AndroidHealthClinic

Eerste keer clen gebruiken

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou meer krachttraining doen, spieren verbranden calorieën.
Klopt maar wil ook niet het ballon effect hebben dat je net een gespierde gehaktbal lijkt. haha dus vet percentage moet gewoon omlaag en zorgen dat ik zo veel mogelijk massa overhoud terwijl ik cut.

ik snap het ff niet,
Waarvoor plan je een test kuur dan?

ik snap het ff niet,
Waarvoor plan je een test kuur dan?
Ben aan het voorbereiden voor de test kuur en wil gewoon starten op een zo laag mogelijk vet percentage om de hoeveelheid sides te beperken. De test kuur is mijn uiteindelijke doel. Voor nu wou ik Clen gaan gebruiken als extra boost om mijn vet percentage zo laag mogelijk te krijgen voor een goed start punt wanneer ik de test kuur start.

Ben aan het voorbereiden voor de test kuur en wil gewoon starten op een zo laag mogelijk vet percentage om de hoeveelheid sides te beperken. De test kuur is mijn uiteindelijke doel. Voor nu wou ik Clen gaan gebruiken als extra boost om mijn vet percentage zo laag mogelijk te krijgen voor een goed start punt wanneer ik de test kuur start.
Maar wat het is doel van je test kuur? Ik kan dat niet zo goed halen uit dit bericht.
Je geeft aan nu nog geen kracht te willen doen (waardoor je nu ook meer spier behoud en beter kan afvallen) maar spreek ook over een gehaktbal look?

Clen lekker achterwege laten, en eerst bekijken wat je uit die test kuur wilt halen.
Als je de test kuur wilt gebruiken om kracht op te bouwen zou ik zelf de kuur ook laten liggen en eerst weer beginnen aan krachtopbouw om een basis te leggen.

Maar wat het is doel van je test kuur? Ik kan dat niet zo goed halen uit dit bericht.
Je geeft aan nu nog geen kracht te willen doen (waardoor je nu ook meer spier behoud en beter kan afvallen) maar spreek ook over een gehaktbal look?

Clen lekker achterwege laten, en eerst bekijken wat je uit die test kuur wilt halen.
Als je de test kuur wilt gebruiken om kracht op te bouwen zou ik zelf de kuur ook laten liggen en eerst weer beginnen aan krachtopbouw om een basis te leggen.
Ik doe wel kracht 2x per week full body 5x5 puur voor kracht dus de basis is verder goed alleen als ik test ga starten ga ik meer kracht doen mss zelfs wisselen naar split schema. Maar omdat mijn focus nu ligt op het vet percentage zo laag en goed mogelijk krijgen doe ik extra cardio. En wanneer ik dan goed droog ben starten met de test voor clean mass bij komen en daarvan zo veel mogelijk van proberen te behouden na dat de kuur ten einde is. En de gehaktbal look wat ik benoemde is vaak als je AAS start op een te hoog vet percentage krijg je gewoon veel sides waarvan eentje is dat je bijvoorbeeld de ballon look krijgt en dat is niet waar ik voor ga ik ga echt voor die lean aesthetic look. Laag vet percentage en goed ripped omdat dat iets is waar ik mijn leven lang niet van kon dromen dat dit doel haalbaar zou zijn toen ik nog 150kg was en dat is iets waar ik me al die tijd aan vast heb gehouden om mijn doel te bereiken.

Ik doe wel kracht 2x per week full body 5x5 puur voor kracht dus de basis is verder goed alleen als ik test ga starten ga ik meer kracht doen mss zelfs wisselen naar split schema. Maar omdat mijn focus nu ligt op het vet percentage zo laag en goed mogelijk krijgen doe ik extra cardio. En wanneer ik dan goed droog ben starten met de test voor clean mass bij komen en daarvan zo veel mogelijk van proberen te behouden na dat de kuur ten einde is. En de gehaktbal look wat ik benoemde is vaak als je AAS start op een te hoog vet percentage krijg je gewoon veel sides waarvan eentje is dat je bijvoorbeeld de ballon look krijgt en dat is niet waar ik voor ga ik ga echt voor die lean aesthetic look. Laag vet percentage en goed ripped omdat dat iets is waar ik mijn leven lang niet van kon dromen dat dit doel haalbaar zou zijn toen ik nog 150kg was en dat is iets waar ik me al die tijd aan vast heb gehouden om mijn doel te berijken.

