XXL Nutrition

CLenbuterol

Je bedoeld waarschijnlijk "Hubei Huangshi Nanshang" 0,4 mcg per tablet?!

Zit nu zelf in de 4de week en moet zeggen dat alles best gaat. Let wel... ik heb geen vergelijkings matriaal, dit is de 1ste x dat ik clen gebruik.

Hope it helps ;)

op andere forums "USA" is er inderdaad voldoende info over.

ben hetzelf nog nooit tegen gekomen.

• Topic Starter Topic Starter
Ramonius zei:
Je bedoeld waarschijnlijk "Hubei Huangshi Nanshang" 0,4 mcg per tablet?!

Zit nu zelf in de 4de week en moet zeggen dat alles best gaat. Let wel... ik heb geen vergelijkings matriaal, dit is de 1ste x dat ik clen gebruik.

Hope it helps ;)

Inderdaad deze bedoel ik

Gebruik je alleen clen? zojah doe je dit om spiermassa behoud na de kuur of om af te valllen...? Of doe je het in een cmbo ergens mee..?

heb nog nooit clen gebruikt en heb gelezen dat de bijwerkingen verdwijnen na een tijd. Wat is een tijd? 2,3,4 dagen? Heb nl een maand daarna examens en wil wel goed leren in die maand ervoor en niet trillend in de schoolbanken zitten.
Klopt het dat het stopt zodat je er gewend aan ben? Dat is dus na 5 dagen(opbouwen)
en daarna heb je er vrij weinig last van bij 2dagen on 2 dagen off.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hier dus een doosje liggen alleen de expiry date is 02-2005

Kan ik ze nog gebruiken of kan ik ze beter weggooien en een nieuw doosie kopen? :)

fitnesboy zei:
Ik heb hier dus een doosje liggen alleen de expiry date is 02-2005

Kan ik ze nog gebruiken of kan ik ze beter weggooien en een nieuw doosie kopen? :)

gewoon opvreten die zooi! de werking zal misschien iets minder zijn, maar schadelijk... nee dat lijkt me niet.

Terug
Naar boven