Heb 't tegen die pipo boven mij.Zeg ik nergens, het is troep.
Rusthartslag gaat zo 20-25 slagen omhoog er van.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb 't tegen die pipo boven mij.Zeg ik nergens, het is troep.
Gaat jou hartslag 20-25 bmp ervan omhoog in rust? Ik pak die malay 1/4 tab dagelijks en merk dat rusthartslag 5 hoger is dan dat ik het niet pak. Nou is 1/4 dosis niet zo dramatisch hoog, maar 20/25 bmp hartslag omhoog zou ik heel de dag een gehaast gevoel van hebben.Zeg ik nergens, het is troep.
Als je keer op date wilt hoef je me niet te pesten, ik ga wel keer mee naar een vegan restaurant hoor.Laten we doen alsof clen geen mogelijke bijwerkingen heeft, top plan inderdaad.
Eet je dan van tevoren al of er na?Als je keer op date wilt hoef je me niet te pesten, ik ga wel keer mee naar een vegan restaurant hoor
Broodje pindakaas is toch vegan, dat lust ik wel!
Zeg ik nergens, het is troep.
Vrij hoog voor een sportief binkie
Heb je normaal dan al 80 bmp in rust?
Dat is vrij hoog voor een sporter, vooral als je niet moddervet of erg zwaar bent.Als ik aan de TEST zit dan gaat die wel naar 70-75. Mijn "normale" rusthartslag ligt rond de 60.
In de periode dat ik stage-ready kwam, dan zakte die naar de 45-50. Maar dat is sindsdien niet meer voorgekomen.
Dat is vrij hoog voor een sporter, vooral als je niet moddervet of erg zwaar bent.
Heb je een zeikwijf thuis waardoor je altijd gespannen bent, dat kan het eventueel verklaren.
Ik reageer vrij heftig op clen idem met trillen etc daarom vind ik het ook troep al is de andere kant ervan dat het wel echt daadwerkelijk goed werkt bij me.Gaat jou hartslag 20-25 bmp ervan omhoog in rust? Ik pak die malay 1/4 tab dagelijks en merk dat rusthartslag 5 hoger is dan dat ik het niet pak. Nou is 1/4 dosis niet zo dramatisch hoog, maar 20/25 bmp hartslag omhoog zou ik heel de dag een gehaast gevoel van hebben.
Als je keer op date wilt hoef je me niet te pesten, ik ga wel keer mee naar een vegan restaurant hoor.
Ja maar geld dat eigenlijk niet voor iedereen? En toch gebruiken mensen het hahaKun je die enkele % kcal die het extra verbruikt niet eigenlijk altijd net zo goed minder eten of meer bewegen?
Clen doet nog meer dan dat op een lager vetpercentage oa je dropt aardig wat vocht meteen/hardere look.Kun je die enkele % kcal die het extra verbruikt niet eigenlijk altijd net zo goed minder eten of meer bewegen?
Dat zal inderdaad zo zijn ik weet dat mensen het meestal rond/tijdens hun wedstrijd nemen voor extra harde/droge look. Nu hoef ik geen wedstrijd te doen maar die harde/droge look daar zou het mij wel mee kunnen helpen. En als het sporten en dieet gewoon on point zijn zal je ook niet heel veel aankomen (Heus wel wat) nadat je de clen stopt.Clen doet nog meer dan dat op een lager vetpercentage oa je dropt aardig wat vocht meteen/hardere look.
Zit nu rond de 15% bf en wil de clen eigenlijk bij mijn dieet/workout toevoegen om nog sneller rond de 8%-10% te komen. Dieet/workout is namelijk al goed daar kan ik niet veel aan veranderen en werkt ook gewoon val gewoon goed af.Ik weet niet hoe je shape erbij staat maar dat harder ogen ga je niet zien als je bf% nog hoog is.
Begint er niet aanZit nu rond de 15% bf en wil de clen eigenlijk bij mijn dieet/workout toevoegen om nog sneller rond de 8%-10% te komen. Dieet/workout is namelijk al goed daar kan ik niet veel aan veranderen en werkt ook gewoon val gewoon goed af.
Mag ik daar ook een onderbouwing voor?