Fitness Seller

CoC Grippers

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
10.000 berichten
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Ik zit er over na te denken om deze dingen te bestellen bij IronMind, vooral nu de dollar zo gunstig staat.

Ik zit er over na te denken om de trainer, de No. 1, de No. 1.5 en de No. 2 te bestellen. Is dit goed voor een beginnende grip-trainer, of is het verstandiger om ook de 2.5 of zelfs de 3 gelijk te bestellen?

En is het verstandig om ook de Expand-Your-Hand bands mee te bestellen? Of is dit niet aanbevolen? Expand-Your-Hand Bands™-Ironmind Enterprises

Heeft trouwens iemand ervaring met het bestellen bij IronMind?

Alle input is welkom :) Tnx.

Omdat de stap tussen de #1 en #2 niet zo groot is, zou ik de #1.5 achterwege laten om jezelf wat geld te besparen. Stap tussen de #2 en #3 is een stuk groter, dus dan is de #2.5 wel weer handig. Expand-your-hand bands zijn ook wel nuttig idd.

• Topic Starter Topic Starter
Omdat de stap tussen de #1 en #2 niet zo groot is, zou ik de #1.5 achterwege laten om jezelf wat geld te besparen. Stap tussen de #2 en #3 is een stuk groter, dus dan is de #2.5 wel weer handig. Expand-your-hand bands zijn ook wel nuttig idd.

Oke, dan kan ik dus beter gaan voor de trainer, de No. 1, No. 2 en de No. 2.5. Ik lees inderdaad meer dat de Expand-your-hand bands nuttig zijn, maar wat doen ze, en hoe train je er mee? Is het gewoon de bedoeling dat je ze zeg maar om je vingers en duim doet, en dan je vingers strekt?

Oke, dan kan ik dus beter gaan voor de trainer, de No. 1, No. 2 en de No. 2.5. Ik lees inderdaad meer dat de Expand-your-hand bands nuttig zijn, maar wat doen ze, en hoe train je er mee? Is het gewoon de bedoeling dat je ze zeg maar om je vingers en duim doet, en dan je vingers strekt?

Lijkt me idd zo ja. Idee erachter is dat je je handen iets veelzijdiger traint, dus niet enkel op crushing kracht, is dus sowieso wel nuttig om je handen blessure vrij te houden.

Ok, tnx. Morgen even alles rustig bekijken, dan waarschijnlijk bestellen. Ik wil ook Popeye onderarmen :D

Inderdaad 1.5 heeft weinig zin. IK heb hem nog niet aangeraakt. Expand your hand bands kan je gemakkelijk meebestellen, kost toch nauwelijks geld en is leuk om bijvoorbeeld tijdens je werk de omgekeerde beweging van het crushen te trainen.

Kan je niet gewoon elastiekjes gebruiken ipv die expand-your-hands-bands?

bij ironmind moet je met credit card bestellen .... maar kun je die dingen ook zonder credit card ergens bestellen ?

ja dat kan, heb ik trouwens ook al tig keer gezegd in alle andere ironmind en of coc topics, gewoon ff een mailtje sturen naar ironmind, dan krijg je gegevens zodat je het via de bank over kan maken (in het engels wire transfer).

gr

Ik zou de trainer ook meebestellen als je toch een bestelling doet!

Heb ook maar weer eens wat besteld. Als ik die 3 ooit nog wil sluiten, zal ik toch wat actiever moeten gaan trainen. Heb er nu dus maar een 2.5 bij besteld, zodat ik hopelijk wat sneller de 3 ook kan closen.
Heb er meteen wat ETHB's bij besteld, een DVD van de Alltime Legend JP Sigmarsson en Dexterity Balls.
Wat die laatste betreft is het meer een probeersel; heb geen flauw idee wat ik eraan heb, maar ga het gewoon ff proberen.:D

Ik zou de trainer ook meebestellen als je toch een bestelling doet!

:) Maar tnx anyway.

Ik zit er over te denken om de 3 ook meteen mee te bestellen. Zal hem waarschijnlijk voorlopig niet kunnen sluiten, maar aan de andere kant, de dollar staat nu zo laag, dat ik beter nu kan bestellen dan over een jaar ofzo. Plus, nu betaal ik toch al verzendkosten.

trainer heb je niet echt nodig vind ik. Volgens mij ben jij ook wel aardig groot en al sluit je No1 niet de eerste keer, dan wel redelijk snel denk. expand bands zijn zeker wel nuttig voor krachtbalans in je hand. Helpt bij mij ook tegen pijntjes als ik eens te lang achter de computer zit.

trainer heb je niet echt nodig vind ik. Volgens mij ben jij ook wel aardig groot en al sluit je No1 niet de eerste keer, dan wel redelijk snel denk. expand bands zijn zeker wel nuttig voor krachtbalans in je hand. Helpt bij mij ook tegen pijntjes als ik eens te lang achter de computer zit.

Ja ok, maar is het dan niet verstandig om met de trainer wat reps te trainen, of in ieder geval je hand wat op te warmen?

Voor warm up is het nuttig en ook om idd je hand wat te laten gewennen aan de oefening, gelijk aan de 1 en 2 gaan knijpen kan je gek*t met je hand of arm geven, locust had ook zoiets ervaren geloof ik.

Ben nog steeds van plan 150-200-250LBS te kopen,zeker nu de dollar laag is.

heb ze pas gezien bij ARM TV Heavy Grip Hand Grippers

zou alleen balen als ik extra moet betalen bij bezorging, invoerrechten en administratiekosten.

heb wel is wat uit Australië gehaald dat is toen versuurt als pakje voor familie zonder waarde.

op het declaratieformulier. ;)

als je griptraining direct na een gewone training doet zal het toch niet nodig zijn?

Ja zou kunnen, maar goed, ik train in de gym, niet thuis. Dan moet ik aankleden, naar huis, eten, douchen, en dan nog grip gaan trainen. Ik zat er juist aan te denken om dan de griptraining op cardio dagen te gaan doen.

Terug
Naar boven