Ik snap ook niet goed waarom je per se wil beginnen kuren. Als ik het goed begrijp heb je nog heel wat natuurlijke gains in de tank zitten. Waarom zou je dan naar anabolen grijpen?

Ik snap ook niet goed waarom je per se wil beginnen kuren. Als ik het goed begrijp heb je nog heel wat natuurlijke gains in de tank zitten. Waarom zou je dan naar anabolen grijpen?
Omdat de uiteindelijke look die ik wil hebben natty gewoon niet haalbaar is. Dan kan je dieet nog zo goed zijn en je nog zo hard trainen maar natty zal je nooit bereiken wat AAS wel mogelijk maakt en voor iedereen die nu gaat haten en zeggen ja dat kan wel etc etc als dat zo zou zijn zouden niet zo veel mensen naar de AAS grijpen. En AAS is geen wondermiddel je dieet moet daarbij nog steeds on spot zijn en je moet nog steeds hard trainen misschien nog wel harder maar het gaat mij wel helpen met mijn uiteindelijke doel. En niemand heeft ook gezegd dat ik nu vanaf vandaag test ga gebruiken dit ga ik gebruiken wanneer ik daar klaar voor ben.

Omdat de uiteindelijke look die ik wil hebben natty gewoon niet haalbaar is. Dan kan je dieet nog zo goed zijn en je nog zo hard trainen maar natty zal je nooit bereiken wat AAS wel mogelijk maakt en voor iedereen die nu gaat haten en zeggen ja dat kan wel etc etc als dat zo zou zijn zouden niet zo veel mensen naar de AAS grijpen. En AAS is geen wondermiddel je dieet moet daarbij nog steeds on spot zijn en je moet nog steeds hard trainen misschien nog wel harder maar het gaat mij wel helpen met mijn uiteindelijke doel. En niemand heeft ook gezegd dat ik nu vanaf vandaag test ga gebruiken dit ga ik gebruiken wanneer ik daar klaar voor ben.

Ik zou niet op een bepaalde look af gaan, want alles begint bij je genen.
Wie weet reageer je zelfs niet goed op anabole steroiden (je hebt verschillende type responders) & hoe je er uit zal zien, zal volledig afhangen van je genen.

En wanneer ik dan goed droog ben starten met de test voor clean mass bij komen en daarvan zo veel mogelijk van proberen te behouden na dat de kuur ten einde is.

Kuren = huren. Je gaat quasi alles terug afgeven.

Dat kuren huren is geld alleen voor mensen die behoorlijk veel spiermassa hebben wat met natuurlijke waardes niet te behouden/behalen valt. Als je 1 kuur doet en 5kg spiermassa pakt (wat mogelijk is in je eerste kuur als je alles goed doet) en daarna compleet off gaat zal je lichaam na x weken/maanden weer hoogstwaarschijnlijk normale test waardes hebben en in die fase dat je eigen aanmaak herstellend is kan je wellicht wat verliezen, maar zeker weten niet veel.

Als je jacked AF shredded 100kg bent dan ga je downsizen op “trt” of als je compleet off gaat en je eigen aanmaak weer langzaam aanstart.

Dat downsize zie je overigens bij veel mensen als ze wat ouder zijn aangezien ze simpelweg de trt+ dosis vervangen met the real deal trt wat voor de meeste 100/150mg pw is en niet 500mg+.

Ik zou niet op een bepaalde look af gaan, want alles begint bij je genen.
Wie weet reageer je zelfs niet goed op anabole steroiden (je hebt verschillende type responders) & hoe je er uit zal zien, zal volledig afhangen van je genen.

