen. Na de bulk als cortisolblokker (cortisol= spierafbraak""-hormoon) en niet zoals in een cuttingkuur als vetverbrander. Na een bulkkuur meteen gaan cutten is massa verliezen. In plaats daarvan kun je beter een strakker dieet tijdens je bullkkuur volgen.

Die Lange zei:
Ja je kan m'n vraag ook omdraaien ja.....;)

clen na de bulkkuur omdat je na afloop van de bulkkuur vaak vet aanzet?
Ik bedoel dus zeg maar 8 weken cyclen, en daarna clen erachteraan......?

Nogmaals; goeie ervaringen volgens velen bij ons op de sportschool!

Je kan clen gebruiken in de nakuur van een bulkuur voor zijn anti catabole werking zodat je verlies miniem blijft

Grtz

snipke zei:
Je kan clen gebruiken in de nakuur van een bulkuur voor zijn anti catabole werking zodat je verlies miniem blijft

Grtz

Dat wou ik ff horen.........:eyebrow:

@Elmo; dat bedoel ik dus, de anti-katabole eigenschappen hebben dus wel degelijk een voordeel voor het behoud van massa

Hey elmo, ik had nog een vraagje...

Als je bulkt, heb je dan geen last van cortisol? Anders zou clen wel kunnen eh (en dan bedoel ik tijdens de kuur)? Ik gebruik het tot nu toe enkel na een kuur in lage dosis (15mcg/dag, 2days on en 2 days off) gedurende ongeveer 6 weken. En heb onlangs gelezen op 1fast400 dat er een natuurlijk supplement zou zijn dat de cortisol onderdrukt, weet jij daar soms iets meer van of het wel werkt enzo?

Gr.
Bjorn.

HondaDelsol zei:
Hey elmo, ik had nog een vraagje...

Als je bulkt, heb je dan geen last van cortisol? Anders zou clen wel kunnen eh? Ik gebruik het tot nu toe enkel na een kuur in lage dosis (15mcg/dag, 2days on en 2 days off) gedurende ongeveer 6 weken. En heb onlangs gelezen op 1fast400 dat er een natuurlijk supplement zou zijn dat de cortisol onderdrukt, weet jij daar soms iets meer van of het wel werkt enzo?

Gr.
Bjorn.
Die cortisolblokkers zijn zwaar overrated en vaak doen ze niet eens wat ze zouden moeten doen.
Clen gebruiken als cortisolblokker anders dan na je kuur is dan ook niet rendabel. Zeker niet als je de bijwerkingen er nog bij betrekt. Na je kuur is het wat anders omdat je cortisollevels dan veel hoger zijn dan normaal.

2 dagen op 2 dagen af heeft geen zin gezien de halfwaardtijd. Dosering halveren en gewoon elke dag nemen.

Die Lange zei:
Dat wou ik ff horen.........:eyebrow:

@Elmo; dat bedoel ik dus, de anti-katabole eigenschappen hebben dus wel degelijk een voordeel voor het behoud van massa
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:

1. Clen als vetverbrander tijdens een cutperiode
2. Clen als cortisolblokker voor het behoud van spiermassa na een steroidenkuur

Jouw bewering dat clen ook werkt tijdens een bulkkuur klopt dus niet; doordat je qua CAL boven je onderhoud zit werkt clen niet als vetverbrander, en als cortisolblokker is clen overbodig omdat steroiden diezelfde werking hebben.

Elmo zei:

Zou jij die clen aan het begin of aan het eind van de cutkuur doen?

Terug
Naar boven