XXL Nutrition

Club World Cup 2025

Peiling Peiling Zeg het maar, jongens!

• Al-Hilal

Stemmen: 0 0,0%
  • Red Diamonds

• Al Ain

• Ulsan HD

• Al Ahly

• Wydad AC

• ES Tunis

• Mamelodi Sundowns

• Inter Miami

• Monterrey

• Seattle Sounders

• Pachuca

• Los Angeles FC

• Palmeiras

• Flamengo

• Fluminense

• Botafogo

• River Plate

• Boca Juniors

• Auckland City

• Chelsea

• Paris Saint-Germain

• Inter Milan

• Porto

• Benfica

• Borussia Dortmund

• Juventus

• Atlético Madrid

• RB Salzburg

• Totaal stemmers
    3
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
de volgende wedstrijd tegen datzelfde Bilbao had hij hem wel terug:

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=iqzXw3fygBg

Schermafbeelding 2025-07-01 004945.png

50 cent laughing GIF

• Haha
Waarderingen: mat
Neen, tijdens voetbal rook ik altijd wiet of minstens tabak. Ik zie altijd dat ik 20 u voor mijn training niet gerookt heb. Dat is niet gezond.
Merk je zoveel verschil tijdens cardio? Zelf nooit last van gehad, maar was toen wel half zo oud.

Merk je zoveel verschil tijdens cardio? Zelf nooit last van gehad, maar was toen wel half zo oud.
Ja, hartslag gaat veel sneller omhoog dan. Je merkt er niet zoveel van maar je traint niet efficient. Heeft niet zoveel met leeftijd te maken, mijn longinhoud is nog goed.
Ik geloof er ook niet in dat je zoveel slechter wordt door ouderdom, het is meer de opeenstapeling van blessures door de jaren heen dan de jaren zelf.
Je verliest explosiviteit, maar qua uithoudingsvermogen ben ik beter dan toen ik jong was.

• Like
De spits van Inter kraakt na afloop in de mixed zone enkele harde noten over zijn falende ploeggenoten. ''Ik wil vechten voor de belangrijkste prijzen. Wie bij Inter wil blijven, prima, heel goed. Laten we dan samen vechten. Wie niet wil blijven, kan vertrekken.''

• Like
Ja, hartslag gaat veel sneller omhoog dan. Je merkt er niet zoveel van maar je traint niet efficient. Heeft niet zoveel met leeftijd te maken, mijn longinhoud is nog goed.
Ik geloof er ook niet in dat je zoveel slechter wordt door ouderdom, het is meer de opeenstapeling van blessures door de jaren heen dan de jaren zelf.
Je verliest explosiviteit, maar qua uithoudingsvermogen ben ik beter dan toen ik jong was.
Zou logisch zijn aangezien je saturatie lager ligt na roken door de CO in sigaretten, maar veronderstel dat dat vrij snel herstelt? Morgen eens onderzoek lezen.

Moesten m'n enkels niet naar de vaantjes zijn door (mini)voetbal, zou ik ook nog hardlopen. Lekkere tijden die je neerzet.

1751325870353.png

Ik zou beter zijn als ik niet rookte, maar als je traint moet je zien dat je terug zuurstof in je bloed hebt en de meeste koolmonoxide eruit. Anders wordt je niet beter.
Als je 72 uur niet gerookt hebt merk je enorm, maar dat haal ik meestal niet. Voor een wedstrijd probeer ik altijd 70 uur niet te roken.

• Like
Moesten m'n enkels niet naar de vaantjes zijn door (mini)voetbal, zou ik ook nog hardlopen. Lekkere tijden die je neerzet.
Ben je wel zeker dat die naar de vaantjes zijn, mijn gewrichtsbanden van enkels zijn ook al ettelijke malen gescheurd. Veel bergop lopen lukt hier niet goed meer door, dus trailrunning zou ik niet meer kunnen. Stratenlopen gaat nog vrij goed, hoewel kuiten vol littekenweefsel. Maar dankzij medische compressiekousen geen last van. Boslopen... gevaarlijk voor enkels. Met de juiste oefeningen, en gerichte heropbouw komt dat meestal wel goed. Het is wel hoe ouder je wordt hoe langer het duurt dat zoiets genezen is merk ik. Als ik 1 of 2 jaar die enkels niet meer moest blesseren is de kans wel groot dat dat allemaal terug lukt. Voetbal ook nog wel eens en dat is het gevaarlijkst voor enkels bij 50+

Laatst bewerkt:
  • Like
IMG_1421.jpeg

Best een aardig elftal als je de lokale koekenbakkers wegdenkt. (Harbi, Dawsari & Kanno)

3-4

I rest my case! Infantino is vast opgelucht na de wanvertoning van Miami gisteren.

• Like
Ben je wel zeker dat die naar de vaantjes zijn, mijn gewrichtsbanden van enkels zijn ook al ettelijke malen gescheurd. Veel bergop lopen lukt hier niet goed meer door, dus trailrunning zou ik niet meer kunnen. Stratenlopen gaat nog vrij goed, hoewel kuiten vol littekenweefsel. Maar dankzij medische compressiekousen geen last van. Boslopen... gevaarlijk voor enkels. Met de juiste oefeningen, en gerichte heropbouw komt dat meestal wel goed. Het is wel hoe ouder je wordt hoe langer het duurt dat zoiets genezen is merk ik. Als ik 1 of 2 jaar die enkels niet meer moest blesseren is de kans wel groot dat dat allemaal terug lukt. Voetbal ook nog wel eens en dat is het gevaarlijkst voor enkels bij 50+
Paar jaar nadat ik gestopt was me laten overhalen om met vrienden nog wat amateurvoetbal te spelen. Niet echt voorbereid en op 2 seizoenen verschillende enkelblessures gehad, met als resultaat opgerekte gewrichtsbanden en enkele zwevende botfragmentjes die snel irriteren of voor ontstekingen zorgen. Zou moeten opereren om het echt op te lossen, maar zolang krachttraining geen probleem is niet meteen zin in :o

3-4

I rest my case! Infantino is vast opgelucht na de wanvertoning van Miami gisteren.
Vanavond gaat juve kapot!

IMG_1421.jpeg

Best een aardig elftal als je de lokale koekenbakkers wegdenkt. (Harbi, Dawsari & Kanno)

3-4

Juventus are playing... Perdita totale!

Kijkende naar de tijdstippen ben jij bij @Oom Oli beland? Hoeveel gram hebben jullie soldaat gemaakt

Is dit een troll?

Twee lekker evenwichtige groepen nu :D

Denkt u dat Al-Hilal ook kan winnen van Fluminense?

Terug
Naar boven