MuscleMeat

Clenbuterol/T3 naast Test E en Tren E

Just me

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
87kg
Vetpercentage
10%
Heren, ik zit nu in week vijf van een Test E/Tren E kuur waarbij ik om de vier dagen 250mg test en 200mg tren zet. De kuur zal zo'n 12 a 14 weken duren. Ik overweeg om clen en eventueel T3 er bij te nemen. Echter heb ik hier geen ervaring mee en zou ik van jullie graag willen weten wanneer ik dit het beste er bij kan nemen. Ook graag de dosering per dag/week etc.

Overigens gaat de kuur nu al super goed. Ik ben een kleine 3,5kg aangekomen en 1% in vetpercentage gedaald. Kracht en spiermassa toename is ook duidelijk zichtbaar/merkbaar.

Alvast bedankt voor de reacties!

Hey Just Me,

Ik zit in dezelfde cycle als jou en suplementeer er ook clen & T3 bij.

Best kan je T3 gewoon op een dosis van 50 a 75mcg per dag nemen, goed opbouwen en afbouwen. (om de 2 dagen omhoog bij opbouw en om de 3 dagen omlaag bij afbouwen.)

Clenbuterol neem ik 1 week, en 1 week niet, op zo'n 100mcg. Je kan ook kiezen voor 2dagen, 2 dagen niet,...

Succes

Als het je eerste ervaring met clen is bouw je best wat op, sommige reageren er zwaar op.

Vraagje

Hey, Ik heb een vraag... Ik gebruik nu sinds Vrijdag Clenbuterol, maar zit nu heel ongelukkig met een keelontsteking waar ik maar niet vanaf lijk te geraken, dus strax naar de dokter, maar weet iemand of ik antibiotica voor mijn keelontsteking met Clen mag combineren, of kan dat voor problemen zorgen?

Thx alvast voor antwoordjes!

Hey, Ik heb een vraag... Ik gebruik nu sinds Vrijdag Clenbuterol, maar zit nu heel ongelukkig met een keelontsteking waar ik maar niet vanaf lijk te geraken, dus strax naar de dokter, maar weet iemand of ik antibiotica voor mijn keelontsteking met Clen mag combineren, of kan dat voor problemen zorgen?

Thx alvast voor antwoordjes!

De dokter kan jou daarop het beste antwoord geven. Het is k*t, maar goed je dokter mag het niet doorvertellen, dus als 1 iemand het weet is het niet zo erg toch, dat jij illegale paardenpilletjes slikt om af te vallen.

Maar clenbuterol zou toch een onstekingsremmer zijn? Raar dat je dan keelpijn krijgt...

@TS, is T3 en een ECY of ECA stack nix voor je?
Ik ben zoiezo geen voorstander van clen, me hart gaat helemaal los:D
Ik hou het lekker bij ECY stack.

Greetz

Terug
Naar boven