- Waardering
- 32.626
- Massa
- 160kg
Je vet% is te hoog, dat clen je harder oogt is niet te zien op dit vet%. Je cut nog paar maanden voortzetten gaat je verder brengen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vet% is te hoog, dat clen je harder oogt is niet te zien op dit vet%. Je cut nog paar maanden voortzetten gaat je verder brengen.
Dat ging ik zo ie zo al doen mijn cut voortzetten de clen er bij was puur zo dat ik nog meer vet en mss ook vocht verlies dan ik nu al doe en zo veel mogelijk spier massa over houd na mijn cut aangezien je in een cut altijd ook spier verliest wil ik die cut gewoon zo kort mogelijk houden.Je vet% is te hoog, dat clen je harder oogt is niet te zien op dit vet%. Je cut nog paar maanden voortzetten gaat je verder brengen.
Dit klopt niet, visueel ga je krimpen maar je oogt gespierder. Spierverlies is alleen van toepassing als je erg diep gaat in bf% of extreem laag in kcal.aangezien je in een cut altijd ook spier verliest wil ik die cut gewoon zo kort mogelijk houden.
En op welke stats ben je begonnen met je cycle? Ben binne kort in polen en in het oostblok kan je clen gewoon vrij verkrijgen in de apotheek.ik kreeg van clen zulke erge hart kloppingen dat ik er snachts wakker van werd, en er heel snel mee gestopt ben.

pfff is 12-13 jaar geleden nooit meer aangeraakt daarna... Zou je de stats van toen niet meer kunnen vertellen helaas.En op welke stats ben je begonnen met je cycle? Ben binne kort in polen en in het oostblok kan je clen gewoon vrij verkrijgen in de apotheek.
mits ze dat niet hebben veranderd.
![]()
Oke ja begrijpelijk. Denk dat ik zo ie zo wel 1 a 2 doosjes mee neem of ik het nou gebruik of niet dan heb ik tenminste de echte in huis en anders kan ik ze altijd nog wel slijten aan paar vrienden van me. Maar erg begrijpelijk hoor als ik die klachten zou krijgen zou ik er ook gelijk mee stoppen dan maar langer door cutten alles beter dan dat je jezelf kapot maakt met dat spul.pfff is 12-13 jaar geleden nooit meer aangeraakt daarna... Zou je de stats van toen niet meer kunnen vertellen helaas.
Clenbuterol is in heel de EU niet legaal te verkrijgen, ook niet in Polen.Ben binne kort in polen en in het oostblok kan je clen gewoon vrij verkrijgen in de apotheek.
mits ze dat niet hebben veranderd.
![]()
Niet meer? Ik zweer ik heb het in het verleden gewoon kunnen kopen in apotheek in oostblok misschien was dat dan niet helemaal kosher hahaClenbuterol is in heel de EU niet legaal te verkrijgen, ook niet in Polen.
Sinds altijd. Het is nooit goedgekeurd geweest voor gebruik bij mensen in de EU.Niet meer? Ik zweer ik heb het in het verleden gewoon kunnen kopen in apotheek in oostblok misschien was dat dan niet helemaal kosher haha
dan denk ik dat het niet helemaal kosher is geweest maar goed ook niet gek de lonen zijn daar ook niet gek hoog.Sinds altijd. Het is nooit goedgekeurd geweest voor gebruik bij mensen in de EU.
Clen word 9/10x niet gefaked aangezien het al niet duur is. Dus je kan het net zo goed hier halen.Oke ja begrijpelijk. Denk dat ik zo ie zo wel 1 a 2 doosjes mee neem of ik het nou gebruik of niet dan heb ik tenminste de echte in huis en anders kan ik ze altijd nog wel slijten aan paar vrienden van me. Maar erg begrijpelijk hoor als ik die klachten zou krijgen zou ik er ook gelijk mee stoppen dan maar langer door cutten alles beter dan dat je jezelf kapot maakt met dat spul.