dwarnie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 207
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
echt niet
jij je eet geen 3500 kcal, jij verbruikt 3500 kb per dag aan onzin posts
is een verschil...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://sphotos-f.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/581339_449092065141676_1705361989_n.jpg
echt niet
jij je eet geen 3500 kcal, jij verbruikt 3500 kb per dag aan posten
is een verschil...
Mijn metabolisme is vies snel. 
Mijn metabolisme is vies snel.
Maar goed, ik gain er wel op en weinig vet![]()
ik daag je uit. jij eet misschien wel 3500kcal maar ik geloof nooit dat je dat schoon doet.

6
7:00
9:00
12:00
15:00
18:00
20:00
21:30 lekker bakkie kwark (is toetje)
en ja vind het geen probleem s'ochtends warme maaltijd te eten, we hebben een magnetron ams arbeidsburo

oke nice ziet er wel lekker uit, al eet ik normaal zelf altijd pasta met tonijn of rijst met kip, niet tonijn met rijst![]()

gewoon eens proberen man, heb ook nog een heerlijke lasagnaschotel die op ca 3000 kcal zit.
het is leuk om berekend te koken.
wacht eigenlijk nog steeds op reply van I xyzx I met zn 3500 kcal![]()

Dat zeg ik ook niet
Maar goed, 3x oats whey melk shake, 100g rijst + 150g kip in olijfolie gebakken, 60 gram pinda's, halve liter chocolademelk, avondeten en aan t einde van de dag een lekker bakkie aardbijenkwark. Daarnaast af en toe nog melk tussendoor en tijdens training liter ranja (gemengd uiteraard).
Als je kwark vervangt voor whey/melk/kwark shake en chocolademelk voor melk vervangt is t toch aardig clean?
Overigens vervang ik wel vaak maaltijden met gelijke hoeveelheid kcal..
ik tel nog geen 2000kcal aan jouw voorbeeld. verklaar je eetpatroon eens in kcal. als je zoveel kunt posten is dat inherent aan je onderbouwing, ik lees enkel prducten die clean marginaal overkomen. maak je postcount status eens waar en vertel eens echt hoeveel je consumeert, je bent immers al volwaardig lid met behulp van online coaching... tenminste als ik je topics moet geloven.

150g kip met 100g rijst das echt maar 400kcals als het niet minder is![]()

Anders vervuilen we hier de boel 
Dat is wat ik consumeer
Nouja, zomervakantie heb ik t wel weten vol te houden, laatste tijd beetje uit ritme geraakt, ziek geweest.. Maar aan t begin was ik in 3 maand bijna 10 kilo aangekomen..
das wel wat waard die aankoming van 10 kg, maar leer eens niet te bevestigend vanuit enkel jouw eigen standpunt naar alles te reageren. dit hebben we ook al eens bediscussieërd in het rijtjeshuis topic. perceptie is een groot goed al naar gelang het wel met een mate van respect wordt uitge-oefend ( uitge-oefend...schrijf hem ff zo, onvoltooid verleden tijd in werkwoord blijft een moeilijk moeilijk concept vermits je het als werkwoord an sich wilt toepassen)

wees eens eerlijk man
ik maak even een voorbeeld...
had hem al eens gepost bij wat eet je nu.
lijkt me leuk als mensen ook hun gebruikte ingredienten erbij zetten.
ik maak dit minimaal 1 keer per week.
voor de geinteresseerde>>rijsstschoteltje totaal:
zilvervliesrijst 400 gram ongekookt
tonijn 365 gram
sardines 215 gram
prei 165 gram
bosui 125 gram
paprika geel en groen 255 gram
knoflook 2 teentjes
tomatenpuree 136 gram
tonijnvocht 200 ml
olijfolie 10 ml
ketjap en kruiden
totaal netto gewicht 2,3 kilo
2650 kcal totaal (eet op onderhoud)
![]()
das 2,3 kilo op nagenoeg, mijns inziens schoon voedsel. jij bunkert dus nog eens 1000kcal meer weg....dan ik....
ik daag je uit. jij eet misschien wel 3500kcal maar ik geloof nooit dat je dat schoon doet.
Hmm, als je reageert vanuit het standpunt van iemand anders dan kun je net zo goed niet reageren toch? Wil niet zeggen dat je niet andermans ervaringen/meningen mee moet nemen in de uiteindelijke conclusie maar toch denk ik dat het belangrijk is bij jezelf te blijven. Moet je natuurlijk wel in staat zijn een goede zelfreflectie uit te kunnen voeren dat je niet 1 of andere onzinnige reden er door probeert te drukken.![]()

hmmmm ziet er lekker uit
hoe heb je dat precies allemaal klaargemaakt? dan kan ik het ook eens proberen, ik heb wel eens nood aan wat meer variatie, vandaag 2 keer bruine rijst met 2 stukken vis gegeten met tomaten
je maakt het te globaal. je reageert heel direct naar TS aangaande je voedselconsumptie. dus indirect dring je hem of haar (dat weet je nooit op dit forum) jouw mening op. met indirect de suggestie, kijk eens wat ik eet....
als jij had gezegd ik consumeer zo en zoveel kcal per dag en dat levert mij 'persoonlijk' een progressie op, komt dat al heel anders over. maar goed, dit wordt een cliché discussie aangaande "de manier waarop je iemand raad geeft"
en helaas.... dat "beleefd zijnde manier van reageren" is voor 90% van de online tijd hier een onbekend begrip dus daarin kan ik je niet te hard aanvallen.
hee niet een heel slechte reactie voor een pauperrijtjes bewoner toch...![]()

rijst koken en 15 minuten laten rusten
groentjes fijnsnijden
grovere groente (deels paprika ui en prei) apart aanfruiten in olie (eerste dopje olie op heet vuur)
samenroeren met (15 minuten geruste rijst) daarna tomatenpuree en vis (tonijn en ansjovis in tomatensaus) op het laatst toevoegen
en daarna kruiden naar smaak. ketjap en peper (peper ipv zout (zout zorgt voor hogere bloeddruk bij mij) is persoonlijke voorkeur)
gooi er bij het einde ongekookte cq. ongebakken groente paprika, ui en prei) bij roer dit door en laat nog eens 10 minuten rusten.
sorry voor de summiere omschrijving, maar het blijft een basis stappenplan als je van koken houdt.