XXL Nutrition

Eerste keer clen gebruiken

Zeg ik nergens, het is troep.

Rusthartslag gaat zo 20-25 slagen omhoog er van.
Gaat jou hartslag 20-25 bmp ervan omhoog in rust? Ik pak die malay 1/4 tab dagelijks en merk dat rusthartslag 5 hoger is dan dat ik het niet pak. Nou is 1/4 dosis niet zo dramatisch hoog, maar 20/25 bmp hartslag omhoog zou ik heel de dag een gehaast gevoel van hebben.

Laten we doen alsof clen geen mogelijke bijwerkingen heeft, top plan inderdaad.
Als je keer op date wilt hoef je me niet te pesten, ik ga wel keer mee naar een vegan restaurant hoor.

Als ik aan de TEST zit dan gaat die wel naar 70-75. Mijn "normale" rusthartslag ligt rond de 60.

In de periode dat ik stage-ready kwam, dan zakte die naar de 45-50. Maar dat is sindsdien niet meer voorgekomen.
Dat is vrij hoog voor een sporter, vooral als je niet moddervet of erg zwaar bent.

Heb je een zeikwijf thuis waardoor je altijd gespannen bent, dat kan het eventueel verklaren.

Dat is vrij hoog voor een sporter, vooral als je niet moddervet of erg zwaar bent.

Heb je een zeikwijf thuis waardoor je altijd gespannen bent, dat kan het eventueel verklaren.

Haha, nee ik heb echt vrij weinig stress. Heb altijd wel een hogere rusthartslag gehad dan mensen rondom me.
Vandaag stond die op 56 bijvoorbeeld, wat niet hoog is.

Maar eens ik begin te kuren, vliegt die snel naar 70, tot op piekdagen 75.

Gaat jou hartslag 20-25 bmp ervan omhoog in rust? Ik pak die malay 1/4 tab dagelijks en merk dat rusthartslag 5 hoger is dan dat ik het niet pak. Nou is 1/4 dosis niet zo dramatisch hoog, maar 20/25 bmp hartslag omhoog zou ik heel de dag een gehaast gevoel van hebben.

Als je keer op date wilt hoef je me niet te pesten, ik ga wel keer mee naar een vegan restaurant hoor.
Ik reageer vrij heftig op clen idem met trillen etc daarom vind ik het ook troep al is de andere kant ervan dat het wel echt daadwerkelijk goed werkt bij me.

Die malay nam ik 5-10mg van en kon zo 5 weken op die dosis blijven en nog trillen.

• Like
Waarderingen: AK
  • Topic Starter Topic Starter
Mocht ik toch besluiten het te nemen dan schaf ik toch van te voren een hr monitor en bloeddrukmeter aan om alles goed te monitoren en zo op de goeie dosering te zitten. Meten is weten was het toch of niet haha? Plus niet iedereen is gelijk kan wezen dat ik het neem en me nog slechter voel dan aan de DNP terwijl anderen er goed op gaan. Alle medicatie heeft bijwerkingen de ene heeft er echter meer last van dan de ander. Ik zou zo ie zo starten op 20 mcg puur om te kijken of ik er wel tegen kan voor ik überhaupt verhoog ken genoeg mensen ook naasten die hartproblemen hebben gehad (niet van de clen hoor) dus ik weet hoe zuinig je er op moet zijn en zou het ook echt niet door gaan gebruiken als ik me hr door het dak vliegt alleen voor wat vet verlies. Maar als ik er verder geen last van heb en ga er gewoon goed op dan kan ik best wel een paar cycles doen ondanks sport en dieet de key is zal het altijd wel iets doen.

Laatst bewerkt:
Kun je die enkele % kcal die het extra verbruikt niet eigenlijk altijd net zo goed minder eten of meer bewegen?

Clen doet nog meer dan dat op een lager vetpercentage oa je dropt aardig wat vocht meteen/hardere look.
Dat zal inderdaad zo zijn ik weet dat mensen het meestal rond/tijdens hun wedstrijd nemen voor extra harde/droge look. Nu hoef ik geen wedstrijd te doen maar die harde/droge look daar zou het mij wel mee kunnen helpen. En als het sporten en dieet gewoon on point zijn zal je ook niet heel veel aankomen (Heus wel wat) nadat je de clen stopt.

Ik weet niet hoe je shape erbij staat maar dat harder ogen ga je niet zien als je bf% nog hoog is.

Ik weet niet hoe je shape erbij staat maar dat harder ogen ga je niet zien als je bf% nog hoog is.
Zit nu rond de 15% bf en wil de clen eigenlijk bij mijn dieet/workout toevoegen om nog sneller rond de 8%-10% te komen. Dieet/workout is namelijk al goed daar kan ik niet veel aan veranderen en werkt ook gewoon val gewoon goed af.

Zit nu rond de 15% bf en wil de clen eigenlijk bij mijn dieet/workout toevoegen om nog sneller rond de 8%-10% te komen. Dieet/workout is namelijk al goed daar kan ik niet veel aan veranderen en werkt ook gewoon val gewoon goed af.
Begint er niet aan

Terug
Naar boven