Kuren = huren. Je gaat quasi alles terug afgeven.
Dat is dan toch iets om achter te komen hoe ik er op zal reageren daarom ook eerste kuur test en niet gelijk een hele stack. Ik lees mezelf goed in voor ik ook maar ga gebruiken het gaat wel om je gezondheid daarom wil ik de kuur ook zo clean mogelijk beginnen op een goed start punt en zal daarvoor ook nog onderzoeken gaan doen zo als bloed onderzoek etc.

En kuren = huren dat klopt maar trainen = lenen als je natty bent en je stopt met trainen dan gaat op gegeven moment ook het meeste verloren.

Dat kuren huren is geld alleen voor mensen die behoorlijk veel spiermassa hebben wat met natuurlijke waardes niet te behouden/behalen valt. Als je 1 kuur doet en 5kg spiermassa pakt (wat mogelijk is in je eerste kuur als je alles goed doet) en daarna compleet off gaat zal je lichaam na x weken/maanden weer hoogstwaarschijnlijk normale test waardes hebben en in die fase dat je eigen aanmaak herstellend is kan je wellicht wat verliezen, maar zeker weten niet veel.

Als je jacked AF shredded 100kg bent dan ga je downsizen op “trt” of als je compleet off gaat en je eigen aanmaak weer langzaam aanstart.
Dit is eigenlijk precies wat ik zelf ook dacht je zal wel wat verliezen maar niet alles en ben nog jong dus this ook niet dat ik ga kuren op latere leeftijd.

Begrijpelijk,
Persoonlijk zou ik nu dan ook de focus vast extra leggen op wat je gaat doen zodat je weet wat voor training werkt bij jou, en niet zeggen “ja maar ik doe nu cardio om later meer kracht te doen” want vet ga je toch verliezen.
Zeker met hoeveel jij al hebt weten weg te branden!

Ps,
Bedankt dat ik een gehaktbal ben 😂

Begrijpelijk,
Persoonlijk zou ik nu dan ook de focus vast extra leggen op wat je gaat doen zodat je weet wat voor training werkt bij jou, en niet zeggen “ja maar ik doe nu cardio om later meer kracht te doen” want vet ga je toch verliezen.
Zeker met hoeveel jij al hebt weten weg te branden!

Ps,
Bedankt dat ik een gehaktbal ben 😂
Oh nee hoor dat is zeker niet bij iedereen het geval de gehaktbal look haha. Ja zat zelf ook al tijd te twijfelen om toch weer 3x full body te doen i.p.v 2x dit heeft voor mij altijd goed gewerkt. Heb in verleden ook wel split gedaan maar omdat ik het ook met werk moet combineren is full body beter passend.

Van hoe ver kom je na anderhalf jaar afvallen? Zou het zonder clen doen, dat spul kan nare bijwerkingen geven. Anders 2 week on en off gaan en bouw je op binnen die 2 week tot wat jij tolereert. Begin met 20mcg en ga niet hoger dan 80mcg afbouwen is onzin.

Laatst bewerkt:
Van hoe ver kom je na anderhalf jaar afvallen? Zou het zonder clen doen, dat spul kan nare bijwerkingen geven. Anders 2 week on en off gaan en bouw je op binnen die 2 week tot wat jij tolereert. Begin met 20mg en ga niet hoger dan 80mg afbouwen is onzin.
2 weken on en off is nergens voor nodig, vooral de dosis omhoog rammen geeft juist de 'nare' bijwerkingen.

Dus geen tolerantie na x aantal week, dat het minder zijn werk doet? Persoonlijk zou ik ook niet gelijk 60-80mg pakken.

Dus, je wilt middelen nemen die bijwerkingen kunnen geven om daarna middelen te nemen en daar dan minder bijwerkingen van te krijgen?

2 days on, 2 days off 1/4 tablet dagelijks doet zijn werk. Sides 0.0.

Terug
Naar boven