XXL Nutrition

Clenbuterol. snap dosering niet :s

Dumbbell

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
103kg
ik wil misschien clen proberen maar ben me eerst wat beter aant inlezen voor ik een besluit neem.

ik heb Ventipulmin dier geneesmiddel voor paard.
er stond op 0,03mg/ml en injectie I.V.

nu snap ik 2 dingen niet: maat van me zei dat ik elke dag 0.25 ml onderhuids moet zetten maar er staat I.V. dat is toch in een ader???

en 0.25 ml is dat niet veel te weinig? dit komt toch neer op 7.5 microgram? terwijl wordt aanbevolen om met 25 mcg te beginnen en dan op t bouwen.
of heb ik het hier fout????????

wie ken mij wat meer duidelijkheid geven
post ook ff 2 foto's mee

IMG_0846.jpg - 31162

IMG_0848.jpg - 31163

onderhouds injectie kan je gewoon zetten ja
exacte dosering weet ik niet uit mijn hoofd maar ga er maar zeker van uit dat venti veel sterker is dan oraal clen.

dus ik vind het allemaal niet zo gek wat jij zegt.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voot je snelle reactie man!

dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat oraal gebruik zo "hoog" gedoseerd wordt omdat een hoop afgebroken wordt.

Bedankt voot je snelle reactie man!

dus je bedoelt eigenlijk te zeggen dat oraal gebruik zo "hoog" gedoseerd wordt omdat een hoop afgebroken wordt.

daar komt het op neer ja. Biologisch activiteit van oraal clen is lager dus de dosis is hoger.

Iemand misschien ervaring met deze soort clen?

---------- Post toegevoegd Tue 14 Aug 2012 om 23:21 ----------

daar komt het op neer ja. Biologisch activiteit van oraal clen is lager dus de dosis is hoger.

Oke bedankt. Maar dat er i.v. opstaat (wat eigenlijk rechtstreeks in de ader is) maakt dus niks uit? Kan gewoon onderhuids?

er staat ook op dat je 49 dagen moet wachten voor de slacht :D

Ga je srs IV zetten?

Vanmorgen begonnen met 0,25 ml. Zou dus neerkomen op 7,5 mcg.
Heb het zeker warm vandaag maar komt door het weer denk ik :)

Zou ik nu elke dag verhogen tot ik iets voel en dan elke 2/3 dagen verhogen,
of morgen ook nog 0,25 en dan rustig verhogen?

Iemand deze clen al een keer gehad?

UG Clen kan ook eerder ondergedoseerd zijn dan Clen HG of vet.
En zoals Kuki al zei, injects worden in de regel beter opgenomen dan oraal, de stof hoeft niet het hele verteringstraject af te leggen en kan niet worden aangetast door maagzuur, om maar eens wat voorbeelden te noemen.

UG Clen kan ook eerder ondergedoseerd zijn dan Clen HG of vet.
En zoals Kuki al zei, injects worden in de regel beter opgenomen dan oraal, de stof hoeft niet het hele verteringstraject af te leggen en kan niet worden aangetast door maagzuur, om maar eens wat voorbeelden te noemen.

Oke bedankt. Klinkt ook logisch!

Heb die gozer nog ff gebeld en hij zei dat ik makkelijk 1.5 ml kan zetten.
Dat is dan 45 mcg. Dan klinkt al beter en ook nog steeds geen hoge dosering.

Kijken wat dat brengt.

Hij zei trouwens ook dat ik 2 dagen op 1 dag af moet pakken. 2/3 weken heeft geen zin omdat je soort van resistent wordt???

Ik heb al eerder mensen horen zeggen van 2 op, 1 af en andere weer 2/3 weken op, 2/3 af.

Wat is nou de onderbouwing van die 2 opties??

Wat voor de één makkelijk te doen is, kan voor de ander net teveel zijn.
Ken ook mensen die makkelijk 100 mcgr clen nemen, 25 mcgr clen was voor mij al veel, mijn hartslag in rust was toen al 110.

