Fitness Seller

Clenbuterol in PCT

Bezoekers in dit topic

Jean-Michel

Novice
Lid geworden
23 jan 2018
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
78kg
Hallo,

ik ben van plan om mijn eerste cycle te doen.
Ik wil de SARM RAD-140 gebruiken samen met MK-677. (Ik heb btw nog niet uitgezocht hoe ik deze 2 precies moet doseren, ik zat te denken om beide 3 maand te gebruiken. Ik ben ~78 Kilo, ~185 cm en 19 (bijna 20) jaar. Tips zijn welkom)

Als PCT zat ik te denken aan Nolvadex en Clenbuterol. Clenbuterol om mijn spieren te behouden en om van het water af te komen dat mijn lichaam door MK-677 extra vasthoudt af te komen. Mijn hoofddoel van het Clenbuterol is niet om af te vallen en omdat de bijwerkingen best heftig schijnen te zijn zou ik graag een niet al te hoge dosis nemen, waarbij de Clenbuterol nog wel spierafbouw voorkomt.

Is het een goed idee om Clenbuterol in mijn PCT te gebruiken, of wat anders kunnen jullie mij aanbevelen?

Alvast bedankt.
 
Clen om uw spieren te behouden?
 
Clen om uw spieren te behouden?

Ja, Clenbuterol is anti-katabolisch. Ik heb het gelezen op meerdere forums en bronnen. Ik heb het net even opgezocht en hier is een studie waarbij een bepaalde dosis van Clenbuterol het katabolische effect van dexamethasone glucocorticoide volledig kan voorkomen: Effect of clenbuterol on skeletal muscle atrophy in mice induced by the glucocorticoid dexamethasone. - PubMed - NCBI. (Ik weet niet wat dexamethasone glucocorticoide precies is, maar dit laat wel zien dat Clenbuterol anti-katabolisch is.)
 
Ja, Clenbuterol is anti-katabolisch. Ik heb het gelezen op meerdere forums en bronnen. Ik heb het net even opgezocht en hier is een studie waarbij een bepaalde dosis van Clenbuterol het katabolische effect van dexamethasone glucocorticoide volledig kan voorkomen: Effect of clenbuterol on skeletal muscle atrophy in mice induced by the glucocorticoid dexamethasone. - PubMed - NCBI. (Ik weet niet wat dexamethasone glucocorticoide precies is, maar dit laat wel zien dat Clenbuterol anti-katabolisch is.)
Heb het nochtans nog nooit in een kuurschema gezien om die reden. En heb er hier en elders toch al veel gezien.

Ik denk niet dat het in die studie gaat over behoud van spiermassa na een kuur.

Dexamethasone is een bijnierschorshormoon.

Het gaat hier over spierverlies beperken tijdens het gebruik van corticoiden,niet spierverlies beperken na een kuur.
 
Laatst bewerkt:
Heb het nochtans nog nooit in een kuurschema gezien om die reden. En heb er hier en elders toch al veel gezien.

Ik heb dan ook eerst opgezocht of Clenbuterol geschikt is voor in een PCT. Ik kon wel wat vinden, maar het blijkt indd niet een veel besproken topic te zijn. Daarom stel ik de vraag hier, omdat er vast wel mensen zijn die er wat verstand van hebben en weten of dit een goede keuze is. Of iemand goede argumenten tegen kan geven iemand ook iets vervangends voor spierbehoud in een PCT kan aanbevelen. Maar Clen zou het mooiste zijn.
 
Ik heb dan ook eerst opgezocht of Clenbuterol geschikt is voor in een PCT. Ik kon wel wat vinden, maar het blijkt indd niet een veel besproken topic te zijn. Daarom stel ik de vraag hier, omdat er vast wel mensen zijn die er wat verstand van hebben en weten of dit een goede keuze is. Of iemand goede argumenten tegen kan geven iemand ook iets vervangends voor spierbehoud in een PCT kan aanbevelen. Maar Clen zou het mooiste zijn.
Ben benieuwd naar andere reacties maar volgens mij koester je ijdele hoop.
 
Ben benieuwd naar andere reacties maar volgens mij koester je ijdele hoop.

Weet jij dan iets anders dat ik kan gebruiken tijdens mijn PCT om spierbehoud te bevorderen? Ik las ergens dat sommige mensen ook Ostarine gebruiken tijdens de PCT. Maar dan is het vgm geen (goede) PCT meer want ostarine is zelf ook onderdrukkend voor de aanmaak van lichaamseigen Testosteron, alleen wel een stuk minder erg als RAD-140.

Of denk je dat ik aan Nolvadex als PCT genoeg heb, en de spierafbraak als ik stop met de RAD-140 cycle en MK-677 meevalt.
 
Hmmm, misshien kan ik tijdens de PCT doorgaan met inname van MK-677. Omdat Ibutamoren vgm niet je lichaamseigen aanmaak van testosteron onderdrukt, maar wel spierafbraak voorkomt.
 
Ja, Clenbuterol is anti-katabolisch. Ik heb het gelezen op meerdere forums en bronnen. Ik heb het net even opgezocht en hier is een studie waarbij een bepaalde dosis van Clenbuterol het katabolische effect van dexamethasone glucocorticoide volledig kan voorkomen: Effect of clenbuterol on skeletal muscle atrophy in mice induced by the glucocorticoid dexamethasone. - PubMed - NCBI. (Ik weet niet wat dexamethasone glucocorticoide precies is, maar dit laat wel zien dat Clenbuterol anti-katabolisch is.)
Ben jij een muis met aandoeningen, broer?
 
Clenbuterol in de PCT is niet handig. Ook niet als het bij muizen met aandoeningen anti-katabool is.
 
Clenbuterol in de PCT is niet handig. Ook niet als het bij muizen met aandoeningen anti-katabool is.

Oke tnks! Is het miss handig om door te gaan met MK-677 tijdens de PCT?
 
Oke tnks! Is het miss handig om door te gaan met MK-677 tijdens de PCT?

Clen in de nakuur werd vroeger wel vaker gedaan ja. Low dose welliswaar. Om wat harder uit de kuur te komen. Sommige mensen zweren erbij. Andere vinden het niks.
Je kan het altijd eens testen natuurlijk.

MK-677 is sowieso beter met langer gebruik. En het onderdrukt niet. Dus kan je rustig doornemen.
 
Ik heb clen gebruikt in de periode na pct als "overbrugging" tussen twee kuren (7tal weken denk ik). Wel anabolenkuren, geen sarms. Resultaat was top, ik kwam geen vet bij terwijl je vet% meestal wel wat stijgt in een off periode en ook volgens de spiegel en weegschaal geen spier verloren. Heb wel lage dosissen gebruikt, vind het maar een kut supplement om in hoge dosissen te gebruiken.
 
Clen in de nakuur werd vroeger wel vaker gedaan ja. Low dose welliswaar. Om wat harder uit de kuur te komen. Sommige mensen zweren erbij. Andere vinden het niks.
Je kan het altijd eens testen natuurlijk.

MK-677 is sowieso beter met langer gebruik. En het onderdrukt niet. Dus kan je rustig doornemen.

Hij wil het nemen voor de anticatabole werking. Om zn spieren te behouden tijdens de nakuur.
 
Back
Naar boven