MuscleMeat

Clomid als vervaringing voor TRT

Bezoekers in dit topic

Nog niet over in de details gegaan. Tijdens eerste afspraak kreeg ik twee opties. Ik kon kiezen tussen hcg en nolvadex waarbij aangegeven werd dat ik op hcg een stabielere en hogere waarde (meer stijging t.o.v. natuurlijke testwaarde) zou krijgen. Het nadeel zou het prikken zijn, maar dat doe ik met alle plezier. Klinkt gek, maar het leven lacht me weer toe. Eerstr afspraak kreeg ik het voor 9 weken en we gaan er nu eem half jaar mee verder en dan gaan we weer meten en in overleg.
Prikken is te verwaarlozen omdat je subcutaan in je buik kan zetten met een dun naaldje wat veel gemakkelijker is dan intramusculair.
 
Prikken is te verwaarlozen omdat je subcutaan in je buik kan zetten met een dun naaldje wat veel gemakkelijker is dan intramusculair.
valt nog tegen eerlijk gezegd haha. Voorheen op eigen houtje had ik echt van die miniscule naaldjes, die je niet voelde. Toen ik het op recept kreeg van de arts zag ik dat het grotere en dikkere naalden waren (bijna hetzelfde als waarmee ik test-e in de spier injecteerde). Ik heb geprobeerd de hcg in de kleine naalden te doen, maar dan zou ik +- 10 naaldjes moeten vullen voor elk injectiemoment.
 
valt nog tegen eerlijk gezegd haha. Voorheen op eigen houtje had ik echt van die miniscule naaldjes, die je niet voelde. Toen ik het op recept kreeg van de arts zag ik dat het grotere en dikkere naalden waren (bijna hetzelfde als waarmee ik test-e in de spier injecteerde). Ik heb geprobeerd de hcg in de kleine naalden te doen, maar dan zou ik +- 10 naaldjes moeten vullen voor elk injectiemoment.
Hoezo 10 naaldjes? Je trekt de vloeistof uit je vial met een dikke naald en daarna vervang je de dikke naald door een fijn naaldje om te injecteren.
 
Hoezo 10 naaldjes? Je trekt de vloeistof uit je vial met een dikke naald en daarna vervang je de dikke naald door een fijn naaldje om te injecteren.

Precies zoals je zegt, maar die naald is nog redelijk dik in vergelijking met de naaldjes die ik had op veel lagere dosering hcg. Dat waren hele dunne naaldjes en nog niet eens een cm lang. Zal eens de specificaties bekijken en hier neerzetten (dikte etc.)
 
I had very low T
Level was only 2 as total T
Was put on clomid
After month it was on 1 (total t)
Then on the tostran gel for 2 months
Went to 7 total T, while on the gel
Then on clomid again ????!!?
Huh
It didnt work
Why the doctor trying it again
But it dis cost me 385 euro the dirst run
Will be again now

I used to be on 140 mg test cyp per week and worked perfect
But i came from a other country and doctors here disnt want to varry on even after my pracriptions and letter from doctor showed what outcome was
Here in netherlands they just go with some tick list
But i had the proof it doesnt work
This cost me money
i am more depressed than ever and no libido
Nothing

What now
 
Back
Naar boven