Fitness Seller

Clenbutetol

Bezoekers in dit topic

Niet dat ik er ervaring mee heb,maar denk dat als je vet% relatief hoog tot hoog ligt je het beter kan laten en het dmv je dieet moet doen.

Vind het eerder iets als je echt laag in vet% wil gaan.

Eens, plus dat de vragen die gesteld worden toch blijk geven van iemand met niet heel veel ervaring, no offense meant, maar dan lijkt mij dat clen nog een stap te vroeg is..
 
met zo middelen idd geen ervaring juist wat opzoekwerk
maar ik weeg 51 voor 1.63 dus doe het voor vetverbranding
maar ze zeggen dat je er ook gewicht mee b
verliest dus daarom mijn vraag hoeveel gemiddeld
 
met zo middelen idd geen ervaring juist wat opzoekwerk
maar ik weeg 51 voor 1.63 dus doe het voor vetverbranding
maar ze zeggen dat je er ook gewicht mee b
verliest dus daarom mijn vraag hoeveel gemiddeld
Gemiddeld genomen, vijf en driekwart.
 
En als je maar voldoende neemt, val je heel snel veel af en heb je geen last van jojo effect.
 
en aangezien het de hartslag omhoog drijft en ik nu train max 120 hartslag voor vetverbranding op hoeveel ga dan moeten trainen
 
en aangezien het de hartslag omhoog drijft en ik nu train max 120 hartslag voor vetverbranding op hoeveel ga dan moeten trainen
Als 120 jouw ideale hartslag is dan zou ik dat blijven aanhouden. Dat zal nu waarschijnlijk op een lagere snelheid zijn.
 
Goed topic, ware het niet dat het potentieel gevaarlijk is als mevrouw clenbutetol gaat gebruiken.:roflol:
 
Dat weet ik maar met 1 tablet per dag ga ik toch niks mis doen voor 2 weken
 
Galen is gewoon de grammer nazi aan het uithangen ;)

Je hebt een typfout nl in clenbuterol.
 
Clenbutetol word je nl alleen maar draaierig van :D
 
Galen is gewoon de grammer nazi aan het uithangen ;)

Je hebt een typfout nl in clenbuterol.
Dat is niet het enige, al haar posts geven mij een beetje het idee dat ze zomaar wat aankloot.
 
Clenbut-maakhetniettedol?
 
Dat is niet het enige, al haar posts geven mij een beetje het idee dat ze zomaar wat aankloot.

Zoals iedereen die op vakantie gaat binnenkort :roflol:
 
Dat mensen hier srs tips gaan geven..

Mevrouw, niet doen, niet beginnen.
 
Ik ken mensen die het ook gebruiken maar werk niet hetzelfde bij iedereen ik denk 1 juli te starten
 
En 8 juli ripped naar Torremolinis? Lekker, friet van Piet en pizza van Wieza. Clen meenemen, dan blijf je ripped :eek:
 
Back
Naar boven