MuscleMeat

Clen vraagje

Jerfy

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
13%
Beste,

Even een snellen voorstel ronde:
Voor het eerst wil ik aan clenbuterol beginnen dit 2,5 a 3 weken dan stoppen en na 4 weken nog is kijken of het nodig is. Momenteel 89 kilo 10%BF 1,89 train 6 keer per week kracht en 4 keer cardio / buiten hardlopen. momenteel kwa eten rond de 2156 calorieën per dag in de cut fase.

nu lees ik veel over de dozering er van mijne zijn 20 per tab , altijd op en afbouwen en elke keer naar 2 a 3 dagen ophogen. Nu is mijn vraag tot welke top je maximaal moet gaan sommige doen 40 maar sommige doen ook 120 per dag dat is nog al een verschil.

Hoe weet je nu precies wanneer het nog verstandig is te verhogen / tot hoe hoog te gaan.
Dit omdat de bijwerkingen niet niets zijn , zie graag jullie mening of ervaring tegemoet.

Alvast bedankt!

Jerfy

120 per dag overdose je omdat het een lange halveringstijd heeft. Eerste keer is echt hel, zal 5 mcg proberen en 2-3 uur kijken hoe het gaat. Ik raad het je eigenlijk af.

Laatst bewerkt:
120 per dag overdose je omdat het een lange halveringstijd heeft. Eerste keer is echt hel, zal 5 mcg proberen en 2-3 uur kijken hoe het gaat. Ik raad het je eigenlijk af.

Snap jij het wel met je 19 jaar?

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

De eerst 3 dagen beginnen op 40mcg, daarna met 20mcg opvoeren per 3 dagen. En dan zelf kijken hoe je het vindt gaan. Ik heb wel eens op 140mcg gezeten. maar 120mcg vond ik wat prettiger.
Stopte wel altijd na 2 weken.

waarom willen cutten? Het is net december, zet een goede bulk in en hou de cut voor maart of april ofzo :p

• Topic Starter Topic Starter
waarom willen cutten? Het is net december, zet een goede bulk in en hou de cut voor maart of april ofzo :p

oke klinkt miss raar maar ik wil eigenlijk niet meer groter worden voor verhouding met me hoofd haha :(.
dus nu mooi droog trainen voor aanstaande wedstrijd , en altijd mooi voor de indoor feetjes :rolleyes:

en als al 2 mensen reageren met `Snap jij het wel met je 19 jaar?` en `Wat`lijkt het me geen goed antwoord???

Dus iemand nog tips of ervaring :p

Is zelf aanzien. Begin op 1 tab oid. Toevoegen naarmate je minder merkt of dat de sides niet aangenaam meer zijn. Ken mensen die bij 2 lopen stuiteren, zelf voel raak ik er vrij rap gewend aan en voel ik op 120 ook niks meer. Sweetspot ligt voor de meesten toch rond de 80. But then again, ''dat is persoonlijk per persoon -B&F''

Langer dan 2 week achtereen gebruiken heeft geen zin (iets met receptoren die dan vol zitten en dan geen nut meer heeft). Dus 2 week on, 2 week off --> repeat.

Daarnaast bepaald je gear de sterkte en verschilt de sterkte nogal tussen de verschillende merken, dus beter eerst wat lager doseren om te kijken hoe het gaat, ik heb zelf eens de 50mcg tabs gehad waarbij ik de dosering als volgt deed: 25-50-100-125-125-150-150-150-150-125-125-100-50-25 heb hem ook al eens op 50-75-75-100-150-200-200-200-200-150-100-75-75-50 gedaan.

Maar nogmaals het ligt totaal aan de sterkte van je gear.

Langer dan 2 week achtereen gebruiken heeft geen zin (iets met receptoren die dan vol zitten en dan geen nut meer heeft). Dus 2 week on, 2 week off --> repeat. Daarnaast bepaald je gear de sterkte en verschilt de sterkte nogal tussen de verschillende merken, dus beter eerst wat lager doseren om te kijken hoe het gaat, ik heb zelf eens de 50mcg tabs gehad waarbij ik de dosering als volgt deed: 25-50-100-125-125-150-150-150-150-125-125-100-50-25 heb hem ook al eens op 50-75-75-100-150-200-200-200-200-150-100-75-75-50 gedaan. Maar nogmaals het ligt totaal aan de sterkte van je gear.
En dan is het nog maar afvragen of de mcg's ook daadwerkelijk accuraat zijn.

• Topic Starter Topic Starter
oke gewoon op gevoel dus :) bedankt! ik weet voldoende!

Heeft clen een meerwaarde als je perfect je kcal telt?

Metabolisme krijgt een enorme boost, verbruik is dus eigenlijk hoger. Nadelen zijn echter te groot;)

heb zelf een cycle gedaan waar ik tot 80 opbouwde, ene kan er beter tegen dan de ander. Maar het was prima met mijn gewicht. Dagelijks 120 slaat trouwend nergens op

Zozo je mag trots op jezelf zijn met je 19 jaar en al aan de clen:cool:.
120mcg slaat wel ergens op, als je het nodig hebt dan is het zo. Het is gewoon opbouwen en aanvoelen wat nog prettig voelt.

sws 2 weken on / off aanhouden en niet langer doortrekken

Ja, vet smelt echt weg. Is eigenlijk meer interessant als je op 12% VP zit en moeite hebt om nog lager te gaan.

Gaat me toch niet vertellen dat je met jouw stats serieus op Clen hebt gezeten he? Welke look wilde je voor gaan, de Ethiopia look? Zodat de vrouwtjes op het strand je botjes kunnen tellen?

Imo tyfuszooi

Zozo je mag trots op jezelf zijn met je 19 jaar en al aan de clen:cool:.
120mcg slaat wel ergens op, als je het nodig hebt dan is het zo. Het is gewoon opbouwen en aanvoelen wat nog prettig voelt.

Ik deelde alleen mijn ervaring. Concentratieproblemen, ugh..

De werking gaat niet gelijk op met de bijwerkingen, als de receptoren verzadigd zijn heeft verhogen weinig nut. Snapt elk 15-jarig sulletje die scheikunde heeft wel.

Maar laat weten hoe het gaat

Terug
Naar boven