Niet zomaar afgaan op wat anderen je zeggen, zeker als ze hun mening onderbouwen met hun eigen ondervindingen.

Houd er rekening mee dat clen een lange halfwaarde tijd heeft, als je het dagelijks neemt, dan zit er nog een hoeveelheid clen in je systeem van de vorige dosering. Daar komt dus je je nieuwe dosering bovenop.
M.a.w. na een paar dagen heb je veel meer clen in je lichaam dan op de eerste dag.

Er zijn verschillende manieren om clen te nemen, ook veel verschillende verklaringen en onderbouwingen bij de verschillende manieren.

Meestal word het 2 weken aaneengesloten gebruikt, met een rust periode van 2 weken.

Kijk uit met de dosering en zorg dat je genoeg drinkt en dagelijks ongeveer 5 gram taurine neemt om bijwerkingen te verminderen/voorkomen.
Neem je geen taurine naast clen krijg je geheid erg veel vervelende bijwerkingen.

Wat voor de één makkelijk te doen is, kan voor de ander net teveel zijn.
Ken ook mensen die makkelijk 100 mcgr clen nemen, 25 mcgr clen was voor mij al veel, mijn hartslag in rust was toen al 110.

Niet zomaar afgaan op wat anderen je zeggen, zeker als ze hun mening onderbouwen met hun eigen ondervindingen.

Houd er rekening mee dat clen een lange halfwaarde tijd heeft, als je het dagelijks neemt, dan zit er nog een hoeveelheid clen in je systeem van de vorige dosering. Daar komt dus je je nieuwe dosering bovenop.
M.a.w. na een paar dagen heb je veel meer clen in je lichaam dan op de eerste dag.

Er zijn verschillende manieren om clen te nemen, ook veel verschillende verklaringen en onderbouwingen bij de verschillende manieren.

Meestal word het 2 weken aaneengesloten gebruikt, met een rust periode van 2 weken.

Kijk uit met de dosering en zorg dat je genoeg drinkt en dagelijks ongeveer 5 gram taurine neemt om bijwerkingen te verminderen/voorkomen.
Neem je geen taurine naast clen krijg je geheid erg veel vervelende bijwerkingen.

Thanks voor je info man! ;)

Ik probeer eerst 30mcg ga dan heel rustig opbouwen en voelen wat voor mij het best is.

Ik zou zelfs nog minder mee beginnen. Je weet maar nooit hoe je er op reageert. Zoals kuki al zegt. 30mcg van deze is geen 30mcg van orale clen.

En IV is helemaal niet meer gek tegenwoordig hoor haha. In de US doen ze het steeds meer met hgh. Ik zou er zelf ook niet snel aan beginnen maargoed.

Ik zou zelfs nog minder mee beginnen. Je weet maar nooit hoe je er op reageert. Zoals kuki al zegt. 30mcg van deze is geen 30mcg van orale clen.

En IV is helemaal niet meer gek tegenwoordig hoor haha. In de US doen ze het steeds meer met hgh. Ik zou er zelf ook niet snel aan beginnen maargoed.

hehhe, die amerikanen zijn dan ook de grootste morons die er zijn op de aardkloot.
hgh intravenous zetten... :roflol: denken ze zeker geld mee te besparen ofzo? of dat het beter word 'opgenomen'? hahhahaa

0.25ml tot 0.5ml is meer dan voldoende.
1,5ml heb je echt niet nodig hoor.

Probeer vandaag weer dezelfde dosering en dan morgen maar eens kijken hoe het dan voelt en eventueel verhogen.
Zal wel met kleine stapjes verhogen, liever even wat langer wachten op een juiste dosering, dan net iets teveel nemen.

hehhe, die amerikanen zijn dan ook de grootste morons die er zijn op de aardkloot.
hgh intravenous zetten... :roflol: denken ze zeker geld mee te besparen ofzo? of dat het beter word 'opgenomen'? hahhahaa

Ze hebben ook redelijk zieke home made filmpjes, apart soort waaghalzen.

Terug
Naar boven