MuscleMeat

closed

@ dwarnie wat zit je nou slap te lullen man.
begin het idee te krijgen dat jij niet de slimste bent.

leuk om te horen, ik zie wel vaker topics voorbij komen met voedingswaardes, maar weinig uitvoering over koken an sich.

heb je vragen laat maar weten via pm

dan vang ik dat maar op als "inkomendvermogen schalend misverstandelijk compliment"
:o

Doelde meer op t feit dat je echt van die complete vervallen buurten hebt maar ook mooie nieuwbouw buurten.. Niet hatelijk bedoeld ofzo :p

Mijn oma woont technisch gezien ook in een rijtjeshuis, wel 1 wat duurder is dan een gemiddeld vrijstaand huis maar toch :p

ik woon ook in een rijtjeshuis
ben ik nu pauper?
zo ja, idgaf :heart:

ik woon ook in een rijtjeshuis
ben ik nu pauper?
zo ja, idgaf :heart:

Nee

Je bent de zoon van paupers :trollface:
Ach, als je het leven van de buren niet loopt te verzieken val je niet echt onder paupers.. Mijn punt was dat het percentage dat de boel verziekt (paupers) groter is onder de rijtjeshuis bewoners.. Niets persoonlijks dus tegen de mensen die er in wonen maar wel normaal zijn..

leuk om te horen, ik zie wel vaker topics voorbij komen met voedingswaardes, maar weinig uitvoering over koken an sich.

heb je vragen laat maar weten via pm

dan vang ik dat maar op als "inkomendvermogen schalend misverstandelijk compliment"

voila, ik ben het nu aan het opeten!

het ziet er van mij wel heel wat minder smakelijk uit... alsof het al een keer gegeten is, maar het is wel lekker!

leuk en lekker nieuw recept, thanks

Het begrip rijtjeshuis is echt te breed, er zit zoveel verschil tussen goedkopere en duurdere rijtjeshuizen en de locatie ervan. In mijn straat zijn best dure rijtjes huizen en d'r woont ook een pauperjoch, terwijl z'n vader best netjes is.

waarom gaat dit topic over rijtjeshuizen?

waarom gaat dit topic over rijtjeshuizen?

omdat I Xyzyx I dit soort topics naar een hoger niveau doet stijgen. inhoudelijk is hij digitaal verwoven in elk topic en enigszins in staat is ieder een paupergevoel te doen aanpraten.
daarbij gelet op zijn educatieve achtergrond is het allersinds een jongen, nou ik zou eerder een echte man willen zeggen, om echt rekening mee te houden.
hij is geheel zelfstandig in staat geweest, zichzelf indirect een elitaire status te verwerven, die menig mens in afgunst doet verbleken,daar hij zijn spreekwoordelijke schaapjes al op het droge heeft, zonder daar enige vorm van arbeid voor hebben te moeten verrichten. hij is qua leeftijd ook een stuk verder dan menig man, daar hij vooral online beeing ervaring heeft op het gebied van, nou ja, bijna alles, en daarmee ook op levenservaring iedereen omverblaasd.
echt iemand om rekening mee te houden. hij heeft zelfs zijn eigen goeroe topic.

dus eigenlijk>>>>
kortom,
heb ik je nieuwsgierigheid geprikkeld, om kennis te maken met DBB meest lucratieve deelnemer?
kun jij niet langer wachten je verwachtingen te ervaren?

dan verwijs ik je zonder enig schroom door naar 1 van de meest constructieve topics die 2012 op haar conto heeft mogen schrijven en maak kennis met mister know it all in person!!!!!!

klikkkkkkkkkkkkk

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 07:17 ----------

voila, ik ben het nu aan het opeten!

het ziet er van mij wel heel wat minder smakelijk uit... alsof het al een keer gegeten is, maar het is wel lekker!

leuk en lekker nieuw recept, thanks

haha, eet smakelijk. belangrijkste mijns inziens, is plezier krijgen in koken, dan leer je vanzelf de basisvaardigheden wat bijdraagt tot een uiteindelijk product wat geheel op jouw smaak gebaseert.

Laatst bewerkt:
Je bent nog jong, bulken zou ik even laten, zou me meer richten op een goed trainingsschema, dan het voedingsschema. Btw, zie op 2e pic enkel rond de core een verandering, dus bulkt of niet goed of te vroeg. Ik begon op mijn 16e, begon pas met bulken boven de 20, toen kwamen de resultaten.

Terug
Naar boven