AndroidHealthClinic

closed

xD

nee serieus eigenlijk niet
ik gain haast geen strenght meer laatste dagen...

doe nu 65-70 kg bench press
100 kg squat
100 kg romanian deadlift
legg press volg gewicht.. 200 kg ofzo en voelt als warming up.
26 kg incline dumbbell bench press
20 kg seated shoulder press.
hammer curl:16 kg dumbbells
ik weet dat het weinig is maar ik zie gozers die zelfde of minder tillen die 3 x zo zwaar zijn als mij...

oke joke,

2 x zo zwaar.

kerel als jij 100kg in je nek legt lig je al plat, dus nu even je echte stats......

Ik zou inderdaad maar stoppen met bulken. Terug cutten en dan je trainingsschema onder ogen nemen. Want ik zie geen verschil in spiermassa maar wel in VP. Dit komt misschien hard over maar het is beter als je het je realiseert zodat je een andere richting in kunt sturen naar succes.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 22:42 ----------

Kijk hoe jong je nog bent man

Dit. Je bent nog jong zat tijd om beter bij te sturen. Je moet echt gaan werken aan je trainingsprogramma.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou inderdaad maar stoppen met bulken. Terug cutten en dan je trainingsschema onder ogen nemen. Want ik zie geen verschil in spiermassa maar wel in VP. Dit komt misschien hard over maar het is beter als je het je realiseert zodat je een andere richting in kunt sturen naar succes.

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 22:42 ----------

Dit. Je bent nog jong zat tijd om beter bij te sturen. Je moet echt gaan werken aan je trainingsprogramma.
effe voor de duidelijkheid de foto van link ben ik nu niet mn before.. ik zit nu lager vp dan eerst.

cutten ik zie mn ribben is dat wel verstandig?

Je zet jezelf een beetje voor lul en bent heel onduidelijk! Lees even goed alles door sticky's en dan weet je meer niet zomaar een topic openen en in laten lezen.

lees beste man, als je alle stickys had gelezen dan was alles al duidelijk voor je ;)

Schoon eten, keihard trainen en niet zeiken.

een 100kg squat aan 70kg is toch niet zo uitzonderlijk ???

verder zou ik er niet te veel mee inzitten, blijf je zware compounds doen en drink een liter melk meer per dag en een halve liter chocomelk en een banaan achter je training, you'll gain

ik zeg ook niet dat ik niet gain ik ben een hardgainer in spieren en fastgainer in vet

Mooie trui kopen zodat je die de hele winter kan dragen en bulken maar!

ik heb een vet caliper gister gekocht. Na een paar keer oefenen kwam ik uit 11 %. Ik denk dat ik niet genoeg mass heb voor een sixpack blijkbaar?
Zou ik toch maar voor de cleanbulk gaan of carb cycling: trainingdag normaal alles carbs 50% en ander dagen(3) iets van 25 % carbs met calorieen op onderhoud..

een 100kg squat aan 70kg is toch niet zo uitzonderlijk ???

verder zou ik er niet te veel mee inzitten, blijf je zware compounds doen en drink een liter melk meer per dag en een halve liter chocomelk en een banaan achter je training, you'll gain

zie niet zo gauw iemand met dit fysiek 100kg squatten ;)

Terug
Naar boven