XXL Nutrition

Clenbuterol

cinu

Novice
Waardering
0
Ik ben vrij nieuw op deze forum en heb een aantal vragen die ik juliie wil voorleggen.

Ik ben 1.73m en weeg 100kg. Ik train al bijna meer dan 5 jaar maar de afgelopen 10 maanden heb ik helemaal niks meer gedaan en ben ontzettend veel aangekomen > 10kg.

Ben de 1.5 mnd minder aan het eten en veel Cardio min 30 min en lichte training voor spierbehoud en blijf dit ook doen.

Om sneller te kunnen afvallen vroeg ik mij af of ik Clenbeturol (of in combinatie met wat anders) kan gebruiken. Als dat zo is wat zou de beste manier zijn en hoe.

Ephedrine is je vriend!

Zou niet zo snel naar de clen grijpen als je nog niet eerder vetburners hebt genomen.

Wat is je vetpercentage?

Kijk ook eens naar goede sups als hyperdrive, lipo6,amp enz.

En voeding en cardio!!

hydroxycut hardcore is the shit, clen heeft teveel sides vind ik....

• Topic Starter Topic Starter
Hoi,

Allemaal bedankt voor jullie advies. Ben er zeker wijzer van geworden.

Ik heb trouwens op deze forum veel over de bijwerkingen van Clenbeturol gehoord en vroeg mij af wat deze vn waren (hoofdpijn maar wat nog meer ??)

hydroxycut ? Wat is dat eigenlijk?

hydroxycut is naar mijn mening de beste (legale) fatburner op de markt, je kan het bij XXL nutrition bestellen. Daar staat tevens de werking ervan. Lees het maar eens door!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt!!!!

komt de zomer er weer aan of iets...? Iedereen wil/gaat aan de clen. lijkt wel een hype :(

idd, clen doet meer kwaad dan goeds imo

Ik ben nu aan het dieeten met Clen (60mcg) en T3 (50mcg) en ondervind zelf weinig sides ervan. De eerste week had ik hoofdpijn, enorme maagkrampen en spierkrampen. Nu heb ik echt nergens last meer van, behalve dat mijn hart aardig doorslaat. Ben in een maandje al best wat kwijt, maar wel gecombineert met een goed dieet, bestaande uit weinig koolhydraten, goede vetten (veel vis) en hoge eiwit inname, om zoveel mogenlijk spiermassa te behouden en elke dag een half uur cardio op hoog tempo en hoog hellingspercentage. Ik vind het middel bij mij goed werken, maar das echt mijn mening erover :D

Ik ben nu aan het dieeten met clenbuterol (60mcg) en T3 (50mcg) en ondervind zelf weinig sides ervan. De eerste week had ik hoofdpijn, enorme maagkrampen en spierkrampen. Nu heb ik echt nergens last meer van, behalve dat mijn hart aardig doorslaat. Ben in een maandje al best wat kwijt, maar wel gecombineert met een goed dieet, bestaande uit weinig koolhydraten, goede vetten (veel vis) en hoge eiwit inname, om zoveel mogenlijk spiermassa te behouden en elke dag een half uur cardio op hoog tempo en hoog hellingspercentage. Ik vind het middel bij mij goed werken, maar das echt mijn mening erover :D

:rolleyes:???

het was meteen al duidelijk maar we hebben waarschijnlijk een verschillende mening over wat we als 'weinig sides' bestempellen.

nee ik bedoelde dat ik in het begin wel sides had alleen nu bijna niet meer :D

alleen een doorslaand hart? :D

Haha ja vooral in de avond.. Denk dat dat komt doordat je dan rustig bent, dat je het dan extra voelt.. En door spice channel, blue hustler en playboy tv waarschijnlijk... :D:D

Ieder z'n eigen ding, maar ik vind wat bijwerkingen vaak rede genoeg hiet niet te doen. En dan heb ik het met name over stimulerende middelen.

nouja bijwerkingen heb je eigenlijk met alles, die hydroxycut geeft je ook een op hol geslagen hart, een shitload aan energie, maar tjsa, je moet wat :D

Terug
Naar boven