MuscleMeat

Clen vraagje

Ik deelde alleen mijn ervaring. Concentratieproblemen, ugh.. De werking gaat niet gelijk op met de bijwerkingen, als de receptoren verzadigd zijn heeft verhogen weinig nut. Snapt elk 15-jarig sulletje die scheikunde heeft wel. Maar laat weten hoe het gaat

Je vind je heel zelf heel wat hea, met je opmerkingen. Maar droom lekker verder met je wijsheden ik lig niet wakker van figuren zo als jou.

Hey man!
Clen blijft een heftig middel en zoals je wel vaker hoort: De sides kunnen best heftig zijn, dit is per persoon verschillend. Ik cycle nu clen ook at the moment en ben er ondertussen wel goed aan gewend, maar op het begin is het wel heftig! Daarom dus ook heel rustig opbouwen en kijken wat je kan tolereren. Ik zou niet hoger gaan dan 125 mcg op basis van wat onderzoek dat ik heb gedaan op het internet.
2 weken on of cyclen en ik zou per 2 dagen 25 mcg verhogen en gewoon beginnen met 25 mcg.
Afbouwen heeft ook geen zin zoals ook al is gezegd.
Succes!

gwn beginnen met 40mg 1 tab. dat 3 dagen dan 1.5 van maken zo om de 3dagen doorgaan ofiets. eerste x is heftig vooral als je op lege maag neemt dan werkt het binnen 5minuten haha

120 per dag overdose je omdat het een lange halveringstijd heeft. Eerste keer is echt hel, zal 5 mcg proberen en 2-3 uur kijken hoe het gaat. Ik raad het je eigenlijk af.

5mcg is wel heel weinig, maar het verschil in kwaliteit van clen varieert nogal.
Ik zou wel altijd vrij laag beginnen, maar dan op 10 a 20mcg of iets in die richting en dan inderdaad kijken hoe je je na een paar uur voelt

Wat is het verschil tussen

Clenbuterol HCL 40mcg / 50 Tabs Alpha Pharma
Clenbuterol Sopharma 0,02 mg 50 Tabs

Ene is 40mcg en andere 20mcg.. prijs per potje scheelt 7,50

Daarbij staat als voorbeeld:

Dag 1-3: Clenbuterol 40 mcg/dag
Dag 4-6: Clenbuterol 80 mcg/dag
Dag 7-10: Clenbuterol 120 mcg/dag
Dag 11-14: Clenbuterol 120 mcg/dag
Dag 15-28: Niks
Dag 29: Opnieuw beginnen bij dag 1

En er staat leverbeschadiging een beetje.. hoe lang duurt het, voor lever zich weer hersteld heeft?

begin bij 25mcg ,dan naar gevoel verhogen. Zou ook aanraden om 3g taurine erij te nemen ivb met krampen en min 4l water drinken.
Leverschade is te verwaarlozen.

Terug
Naar boven