MuscleMeat

Clenbuterol pomp

• Topic Starter Topic Starter
De bedoeling is twee weken on twee weken off. Als ik vanuit 20mcg opbouw met iedere 2 dagen een verhoging van 20 mcg kom ik op 80mcg. Dit zijn de mcg's werkende stof. 1 ml bevat 0,88mcg clenbuterol, de dosering heb ik naar 20, 40, 60 en 80 mcg werkzame stof teruggerekend.
Het is de eerste keer dat ik clen gebruik en dan vind ik een aftastende houding niet meer dan normaal.

Even ter info: betekent hogere dosering ook direct een groter effect bij clen?

Ik ben ook benieuwd naar het effect tijdens de afbouwfase.

Een typische clenbuterol-kuur kan 3 weken duren, met dagelijkse hoeveelheden van 40/40/40/60/60/60/80/80/80/100/100/100/80/80/80/60/60/60/40/40/40 mcg per dag. De gebruiker stopt dan voor drie weken en begint eventueel opnieuw.

http://wiki.dutchbodybuilding.com/Clenbuterol

Zuig het niet uit m'n duim.

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:12 ----------

Clenbuterol moet geleidelijk op- en afgebouwd worden met toenemende en afnemende doseringen elke 3 tot 4 dagen, waarbij de dosis voor veilig gebruik, nooit hoger dan 160 mcg per dag is. Gewoonlijk word het gebruikt voor een periode van 2-3 weken waarop het gebruik gestopt wordt voor een even lange periode, om de gewenning van het lichaam aan de effecten te voorkomen

Die mag er ook nog bij.

Heeft zover ik weet ook met de halfwaardetijd van 35 uur te maken. Je stapeld dus op.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Kun je een link hierover van bigcat posten?

Heeft zover ik weet ook met de halfwaardetijd van 35 uur te maken. Je stapeld dus op.

---------- Toegevoegd om 23:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

Kun je een link hierover van bigcat posten?
Nee dat heeft niks te maken met de halfwaardetijd. Clenbuterol bindt in het lichaam aan de beta-2-receptoren, waardoor het vervolgens zijn werking kan doen. Deze receptoren wennen echter heel snel aan clenbuterol, oftewel, na een aantal dagen werkt 20 mcg niet meer voldoende. Dat is de reden waarom je opbouwt. Je neemt steeds meer, omdat het anders zijn werking niet meer goed doet. Dat is ook precies de reden waarom je er na 2-3 weken weer mee stopt; je zit op een gegeven moment op zo'n hoge dosis dat meer nemen geen zin heeft/teveel bijwerkingen gaat veroorzaken, omdat de receptoren 'verzadigd' zijn. Doordat je stopt met het nemen van clenbuterol, worden de receptoren weer gevoelig. Dit is ook de reden waarom je niet in je 'off-weken' een andere beta-2-agonist zoals efedrine moet nemen. Dit zorgt ervoor dat de receptoren niet herstellen, waardoor je volgende clenbuterolcycle onvoldoende effect heeft.

Afbouwen is dus onverstandig. Je stopt met clenbuterol omdat je je receptoren weer gevoelig wilt maken. Het afbouwen stelt dat proces uit en zorgt niet voor meer verbranding, aangezien de receptoren al ongevoelig zijn voor de dosis die je dan neemt.

Dat moet ook wel omdat je naar mijn weten steeds meer clen nodig hebt voor hetzelfde resultaat. Daarom bouw je ook op, en niet af.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:39 ----------

Ik heb even gekeken maar ik vind geen recente post van hem erover. Misschien kun je zelf eens zoeken.

Wat een bullshit, je beweert iets maar je vind de link niet terug, kom op man laat zien...

Nee dat heeft niks te maken met de halfwaardetijd. Clenbuterol bindt in het lichaam aan de beta-2-receptoren, waardoor het vervolgens zijn werking kan doen. Deze receptoren wennen echter heel snel aan clenbuterol, oftewel, na een aantal dagen werkt 20 mcg niet meer voldoende. Dat is de reden waarom je opbouwt. Je neemt steeds meer, omdat het anders zijn werking niet meer goed doet. Dat is ook precies de reden waarom je er na 2-3 weken weer mee stopt; je zit op een gegeven moment op zo'n hoge dosis dat meer nemen geen zin heeft/teveel bijwerkingen gaat veroorzaken, omdat de receptoren 'verzadigd' zijn. Doordat je stopt met het nemen van clenbuterol, worden de receptoren weer gevoelig. Dit is ook de reden waarom je niet in je 'off-weken' een andere beta-2-agonist zoals efedrine moet nemen. Dit zorgt ervoor dat de receptoren niet herstellen, waardoor je volgende clenbuterolcycle onvoldoende effect heeft.

Afbouwen is dus onverstandig. Je stopt met clenbuterol omdat je je receptoren weer gevoelig wilt maken. Het afbouwen stelt dat proces uit en zorgt niet voor meer verbranding, aangezien de receptoren al ongevoelig zijn voor de dosis die je dan neemt.

Wat is in dit geval verstandig aangezien ik al aan het afbouwen ben en bijna aan de twee weken zit. De volgende cycle eerder inzetten omdat deze door het afbouwen eerder afgebroken is en niet afbouwen?

