pusher
Cool Novice
- Waardering
- 0
clen tijdens kuur
of na de kuur?
of na de kuur?Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
of na de kuur?Elmo zei:Tijdens een cutkuur (3 weken op en 3 weken af, of constant in combi met ketotifen) en eventueel na een kuur tijdens de nakuur als cortisolblokker.
Die Lange zei:Waarom alleen tijdens een cutkuur?
ken ook mensen die het doen in een bulk.....en er goede ervaringen mee hebben
Elmo zei:Waarom zou je het doen tijdens een bulkkuur? Bulken is zoveel eten (flink meer dan onderhoud) dat je voldoende voedingsstoffen hebt om je spieren te voeden met eiwitten en energie. Wat is dan de toegevoegde waarde van Clen?
Die Lange zei:Ja je kan m'n vraag ook omdraaien ja.....![]()
clen na de bulkkuur omdat je na afloop van de bulkkuur vaak vet aanzet?
Ik bedoel dus zeg maar 8 weken cyclen, en daarna clen erachteraan......?
Nogmaals; goeie ervaringen volgens velen bij ons op de sportschool!
snipke zei:Je kan clen gebruiken in de nakuur van een bulkuur voor zijn anti catabole werking zodat je verlies miniem blijft
Grtz
Die cortisolblokkers zijn zwaar overrated en vaak doen ze niet eens wat ze zouden moeten doen.HondaDelsol zei:Hey elmo, ik had nog een vraagje...
Als je bulkt, heb je dan geen last van cortisol? Anders zou clen wel kunnen eh? Ik gebruik het tot nu toe enkel na een kuur in lage dosis (15mcg/dag, 2days on en 2 days off) gedurende ongeveer 6 weken. En heb onlangs gelezen op 1fast400 dat er een natuurlijk supplement zou zijn dat de cortisol onderdrukt, weet jij daar soms iets meer van of het wel werkt enzo?
Gr.
Bjorn.
Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt:Die Lange zei:Dat wou ik ff horen.........![]()
@Elmo; dat bedoel ik dus, de anti-katabole eigenschappen hebben dus wel degelijk een voordeel voor het behoud van massa
Elmo zei:Tijdens een cutkuur (3 weken op en 3 weken af, of constant in combi met ketotifen) en eventueel na een kuur tijdens de nakuur als cortisolblokker.