Waarom ben ik zovaak een op en afbouwschema tegengekomen? Is dit achterhaald of zijn de meningen hierover verdeeld?

Wat is in dit geval verstandig aangezien ik al aan het afbouwen ben en bijna aan de twee weken zit. De volgende cycle eerder inzetten omdat deze door het afbouwen eerder afgebroken is en niet afbouwen?

Waarom ben ik zovaak een op en afbouwschema tegengekomen? Is dit achterhaald of zijn de meningen hierover verdeeld?
Een afbouwschema is achterhaald. Je belemmert het herstel als je gaat afbouwen. Het beste schema is 3 weken ON, 3 weken OFF. Je hebt 1 week opgebouwd, en bent nu bijna klaar met week 2 (het afbouwen)? Ik zou dan gewoon 2 weken OFF gaan. Daarna kun je beginnen met opbouwen, zonder daarna af te bouwen.

Een afbouwschema is achterhaald. Je belemmert het herstel als je gaat afbouwen. Het beste schema is 3 weken ON, 3 weken OFF. Je hebt 1 week opgebouwd, en bent nu bijna klaar met week 2 (het afbouwen)? Ik zou dan gewoon 2 weken OFF gaan. Daarna kun je beginnen met opbouwen, zonder daarna af te bouwen.

Is 2 weken on 2 weken off en dan weer 2 weken on niet voldoende dan?

Clen is namelijk levertoxisch bij langdurig gebruik:o

Helder mannen bedankt!

Ik maak deze twee weken af, vervolgens twee weken rust en dan een nieuwe cyclus met enkel opbouw. Moet even kijken of ik er drie weken van maak omdat ik de derde week op vakantie ga. Zit ik met trillende handjes bij m'n kinderen :o Misschien kijken hoe het gaat en of m'n doel in die tijd bereikt is. Gaat nu wel goed, iets meer dan drie kilo kwijt.

Ik heb vandaag Clenbuterol gekocht van ****** 100tab 20ug maar ben bang dat het fake is.

---------- Toegevoegd 24 June 2014 om 04:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst 23 June 2014 om 22:40 ----------

Nou zit al op 60mcg voel dr niks van koop niks van ****** zou ik zeggen

Laatst bewerkt door een moderator:
Mischien eerst met ventolin starten?
Van clen wordt ik echt knetter. En ben niet de engiste :)

Ik zie dat mijn post is aangepast de zogenaamde merknaam is verwijderd, helaas naam begint met een g en eidigt op een s hoop dat dit wel is toegestaan want ik heb dit gepost om medebeoefenaars van deze fantastische sport van ons te waarschuwen voor de rotzooi waar je mee word opgelicht. @ Radijsje m'n ooglid trilt nog niet eens en ik zit al op120 mcg, dus lijkt me wel een duidelijks zaak

Omdat de verkoper mij vertelde dat je dr goed van afvalt en je spiermassa behouden blijft. Neem het trouwens in samen met Yohimbe hcl

zou zelf gewoon natty cutten tot 12% en je kan altijd later naar de clen/ eca of t3 pakken ;)

Ok tips zijn altijd welkom want heb nog veel te leren:-)

Helder mannen bedankt!

Ik maak deze twee weken af, vervolgens twee weken rust en dan een nieuwe cyclus met enkel opbouw. Moet even kijken of ik er drie weken van maak omdat ik de derde week op vakantie ga. Zit ik met trillende handjes bij m'n kinderen :o Misschien kijken hoe het gaat en of m'n doel in die tijd bereikt is. Gaat nu wel goed, iets meer dan drie kilo kwijt.

Hoe staat het nu met je cut?

Hoeveel % was je VP en hoeveel % is je VP nu?

Vorige week begonnen aan de 2e ronde. Deze keer ga ik 3 weken opbouwen waarbij iedere 3 dagen met 20 mcg opgebouwd wordt.
Bij aanvang was het vetpercentage 10%. Gisteren laten meten en nu zit ik op 7%. Hierbij wel de opmerking dat ik mijn dieet ook heb aangepast.
Ik merk wel dat mijn energieniveau omlaag gaat en ik niet echt kan doorpakken tijdens training, ben daarom aan het twijfelen om er testosteron bij te nemen maar weet nog niet goed welke soort en dosis. Moet hierover nog huiswerk doen, wellicht zijn hier ervaringsdeskundigen.

Ik denk niet zozeer aan aas maar een kameraad van me heeft ook test als aanvulling op zijn clen toegevoegd vanwege het verliezen van spiermassa. Nu kreeg ik hier ook al eens dit adviesaar ben dit verder nog nergens tegen gekomen. Zoals hun het beschreven gebruikte ze de test puur als aanvulling om negatieve bijwerkingen te verminderen.

Zoals ik al schreef moet ik me er eerst nog eens in verdiepen maar als er h**r mensen met ervaring zijn hoor ik het uiteraard graag.

testosteron

cypionaat
enanthaat
propionaat

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:55 ----------

Ik dacht altijd dat testosteron niet onder de noemer AAS viel maar dit is dus wel. Heb nog nooit afgevraagd waar het dan wel onder zou vallen.

Volgens mij had ik al geschreven dat ik me nog moest inlezen:no:

Terug
Naar boven